Teampresentaties

Gesloten
Gebruikersavatar
Pascal de Birk
Berichten: 133
Lid geworden op: 02 jan 2017, 08:57
Racestuur: Fanatec CSW 2.5 + McLaren rim
Locatie: Almere

Volgende week is het zover: De start van het nieuwe GT3 seizoen!!
Hoog tijd voor teampresentaties met als aftrap VanderPoel Racing

Na het kampioenschap zowel bij de rijders als het teamkampioenschap drie seizoenen geleden te hebben binnen gesleept zijn de successen voor VanderPoel Racing weggebleven. Waar er eind 2020 nog hier en daar een podium werd gescoord kwam het team vorig seizoen niet in de voorste gelederen voor. Dit kwam mede door (privé) omstandigheden, maar ook had het deels te maken met de wagenkeuze. Men (Pascal, David en Michel) kreeg het niet voor elkaar om de BMW echt op gang te krijgen en de Callaway was helaas niet meer de superieure wagen van het seizoen er voor. Pascal slaagde er nog in om in de top 10 te eindigen (P5) in het eindklassement, maar dit had meer te maken door alle races te rijden. Er bleef altijd de gedachte over "wat als we nou bij de Mclaren waren gebleven?"...... En dat is precies wat het team voor dit seizoen gedaan heeft.

Voor dit seizoen treed het team aan met de auto (Mclaren 720s) die het team de successen van weleer heeft gebracht. Terug naar de basis, terug naar de bekende lichtblauwe kleurstelling, terug naar succes. Een kleine reset als het ware. Het team hoopt uiteraard in dit wederom enorm sterke deelnemersveld constant in de top 10 mee te kunnen doen en een podium zou een enorme opsteker zijn. Vreemde eend in de bijt is Nanno die er toch voor heeft gekozen om de 650s weer de sporen te geven. Wie weet kan hij met dit oude beestje nog mooie dingen laten zien. Het team heeft er weer enorm veel zin in!

Groet, Nanno/Pascal/Michael/David/Niels/Glenn/Kai

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

Ook Team Valid Racing is gespot bij de shakedown met een klassieke Valid livery
#21 Robin Baltus
#22 Martin Baltus
#105 Joost van der Stoep
Tom Dubois is er even een seizoen niet bij ivm simulator werkzaamheden in Milton Keyes
Bijlagen
20210909001640_1.jpg
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Strakke auto’s weer mannen, maar denk dat jullie niet op de SRVN discord zitten? Daar is een heuze show-off sectie waar al diverse auto’s getoond worden. En met het oog op het uitfaseren van het forum kunnen we niet vaak genoeg het belang van de de SRVN discord benoemen.

See you on track! (Of in dit geval zien op de Livestream)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Roel Palmers
Berichten: 301
Lid geworden op: 01 jan 2018, 12:26
Racestuur: Fanatec CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Gaat het hele forum eruit op termijn? Waar komt dan alle info te staan die nu op het forum is te vinden? Ik heb even onder een steen gelegen de afgelopen periode, dus weet niet wat er precies aangepast gaat worden t.a.v. de communicatie binnen SRVN. :roll:
André Geuze
Berichten: 97
Lid geworden op: 27 mar 2016, 16:52
Racestuur: Fanatec CSW Base 2.5 + Formula
Locatie: Almere-Stad
Contact:

Ooit wel ja, denk niet dat we daar al een termijn aan kunnen hangen op het moment. Het idee is in ieder geval om de informatievoorziening via de website te laten verlopen, en de discussies via Discord 😃. Wat die website betreft, willen we graag een pagina maken waarop je in één oogopslag alle belangrijke informatie van een kampioenschap kunt inzien. Die zijn we op dit moment wel druk aan het ontwikkelen.
Gebruikersavatar
Roel Palmers
Berichten: 301
Lid geworden op: 01 jan 2018, 12:26
Racestuur: Fanatec CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Bedankt voor de info André.
Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

discord channel kom ik niet op of hij kan het niet vinden?!
vraagje, als je de sprint race mist kun je dan nog de hoofdrace rijden?
Gebruikersavatar
Edward Hoekstra
Berichten: 313
Lid geworden op: 15 jul 2017, 18:04
Racestuur: Thrustmaster T300
Locatie: Broeksterwoude

Martin Baltus schreef: 19 sep 2021, 15:15 discord channel kom ik niet op of hij kan het niet vinden?!
vraagje, als je de sprint race mist kun je dan nog de hoofdrace rijden?
Toevallig op discord Martin_22? Zoja, dan is het je wel gelukt.
Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

René Hoogterp schreef: 16 sep 2021, 00:08 Strakke auto’s weer mannen, maar denk dat jullie niet op de SRVN discord zitten? Daar is een heuze show-off sectie waar al diverse auto’s getoond worden. En met het oog op het uitfaseren van het forum kunnen we niet vaak genoeg het belang van de de SRVN discord benoemen.

See you on track! (Of in dit geval zien op de Livestream)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ok Discord wist ik nie. misschien even op homepage erbij zetten onder aan pagina nog
vind alleen de show off area niet :mrgreen:
Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

Toevallig op discord Martin_22? Zoja, dan is het je wel gelukt.
ja klopt, kwam er niet direct op maar na effe wachten kreeg ik ineens invite
dus ja gelukt b:)like
Gesloten

Terug naar “SRVN NK GT3 2021-III”