2.4 uur van Le Mans | LMP2 & GTE | 15-08-2021

Plaats reactie
Gebruikersavatar
SRVN Events
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 feb 2016, 11:11

2.4 uur van Le Mans | LMP2 & GTE | 15-08-2021

Voor Algemene Informatie en Inschrijvingen, ga naar https://mijn.srvn.nl/.

Eventuele vragen kun je in dit topic kwijt, of op Discord, kanaal #endurance
Maak je nog geen gebruik van onze Discord-omgeving? Zie dit topic: viewtopic.php?f=35&t=3897&p=74438&hilit=discord#p74438
Tonnie Jansen
Berichten: 82
Lid geworden op: 23 jan 2018, 11:47

klopt het wel dat de GTE geen le mans gearing heeft? blijft dit zo?
Tonnie Jansen
Berichten: 82
Lid geworden op: 23 jan 2018, 11:47

opgelost
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Goed, excuses voor m'n nogal boze eerste reactie op teamspeak tijdens de 3e testrace.. ik heb de replay gekeken(dat zal ik voortaan eerst doen voordat ik oordeel)maar het was allemaal minder erg als ik eerste instantie dacht..sorry Roy dat je daardoor de sigaar was :| ..ik dacht dat ik wel voldoende ruimte had gelaten Johan, shit happens..maar het leek in mn spiegel net of we echt met zn 4en de bocht ingingen, dus ik zal mn onboard-spiegel settings wat ruimer zetten, dat scheeld me een hoop gedoe, ik had namelijk het idee dat iedereen enorm dicht op elkaar zat :roll: .. verders was het een redelijk geslaagde testrace, gelukkig ;) Bedankt tot zover, en tot Zondag!

Groeten! Jer :byebye:
Gebruikersavatar
SRVN Events
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 feb 2016, 11:11

Let op: de startprocedure is gewijzigd (green line), zie Algemene Informatie bij het evenement op MijnSRVN.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

"Let op: via de setting 'Garage Detail' kun je de performance verhogen wanneer je langs de pitstraat rijdt. Standaardwaarde = 0.5. Zet je deze waarde op bijv. 0.01, zie de uitgevallen auto's in de pitstraat niet meer. Wanneer uitgevallen auto's in de pitbox staan is dit geen probleem, maar op sommige circuits staan uitgevallen auto's in de pitstraat, waardoor je het risico loopt tegen onzichtbare auto's aan te rijden. Op Spa zal dat niet direct tot problemen leiden, aangezien uitgevallen auto's in de pitbox zullen staan."

hoe is de situatie op lemans mbt uitgevallen auto's in de pit? Ook veilig om op 0.01 te zetten of beter 0.5 laten?
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Ger Peeters schreef:"Let op: via de setting 'Garage Detail' kun je de performance verhogen wanneer je langs de pitstraat rijdt. Standaardwaarde = 0.5. Zet je deze waarde op bijv. 0.01, zie de uitgevallen auto's in de pitstraat niet meer. Wanneer uitgevallen auto's in de pitbox staan is dit geen probleem, maar op sommige circuits staan uitgevallen auto's in de pitstraat, waardoor je het risico loopt tegen onzichtbare auto's aan te rijden. Op Spa zal dat niet direct tot problemen leiden, aangezien uitgevallen auto's in de pitbox zullen staan."

hoe is de situatie op lemans mbt uitgevallen auto's in de pit? Ook veilig om op 0.01 te zetten of beter 0.5 laten?
Ah dat is copy/paste van Spa.
Op Le Mans gaat het goed, de 'garage spots' staan in de pitboxen

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

:thumbs_up:
Plaats reactie

Terug naar “SRVN Endurance 2021”