2.4 uur van Sebring | LMP2 & GTE | 28-02-2021

Gebruikersavatar
Rene Vos
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 jul 2019, 09:12
Racestuur: Fanatec Podium DD1
Contact:

@ Modteam, is het mogelijk de lampen net als in een vorige nachtrace minder fel te zetten?
Tijdens de transitie van licht naar donker komen er flinke frame drops, maar als het eenmaal nacht is zijn de lampen in VR dusdanig fel dat het wegdek niet meer waarneembaar is :(
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Rene Vos schreef: 08 feb 2021, 22:41 @ Modteam, is het mogelijk de lampen net als in een vorige nachtrace minder fel te zetten?
Tijdens de transitie van licht naar donker komen er flinke frame drops, maar als het eenmaal nacht is zijn de lampen in VR dusdanig fel dat het wegdek niet meer waarneembaar is :(
Kun je een screenshot laten zien? Misschien heeft het met de auto-exposure te maken, waar laatst wat bugs in zaten.
Gebruikersavatar
Rene Vos
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 jul 2019, 09:12
Racestuur: Fanatec Podium DD1
Contact:

Lennart Lippens schreef: 09 feb 2021, 08:59
Rene Vos schreef: 08 feb 2021, 22:41 @ Modteam, is het mogelijk de lampen net als in een vorige nachtrace minder fel te zetten?
Tijdens de transitie van licht naar donker komen er flinke frame drops, maar als het eenmaal nacht is zijn de lampen in VR dusdanig fel dat het wegdek niet meer waarneembaar is :(
Kun je een screenshot laten zien? Misschien heeft het met de auto-exposure te maken, waar laatst wat bugs in zaten.
Oe das lastig, ik zit natuurlijk in VR dan, wat ik zie is wat flinke frame drops zodra het begint te schemeren en de verlichting aan gaat. Is het eenmaal donker dan zijn de frames weer goed, de lampen schijnen lijkt het niet op de weg maar altijd recht in je gezicht, waar ze ook staan.
Ik kan me herinneren in een eerdere race binnen een GT3 kampioenschap dat we hier toen ook last van hadden in VR en toen zijn de lampen uitgeschakeld, dit leverde toen ook performance winst op. Was dacht ik toen Abu Dabi?
Ik zal eens kijken of ik een stream kan opnemen waarin je mogelijk het effect kunt zien? :thumbs_up:
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Dat was Bahrein, en daar stonden heel veel lampen.
Gezien dit een officiële baan is met nieuwe textures enzo weet ik niet of wij dit zomaar kunnen aanpassen.
Ron Jansen
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 jan 2020, 21:45
Racestuur: Fanatec CSW V2.5
Locatie: Zelhem

Hi ik kan niet op de endurance server krijg steeds melding failed to download/install packages.

heb endurance al keer eraf gehaald en opniew geinstalleered maar geen resultaat.

iemand een idee wat ik nog meer kan doen ?

Ron
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Ron Jansen schreef: 14 feb 2021, 11:27 Hi ik kan niet op de endurance server krijg steeds melding failed to download/install packages.

heb endurance al keer eraf gehaald en opniew geinstalleered maar geen resultaat.

iemand een idee wat ik nog meer kan doen ?

Ron
Hi Ron,

even kijken of je alle benodigde DLC's hebt en via de srvn enduro mod workshop hebt geabonneerd

grt Ger

Benodigdheden
  • Sebring International Raceway (DLC): LINK of kies de Track Expansion Bundle: LINK
  • LMP2 & GTE auto's van de Endurance Bundle (DLC): LINK
  • Ferrari 488 GTE (DLC): LINK
  • LMP2 & GTE auto's van de Endurance Bundle 2 (DLC): LINK
  • SRVN Enduro Workshop LINK
EDIT: Voor gemak even de linkjes werkbaar gemaakt ;-)
Ron Jansen
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 jan 2020, 21:45
Racestuur: Fanatec CSW V2.5
Locatie: Zelhem

Ger Peeters schreef: 14 feb 2021, 13:58
Ron Jansen schreef: 14 feb 2021, 11:27 Hi ik kan niet op de endurance server krijg steeds melding failed to download/install packages.

heb endurance al keer eraf gehaald en opniew geinstalleered maar geen resultaat.

iemand een idee wat ik nog meer kan doen ?

Ron
Hi Ron,

even kijken of je alle benodigde DLC's hebt en via de srvn enduro mod workshop hebt geabonneerd

grt Ger

Benodigdheden
  • Sebring International Raceway (DLC): LINK of kies de Track Expansion Bundle: LINK
  • LMP2 & GTE auto's van de Endurance Bundle (DLC): LINK
  • Ferrari 488 GTE (DLC): LINK
  • LMP2 & GTE auto's van de Endurance Bundle 2 (DLC): LINK
  • SRVN Enduro Workshop LINK
EDIT: Voor gemak even de linkjes werkbaar gemaakt ;-)
Ger bedankt,

Bleek na controle de Ferrari 488GTE te missen.

