rFactor 2
- Robin de Jong
- Berichten: 2067
- Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33
Op zich valt het wel mee hoor, als je het vergelijkt met bijvoorbeeld F1 2011 zijn de graphics niet zo schokkend. Maar goed daar gaat het ook niet om, het gaat om het rijden.
- Giel de Haan
- Berichten: 2748
- Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:37
- Racestuur: bv Logitech G25
- Locatie: Oss
Volgens de laatste geruchten is de release datum einde volgende maand! Nu maar hopen dat deze geruchten waar zijn....
- Robin de Jong
- Berichten: 2067
- Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33
En anders word het december, want hij komt écht in 2011 uit...!
-
- Berichten: 3952
- Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
- Racestuur: Fanatec CSR Wheel
- Locatie: Marum
-
- Berichten: 784
- Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:31
Het is en blijft leuk.....
Dat photoshoppen
Dat photoshoppen
- Lars Koldeweij
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
- Racestuur: CSW 2.5
- Locatie: Zwolle
Bron?Robbie Bouchoms schreef:Het is en blijft leuk.....
Dat photoshoppen
- Robin de Jong
- Berichten: 2067
- Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33
Dit is geen Photoshop, staat gewoon op virtualr.net
Er zijn nog wel meer van die glare foto's.
Er zijn nog wel meer van die glare foto's.
-
- Berichten: 784
- Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:31
Je kunt me niet wijs maken dat dit het echte Rfactor 2 is zoals ik hem straks op mijn pc te zien krijg!!!
- Bram Kuipers
- Berichten: 2282
- Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
- Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
- Locatie: Venlo
- Contact:
Ligt eraan hoe goed je pc is, als ie perfect is dan wel.Robbie Bouchoms schreef:Je kunt me niet wijs maken dat dit het echte Rfactor 2 is zoals ik hem straks op mijn pc te zien krijg!!!
- Ger Heuts
- Berichten: 4367
- Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
- Racestuur: Thrustmaster T300rs
- Locatie: Landgraaf
- Contact:
Ik denk dat dat het eerste is dat ik uit ga zetten, dat glare of hoe het ook mag heten. Het kan volgens mij nooit zoveel van je grafische kaart vreten, want in Racing Simulation 1 had je dat ook al. Ik vond het alleen vervelend. Ziet er mooi uit, maar voegt weinig toe.
- Robin de Jong
- Berichten: 2067
- Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33
Zo komt het er uit te zien. En ik vind het voor meer realisme zorgen, nu heb ik ook net een nieuwe pc dus het zal voor mij geen problemen geven.
- Robin de Jong
- Berichten: 2067
- Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33
Th newest issue of rFactornews.com‘s SimRacing Magazine includes a detailed Q&A session with Image Space Incorporated on their upcoming rFactor 2 simulation.
In a nutshell, the Q&A reveals some very interesting details:
rFactor 2 will go open-beta in 2011 ahead of the official release (possibly in 2011 as well)
There will be no demo before the release
There will be no DirectX 11 mode
rFactor 2 will come with improved netcode
More licensed content will be added after the release
The engine powering rFactor is now called isiMotor 2.5
rFactor 2 comes with an online account system providing matchmaking & updates. It’s free for the first 12 months after purchase and a paid service after that.
Click here to check out the full Q&A for much more info on what’s coming up for rFactor 2, ISI’s take on online cheating prevention and much more!
rFactor 2 will introduce various improvements to the modding-friendly simulation including weather, driver animations and a refined graphics engine alongside plenty of current and historic motor racing content.
http://www.virtualr.net/rfactor-2-new-q ... of-details
Op de site staat een link naar het volledige artikel.
In a nutshell, the Q&A reveals some very interesting details:
rFactor 2 will go open-beta in 2011 ahead of the official release (possibly in 2011 as well)
There will be no demo before the release
There will be no DirectX 11 mode
rFactor 2 will come with improved netcode
More licensed content will be added after the release
The engine powering rFactor is now called isiMotor 2.5
rFactor 2 comes with an online account system providing matchmaking & updates. It’s free for the first 12 months after purchase and a paid service after that.
Click here to check out the full Q&A for much more info on what’s coming up for rFactor 2, ISI’s take on online cheating prevention and much more!
rFactor 2 will introduce various improvements to the modding-friendly simulation including weather, driver animations and a refined graphics engine alongside plenty of current and historic motor racing content.
http://www.virtualr.net/rfactor-2-new-q ... of-details
Op de site staat een link naar het volledige artikel.
