rFactor 2

Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Op zich valt het wel mee hoor, als je het vergelijkt met bijvoorbeeld F1 2011 zijn de graphics niet zo schokkend. Maar goed daar gaat het ook niet om, het gaat om het rijden.
Gebruikersavatar
Giel de Haan
Berichten: 2748
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Oss

Volgens de laatste geruchten is de release datum einde volgende maand! Nu maar hopen dat deze geruchten waar zijn....
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

En anders word het december, want hij komt écht in 2011 uit...!
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Robbie Bouchoms
Berichten: 784
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:31

Het is en blijft leuk.....
Dat photoshoppen ;)
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Robbie Bouchoms schreef:Het is en blijft leuk.....
Dat photoshoppen ;)
Bron?
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Dit is geen Photoshop, staat gewoon op virtualr.net

Er zijn nog wel meer van die glare foto's.
Robbie Bouchoms
Berichten: 784
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:31

Je kunt me niet wijs maken dat dit het echte Rfactor 2 is zoals ik hem straks op mijn pc te zien krijg!!! :o
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Robbie Bouchoms schreef:Je kunt me niet wijs maken dat dit het echte Rfactor 2 is zoals ik hem straks op mijn pc te zien krijg!!! :o
Ligt eraan hoe goed je pc is, als ie perfect is dan wel.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Ik denk dat dat het eerste is dat ik uit ga zetten, dat glare of hoe het ook mag heten. Het kan volgens mij nooit zoveel van je grafische kaart vreten, want in Racing Simulation 1 had je dat ook al. Ik vond het alleen vervelend. Ziet er mooi uit, maar voegt weinig toe.
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Zo komt het er uit te zien. En ik vind het voor meer realisme zorgen, nu heb ik ook net een nieuwe pc dus het zal voor mij geen problemen geven.
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Th newest issue of rFactornews.com‘s SimRacing Magazine includes a detailed Q&A session with Image Space Incorporated on their upcoming rFactor 2 simulation.

In a nutshell, the Q&A reveals some very interesting details:

rFactor 2 will go open-beta in 2011 ahead of the official release (possibly in 2011 as well)
There will be no demo before the release
There will be no DirectX 11 mode
rFactor 2 will come with improved netcode
More licensed content will be added after the release
The engine powering rFactor is now called isiMotor 2.5
rFactor 2 comes with an online account system providing matchmaking & updates. It’s free for the first 12 months after purchase and a paid service after that.

Click here to check out the full Q&A for much more info on what’s coming up for rFactor 2, ISI’s take on online cheating prevention and much more!

rFactor 2 will introduce various improvements to the modding-friendly simulation including weather, driver animations and a refined graphics engine alongside plenty of current and historic motor racing content.

http://www.virtualr.net/rfactor-2-new-q ... of-details

Op de site staat een link naar het volledige artikel.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

De smeerlappen! Hebben ze in het verleden niet gezegd dat er buiten de aanschaf van de licentie geen verdere kosten in rekening worden gebracht? Nu krijg ik hier het World of Warcraft idee bij. Je mag in de toekomst (zoals ik het lees tenminste) regelmatig je beurs blijven trekken om alle updates binnen te kunnen halen.
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

Ger Heuts schreef:De smeerlappen! Hebben ze in het verleden niet gezegd dat er buiten de aanschaf van de licentie geen verdere kosten in rekening worden gebracht? Nu krijg ik hier het World of Warcraft idee bij. Je mag in de toekomst (zoals ik het lees tenminste) regelmatig je beurs blijven trekken om alle updates binnen te kunnen halen.
We moeten even afwachten wat het precies gaat worden maar ziet er naar uit dat het optioneel is Ger:

Afbeelding
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Dat is waarschijnlijk omdat ze er nieuwe auto's en circuits aan toe voegen. Een beetje als de DLC pakketten voor GT5, TDU etc etc. Maar afwachten wat de prijs gaat worden.
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Ja maar goed er zullen wel weer mods worden gemaakt zoals nu het geval is met rFactor dus ik vraag me af in hoeverre je hier iets van merkt. Ik zou me er niet al te druk over maken.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Dat ligt eraan of SRVN wil werken met de door rFactor zelf uitgegeven banen en wagens of met die door de modding community gemaakte spullen. We wachten inderdaad maar even gewoon af.
Tiemen Bo
Berichten: 823
Lid geworden op: 11 sep 2011, 16:27

Geen DX11? Dat hele verhaal over de release uitgesteld vanwege de ghrapics in F1 2011 is dus ook complete BS. Waar zijn die gasten mee bezig geweest?

Wen er maar aan jongens, over een aantal jaar werken games veel meer via het verdienmodel van WoW. Uit meerdere onderzoeken is gebleken dat het veel meer oplevert en je hebt constante inkomsten i.p.v. piekinkomsten. Hetzelfde model hebben ze al bij iRacing, Dirt3, Battlefield Bad Company 2, Battlefield 3, Cod, GT5 en ga zo maar door. Ook een groot aantal mobiele applicaties kent dit model al. Het zou mij zelfs niet eens verbazen als het meerendeel van de games/software gratis wordt maar je voor alle extra's (die het een beetje leuk maken) moet gaan betalen.
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Hmmm ik zag toevallig wel dat in de laatste update van geforce rFactor 2 genoemd staat voor 3D profielen.
http://tweakers.net/meuktracker/26804/n ... -whql.html
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

We kunnen nu wel miepen dat we opeens moeten gaan betalen naar mate de simulator doorontwikkeld wordt, maar is dit eigenlijk (heel stiekem toegeven?) niet meer dan logisch?

Ik bedoel, we hebben (ga ik even vanuit) allemaal ooit eens een kleine 40 euro betaald in 2006 en nu zijn we 5 jaar verder. ;)
Plaats reactie

Terug naar “Simrace nieuws”