rFactor 2

Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Van de ene kant is et ook wel goed, bedoel ze zeggen van ze werken niet met een deadline maar willen alles pietjeprecies goed hebben.
Codemaster deed dat dus niet met F1 2010 & 2011, nou die kwamen met een game ramvol met bugs.
Dus aan die kant is het wel fijn dat ze zo werken om zo min mogelijk bugs in het spel te hebben, ook al duurt het dus nog wel even.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

En met steeds voortschrijdende technieken kun je tot in de eeuwen der eeuwen (amen) blijven doorontwikkelen. Maar daar hebben we het al uitgebreid over gehad (op het BRO-forum tenminste). Voorlopig kunnen we nog met rF1 door en hebben we wat nieuw oud (?) spul in de vorm van Race07. Binnenkort zullen we wel aangepaste systeemeisen tegemoet kunnen zien.
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Het maakt niet uit hoelang je het blijft uitstellen bugs blijf je houden. Als er een deadline is dan maak je ook sneller beslissingen, er moeten gewoon knopen worden door gehakt. Je moet niet vergeten dat ze hier al een aantal jaar mee bezig zijn en dat de techniek waar ze toen mee werkte nu al weer verouderd is, zo blijf je straks bezig met updaten.

Het komt bij mij over dat ze gewoon bang zijn om het spel uit te brengen.
Sander Eefting

Robin de Jong schreef:Het maakt niet uit hoelang je het blijft uitstellen bugs blijf je houden. Als er een deadline is dan maak je ook sneller beslissingen, er moeten gewoon knopen worden door gehakt. Je moet niet vergeten dat ze hier al een aantal jaar mee bezig zijn en dat de techniek waar ze toen mee werkte nu al weer verouderd is, zo blijf je straks bezig met updaten.

Het komt bij mij over dat ze gewoon bang zijn om het spel uit te brengen.
Idd, zolang te tijd vorderd, worden de technieken die de mensen gebruiken ook beter en met meer mogelijkheden.
Zo blijf je bezig, zoals meerderen al zeiden hierzo.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Robin de Jong schreef:en dat de techniek waar ze toen mee werkte nu al weer verouderd is, zo blijf je straks bezig met updaten.
Dat is eigenlijk een argument om het spel gewoon uit te brengen. Bij iedere gevonden en opgeloste bug of verwerkte update zou je een download vrij kunnen geven, die de licentiehouders (de kopers) dan in de periode van hun abonnement gratis kunnen binnenhalen. Zie het als een soort Simsync, gewoon af en toe laten draaien om steeds de laatste aanpassingen binnen te krijgen.
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

Ger Heuts schreef:
Robin de Jong schreef:en dat de techniek waar ze toen mee werkte nu al weer verouderd is, zo blijf je straks bezig met updaten.
Dat is eigenlijk een argument om het spel gewoon uit te brengen. Bij iedere gevonden en opgeloste bug of verwerkte update zou je een download vrij kunnen geven, die de licentiehouders (de kopers) dan in de periode van hun abonnement gratis kunnen binnenhalen. Zie het als een soort Simsync, gewoon af en toe laten draaien om steeds de laatste aanpassingen binnen te krijgen.
Stuur ff een mailtje naar die gasten van rF2, Ger! :mrgreen:
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

En bugfixing e.d. hóórt toch juist bij een (open) beta versie? Zo heb je in 1 klap veel meer testers om alle foutjes eruit te halen...
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

To: gelduitdebeurskloppers@rFactor2.com
From: Gerrie uit Landgraaf

Hallo,

Ik may not spreek English hier op this forum, onze crew has verboden that. Dus I hope you kan lezen this. Hey guys, where are you bezig with? We wait al een paar year op rF2. I have al gekocht three new computers om up to date te zijn als rF2 cums out. I have a sik now that is 2 meters lang from the waiting. Why don't jullie bring the spel op the markt? We have onze end of year uitkering ontvangen now, so i kan best pay rF2. Or willen jullie not verdienen money? So, bring out rF2 and geef free updates as meteen as jullie made die. Then we can speel the game and you kunnen work on the game to make it beter.
Our eigen Louis van Gaal has al eens gesaid: Am i now zo slim, or are jullie so dom?
I snap niet why this duurt so lang.