- Ger Heuts
- Berichten: 4367
- Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
- Racestuur: Thrustmaster T300rs
- Locatie: Landgraaf
- Contact:
De smeerlappen! Hebben ze in het verleden niet gezegd dat er buiten de aanschaf van de licentie geen verdere kosten in rekening worden gebracht? Nu krijg ik hier het World of Warcraft idee bij. Je mag in de toekomst (zoals ik het lees tenminste) regelmatig je beurs blijven trekken om alle updates binnen te kunnen halen.
-
- Berichten: 1149
- Lid geworden op: 19 sep 2011, 09:34
- Racestuur: bv Logitech G25
- Contact:
We moeten even afwachten wat het precies gaat worden maar ziet er naar uit dat het optioneel is Ger:Ger Heuts schreef:De smeerlappen! Hebben ze in het verleden niet gezegd dat er buiten de aanschaf van de licentie geen verdere kosten in rekening worden gebracht? Nu krijg ik hier het World of Warcraft idee bij. Je mag in de toekomst (zoals ik het lees tenminste) regelmatig je beurs blijven trekken om alle updates binnen te kunnen halen.
-
- Berichten: 3952
- Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
- Racestuur: Fanatec CSR Wheel
- Locatie: Marum
Dat is waarschijnlijk omdat ze er nieuwe auto's en circuits aan toe voegen. Een beetje als de DLC pakketten voor GT5, TDU etc etc. Maar afwachten wat de prijs gaat worden.
- Robin de Jong
- Berichten: 2067
- Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33
Ja maar goed er zullen wel weer mods worden gemaakt zoals nu het geval is met rFactor dus ik vraag me af in hoeverre je hier iets van merkt. Ik zou me er niet al te druk over maken.
- Ger Heuts
- Berichten: 4367
- Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
- Racestuur: Thrustmaster T300rs
- Locatie: Landgraaf
- Contact:
Dat ligt eraan of SRVN wil werken met de door rFactor zelf uitgegeven banen en wagens of met die door de modding community gemaakte spullen. We wachten inderdaad maar even gewoon af.
Geen DX11? Dat hele verhaal over de release uitgesteld vanwege de ghrapics in F1 2011 is dus ook complete BS. Waar zijn die gasten mee bezig geweest?
Wen er maar aan jongens, over een aantal jaar werken games veel meer via het verdienmodel van WoW. Uit meerdere onderzoeken is gebleken dat het veel meer oplevert en je hebt constante inkomsten i.p.v. piekinkomsten. Hetzelfde model hebben ze al bij iRacing, Dirt3, Battlefield Bad Company 2, Battlefield 3, Cod, GT5 en ga zo maar door. Ook een groot aantal mobiele applicaties kent dit model al. Het zou mij zelfs niet eens verbazen als het meerendeel van de games/software gratis wordt maar je voor alle extra's (die het een beetje leuk maken) moet gaan betalen.
Wen er maar aan jongens, over een aantal jaar werken games veel meer via het verdienmodel van WoW. Uit meerdere onderzoeken is gebleken dat het veel meer oplevert en je hebt constante inkomsten i.p.v. piekinkomsten. Hetzelfde model hebben ze al bij iRacing, Dirt3, Battlefield Bad Company 2, Battlefield 3, Cod, GT5 en ga zo maar door. Ook een groot aantal mobiele applicaties kent dit model al. Het zou mij zelfs niet eens verbazen als het meerendeel van de games/software gratis wordt maar je voor alle extra's (die het een beetje leuk maken) moet gaan betalen.
- Twan Capellen
- Berichten: 967
- Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
- Racestuur: Thrustmater T500RS
- Locatie: Brunssum
Hmmm ik zag toevallig wel dat in de laatste update van geforce rFactor 2 genoemd staat voor 3D profielen.
http://tweakers.net/meuktracker/26804/n ... -whql.html
http://tweakers.net/meuktracker/26804/n ... -whql.html
- René Hoogterp
- Berichten: 4050
- Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
- Locatie: Amsterdam
- Contact:
We kunnen nu wel miepen dat we opeens moeten gaan betalen naar mate de simulator doorontwikkeld wordt, maar is dit eigenlijk (heel stiekem toegeven?) niet meer dan logisch?
Ik bedoel, we hebben (ga ik even vanuit) allemaal ooit eens een kleine 40 euro betaald in 2006 en nu zijn we 5 jaar verder.
Ik bedoel, we hebben (ga ik even vanuit) allemaal ooit eens een kleine 40 euro betaald in 2006 en nu zijn we 5 jaar verder.