2.4 uur van Silverstone | LMP2 & GTE | 19-12-2021

Plaats reactie
Gebruikersavatar
SRVN Events
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 feb 2016, 11:11

2.4 uur van Silverstone | LMP2 & GTE | 19-12-2021

Voor Algemene Informatie en Inschrijvingen, ga naar https://mijn.srvn.nl/.

Update 10-12-2021:
  • Het is gelukt meer auto's in de pitstraat kwijt te kunnen, waardoor het deelnemersaantal is verruimd naar 48 (i.p.v. 40). Dit betekent dat alle huidige reserves mee kunnen doen!
  • Deze 8 extra plekken hebben hun 'GarageSpot' in de pitlane zelf, niet in een pitbox. Dit betekent dat wanneer deze auto's zijn uitgevallen in de race zij opgesteld staan in de pitlane. Bij de race op Sebring eerder dit jaar leverde dit problemen op voor mensen die in hun Player.json 'Garage Detail' op 0.01 hadden staan (om FPS te winnen), want met die setting zijn uitgevallen auto's niet zichtbaar, maar je kunt er nog wel mee crashen. Het is dus sterk af te raden dit evenement met die setting op 0.01 te rijden. De defaultwaarde = 0.5.
  • En als laatste: vandaag is de deadline voor nieuwe inschrijvingen en het inleveren van de skins. Ook is het na vandaag niet meer toegestaan van autokeuze te wisselen. Wel is het nog mogelijk de deelnemers per inschrijving aan te passen. Doe je alsnog niet mee aan het evenement, schrijft je dan a.u.b. uit.
Gebruikersavatar
Roel Palmers
Berichten: 301
Lid geworden op: 01 jan 2018, 12:26
Racestuur: Fanatec CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Ik heb mij vlak voor de deadline nog ingeschreven, omdat er plekken vrij kwamen. Daardoor geen skin kunnen maken en opsturen. Nu wou ik vandaag een skin van SRVN uitzoeken, maar die kan ik nog niet vinden als ik mij aanmeld op de server. Er staat sowieso geen BMW bij, dus even oefenen zit er ook niet in. Kan het eerdaags een keer toegevoegd worden? Ik had vanavond rond 21.00 uur gekeken. Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Roel Palmers schreef: 12 dec 2021, 00:22 Ik heb mij vlak voor de deadline nog ingeschreven, omdat er plekken vrij kwamen. Daardoor geen skin kunnen maken en opsturen. Nu wou ik vandaag een skin van SRVN uitzoeken, maar die kan ik nog niet vinden als ik mij aanmeld op de server. Er staat sowieso geen BMW bij, dus even oefenen zit er ook niet in. Kan het eerdaags een keer toegevoegd worden? Ik had vanavond rond 21.00 uur gekeken. Alvast bedankt voor de genomen moeite.
De server is zojuist geüpdate, incl. jouw BMW met een standaard SRVN-skin (helaas was er nu geen mogelijkheid om te kiezen uit diverse SRVN-skins).
Gebruikersavatar
Roel Palmers
Berichten: 301
Lid geworden op: 01 jan 2018, 12:26
Racestuur: Fanatec CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Ik had het al gezien op discord dat de nieuwe skins op de server geplaatst zouden worden en daarmee wss ook de skin(s) van SRVN. Die gedachte bleek te kloppen, want ik heb er gisteravond al mee gereden. Dat ik niet kon kiezen is absoluut niet relevant voor mij, maar wel dat ik nu een Bmw kon kiezen. Hierbij mijn dank naar het modteam dat dit weer mogelijk heeft gemaakt.
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Nog even een reminder:
- Morgenavond hebben we een testavond voor de 2.4u
- Doel is om iedereen zo goed mogelijk te laten wennen aan de diverse aspecten van de race, zoals rollende start en rijden in verkeer.
- Bij de vorige events viel het op dat op de testavond er slechte enkele GTE-deelnemers aanwezig waren, dus bij deze oproep aan GTE-deelnemers om met zoveel mogelijk te komen. Je doet het immers niet alleen voor jezelf, je helpt ook de LMP2-deelnemer om te kunnen oefenen in verkeer (daar heb je zelf ook profijt van zondag 😉 )

- Start om 20:00u, iedereen aanwezig in de server (S1) en op TeamSpeak voor een korte briefing.
- We gaan enkele korte races doen (20min), waarbij de GTE-deelnemers starten vóór het LMP-veld, zodat ze elkaar snel tegenkomen


Daarnaast willen we deze avond ook gebruiken om te testen of de PitGroups goed staan ingesteld. We doen daarom ook één kwalificatie, gevolgd door een race, om te controleren of iedereen dezelfde GarageSpot en PitSpot behoudt gedurende het evenement.
De PitGroups zijn als volgt ingedeeld, op volgorde van inschrijving:
- LMP: oneven nummers
- GTE: even nummers

PitGroups 1 t/m 41 zijn te herkennen aan de letters op de gevel. Voor 42 t/m 48, zie deze screenshots:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “SRVN Endurance 2021”