rFactor 2

Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Jan Wim Ensing schreef:Nieuw geluid FR 3.5:

Het is dat we nog maar één race te gaan hebben en het eigenlijk niet loont de mod nog te updaten. Maar anders... :kwijil:
Ik heb er nu pas naar geluisterd, maar om het in de termen van Bram te houden: Motdomme, dat klinkt goed! Ik vraag me zelfs af of dit wel geluiden zijn die bij de game horen, of dat ze "live" geluiden er in hebben geplaatst. Maar dan vraag ik me meteen af wanneer er ooit een FR3.5 op Imola gereden heeft.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Het klinkt inderdaad erg goed, maar het is niet realistisch. Dit is het V8 geluid van 2012-2013 (de nieuwe generatie Formule Renault 3.5) terwijl de auto nog de V6 shape is van daarvoor.
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Zo, de SRVN 500 kan de komende vier jaar op het programma
Gebruikersavatar
Jeroen Cijsouw
Berichten: 931
Lid geworden op: 16 sep 2011, 06:05

Yes!!! Ik kan niet wachten :D
Robbie Bouchoms
Berichten: 784
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:31

Jeroen Cijsouw schreef:Yes!!! Ik kan niet wachten :D
+1
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Ik spring een klein gaatje in de lucht!
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Wat. Ontzettend. Gaaf.
Roy de Muinck
Berichten: 274
Lid geworden op: 28 jan 2013, 20:48

indy500 ecft vet heb er zin in 370 kmh en close racing :simracer1:
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

================================================== ===
Update 15 (Build 228) Changelog (June 10, 2013):
================================================== ===


GRAPHICS:
————————
Fixed an error with frame buffer textures in a few cases
Fixed a problem with HDR bloom when running multiview
Did some adjustment of multiview HDR processing
Added detail levels to env and road reflection options


SOUNDS:
————————
Fixed bug where the audio mixer treats the player as an opponent when going under AI control.
For onboard cams, setting Flags2 to 1 will make them use external rather than internal sounds.


FEATURES:
————————
Attempt to correct controller IDs if they get switched around when plugging in other input devices like joysticks.


GAMEPLAY:
————————
More tidying up of multiview replay


UI / HUD / Options:
————————
Clearing sidebars from replay gizmo when bouncing back to main monitor from large replay window in multiplayer


MODDING / PUBLIC DEV
————————
Fixed a crash in ModMgr when switching from detailed to simple view
Fix up some minor UI problems in MAS2
Added ability to place listeners for ambient sounds using the editor.
Added ability to see the path the AI last took in AIW editor show/hide menu
Fixed an issue in ModMgr where an install to a new directory would use last known working and packages folders - new installs will now use new working and packages folders until modified by user.
Added menu option to cancel recording paths in AIW editor and to trigger path recording with "External Signal Left" mappable input.


BUG FIXES / OPTIMIZATIONS:
————————
Fixed a bug when toggling FXAA from in game where the shaders were not being recompiled properly
Fixed alt-tab crash in MP caused by multiple rearview inits
Demo set as PREFERRED_RFM
Fixed recently introduced bug where clients would sometimes halt when another client exited the race.
Fix skins on dedicated server replays, not yet sure if this helps with skins on client replays.
Fixed "Get Mod" password entry box to send player to the right screen when "Enter" key is used to progress forward
Fixed a bug with incorrect billboard rotation when wind/crown motion deactivated
When mapping controls to a controller axis, fixed a minor problem where the axis settings could get stuck in a bad configuration (more specifically, while we tried to detect whether you were trying to use a half axis or a full axis).


AI:
————————
Fixed bug where sometimes AI would get stuck in an extremely slow state.
Closed potential slowdown loop when yellow flag is thrown and freezing running order for AIs.


MULTIPLAYER:
————————
Fixed an alt-tab crash specific to MP only
Added send rate control to built in HTTP server
Added server & admin commands "/dq" and "/undq" to disqualify and re-qualify drivers.
Remove exited clients' cars if restarting weekend.
Added basic race rejoin after disconnect, which must be enabled on the server to work (with the multiplayer.ini setting "Allow Race Rejoin"). Currently you just get a new car in the garage.
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

For onboard cams, setting Flags2 to 1 will make them use external rather than internal sounds.
Dit vind ik een interessante. Waar kan ik dat instellen?
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Dit is mijn favorietje. :lol:
Fixed an alt-tab crash specific to MP only
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Yoeri Gijsen schreef:Dit is mijn favorietje. :lol:
Fixed an alt-tab crash specific to MP only
Denk dat meerdere daar blij mee zijn :lol:
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Wat te denken van de optie dat je na een disconnect toch weer kunt rejoinen in de race. Dat is erg handig voor bijvoorbeeld Endurance races, nu nog driver swap (die ook achter de schermen getest is) en we kunnen lange afstandsraces houden! :)
Gebruikersavatar
Marc Vermeer
Berichten: 290
Lid geworden op: 30 sep 2011, 21:14
Racestuur: Fanatec CSL DD

Die disconnect fix zou inhouden dat je auto daarna weer vanuit de pits start ofzo ? Hoe moet ik dat zien?
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Daar lijkt het wel op, maar dat moeten we maar even testen. Servers gaan nu uit.

Edit: Iemand een Caterham look-a-like? Komt vast binnenkort in de volledige Formula Masters 2012, waar nu de Marussia al onderdeel van uitmaakt.

Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Servers weer bereikbaar. Je kunt de nieuwe build ook installeren via de auto-update.
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Even wat screens vanaf het prachtige Silverstone:


Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Prachtig weer ook zo te zien.
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Ja, iets te. FPS is 20 minder dan op andere circuits. :shock:
Jan Wim Ensing
Berichten: 3952
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Racestuur: Fanatec CSR Wheel
Locatie: Marum

Nog iets te weinig info voor een nieuwsbericht, maar:
Most of the recent internal testers added have been karting guys.
Plaats reactie

Terug naar “Simrace nieuws”