Greetings,

Gerrie.

PS: if jullie want more informatie, then you can komen op teamspeak. But my microfoon is a bit kapot, dus maybe you can bel me op better. I am in de telefoongids, section South East, look naar Parkstad, or Landgraaf or zoiets.
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Ger Heuts schreef:To: gelduitdebeurskloppers@rFactor2.com
From: Gerrie uit Landgraaf

Hallo,

Ik may not spreek English hier op this forum, onze crew has verboden that. Dus I hope you kan lezen this. Hey guys, where are you bezig with? We wait al een paar year op rF2. I have al gekocht three new computers om up to date te zijn als rF2 cums out. I have a sik now that is 2 meters lang from the waiting. Why don't jullie bring the spel op the markt? We have onze end of year uitkering ontvangen now, so i kan best pay rF2. Or willen jullie not verdienen money? So, bring out rF2 and geef free updates as meteen as jullie made die. Then we can speel the game and you kunnen work on the game to make it beter.
Our eigen Louis van Gaal has al eens gesaid: Am i now zo slim, or are jullie so dom?
I snap niet why this duurt so lang.

Greetings,

Gerrie.

PS: if jullie want more informatie, then you can komen op teamspeak. But my microfoon is a bit kapot, dus maybe you can bel me op better. I am in de telefoongids, section South East, look naar Parkstad, or Landgraaf or zoiets.
Geniaal!
Rutger Mahu
Berichten: 1149
Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
Racestuur: bv Logitech G25
Contact:

:lol:
André Veenhuijsen

Geweldige email!!!
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Ik vraag me af hoe het Duits van Ger is :o
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Vast goed, want reserve-Duitser (en reserve-Belg)
Gebruikersavatar
Giel de Haan
Berichten: 2748
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Oss

De eerste bestanden zijn beschikbaar gesteld!!

Met een torrent client kun je HIER wat files downloaden. Als het goed is heb je daarna alleen nog de .exe nodig.

Misschien als er iemand heel handig is??? Anders komt hij op zijn vroegste volgende week.

Ikzelf gebruik geen torrent, en ga dat ook niet speciaal voor rf2 gebruiken. Misschien is er iemand met een eigen server die wel met torrents download, en het zo voor ons beschikbaar kan stellen?
Wester Wobbes
Berichten: 528
Lid geworden op: 19 sep 2011, 20:09
Racestuur: Logitech DFGT
Locatie: Noordwijk

Ik ben ze nu aan het downloaden. Alleen wat moet ik doen wanneer ik het gedownload hebt om te spelen? Of kan ik het nog niet spelen?
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Dat laatste.
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Je moet straks ook nog van alles downloaden. Als het goed is komt dat begin januari.
Gebruikersavatar
Marcel op de Woert
Berichten: 162
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:34

Giel de Haan schreef:De eerste bestanden zijn beschikbaar gesteld!!

Met een torrent client kun je HIER wat files downloaden. Als het goed is heb je daarna alleen nog de .exe nodig.

Misschien als er iemand heel handig is??? Anders komt hij op zijn vroegste volgende week.

Ikzelf gebruik geen torrent, en ga dat ook niet speciaal voor rf2 gebruiken. Misschien is er iemand met een eigen server die wel met torrents download, en het zo voor ons beschikbaar kan stellen?
Bij deze:
ftp://srvn:2012@92.254.125.49:222
Gebruikersavatar
Giel de Haan
Berichten: 2748
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Oss

Super!!
André Veenhuijsen

marcelwoert schreef:
Giel de Haan schreef:De eerste bestanden zijn beschikbaar gesteld!!

Met een torrent client kun je HIER wat files downloaden. Als het goed is heb je daarna alleen nog de .exe nodig.

Misschien als er iemand heel handig is??? Anders komt hij op zijn vroegste volgende week.

Ikzelf gebruik geen torrent, en ga dat ook niet speciaal voor rf2 gebruiken. Misschien is er iemand met een eigen server die wel met torrents download, en het zo voor ons beschikbaar kan stellen?
Bij deze:
ftp://srvn:2012@92.254.125.49:222

Super hier lopen ze binnen!!!
Plaats reactie

Terug naar “Simrace nieuws”