Gr Ron
Gebruikersavatar
Arjan Veltens
Berichten: 321
Lid geworden op: 06 mar 2016, 15:39
Locatie: Groningen
Contact:

Mooi om een goed gevuld en gevarieerd veld te zien! :thumbs_up:
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Even een vraagje voordat we aan de setup gaan sleutelen. Ik lees dat Le Mans aero niet zal kunnen worden gebruikt. Ik zag alleen wel dat je dit wel kan kiezen nu. Wordt dit aangepast als ook de skins komen? Dan weet ik namelijk of ik die nu wel kan gebruiken of dat het geen zin heeft.
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Gijs Sonneveld schreef: 15 feb 2021, 19:39 Even een vraagje voordat we aan de setup gaan sleutelen. Ik lees dat Le Mans aero niet zal kunnen worden gebruikt. Ik zag alleen wel dat je dit wel kan kiezen nu. Wordt dit aangepast als ook de skins komen? Dan weet ik namelijk of ik die nu wel kan gebruiken of dat het geen zin heeft.
Je kan hem niet gebruiken.
De LeMans optie zal verwijderd worden.
Gebruikersavatar
Rene Vos
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 jul 2019, 09:12
Racestuur: Fanatec Podium DD1
Contact:

@modteam, heb mijn skin dubbel ingeleverd, per ongeluk had ik de verkeerde benaming gegeven in mijn 1e email dus die kan genegeerd worden ;-)
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

**zucht**

:D ;)
Gebruikersavatar
Rene Vos
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 jul 2019, 09:12
Racestuur: Fanatec Podium DD1
Contact:

Copy paste haste :D
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

@allen,

Mijn excuses voor gisteravond, toen er een testavond stond gepland, en er niemand was van de organisatie. :-?
Ik was zelf verhinderd en had niet goed afgestemd of iemand het over kon nemen.
Gebruikersavatar
Wilbert Velthove
Berichten: 214
Lid geworden op: 16 mei 2016, 21:11
Racestuur: FANATEC ClubSport V2 Wheelbase

Lennart Lippens schreef: 17 feb 2021, 14:21 @allen,

Mijn excuses voor gisteravond, toen er een testavond stond gepland, en er niemand was van de organisatie. :-?
Ik was zelf verhinderd en had niet goed afgestemd of iemand het over kon nemen.
Geen probleem Lennart, we hebben ons prima vermaakt en Martijn kwam de server nog even overzetten naar race om wat proefstarts te maken.
Gebruikersavatar
SRVN Events
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 feb 2016, 11:11

Let op:
- Vandaag is de laatste dag dat skins ingeleverd kunnen worden (of dat je de keuze van standaardskin door kunt geven).
- Vandaag sluit ook de inschrijving voor nieuwe deelnemers (er is nog 1 LMP2-plek over)
- Na vandaag is het niet meer mogelijk de klasse en/of autokeuze te wijzigen.
- Wijziging van de samenstelling aan deelnemers per auto is nog wel mogelijk na vandaag (via het formulier).
Gebruikersavatar
Johan van Doren
Berichten: 399
Lid geworden op: 19 jul 2015, 15:12
Racestuur: Thrustmaster T300 Alcantara

Hoi kunnen jullie de lijst updaten.
Dan kan ik mijn teamgenoot toevoegen(Jan Feenstra)
Hij heeft zicht straks aangemeld.
Ok kan hem nu niet toevoegen.
Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
SRVN Events
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 feb 2016, 11:11

Johan van Doren schreef: 20 feb 2021, 22:10 Hoi kunnen jullie de lijst updaten.
Dan kan ik mijn teamgenoot toevoegen(Jan Feenstra)
Hij heeft zicht straks aangemeld.
Ok kan hem nu niet toevoegen.
Alvast bedankt.
Het inschrijfformulier is bijgewerkt.
Rody van der Have
Berichten: 64
Lid geworden op: 23 aug 2020, 11:13
Racestuur: Fanatec DD1
Locatie: Lienden

SRVN Events schreef: 06 feb 2021, 16:33 19:05 - Proefstart: de startprocedure wordt doorlopen met alle deelnemers (duurt ca 3min.), zodat bekeken kan worden of iedereen het heeft begrepen.
Voor wat betreft bovenstaande...Ik rij samen met iemand en die zal de quali en start voor zijn rekening nemen. Ik hoef dit stukje niet mee te doen als rijden toch? Kan ik dus alvast als passagier plaats nemen in de auto of bovenstaande wel doen als rijder en daarna uit de server om als spectator terug te komen?
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Doe maar als passagier / gewoon ff wachten tot de race begonnen is.

Scheelt weer server drukte.

Team owner Castrol Racing Team
#18 #24 #71 #177

Plaats reactie

Terug naar “SRVN Endurance 2021”