2.4 uur van Sebring | LMP2 & GTE | 28-02-2021

Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Ik kom net op de server en zie dat alle lmp2 auto’s wit zijn 🤔. Zowel de oreca als de ligier
Gebruikersavatar
Wilbert Velthove
Berichten: 214
Lid geworden op: 16 mei 2016, 21:11
Racestuur: FANATEC ClubSport V2 Wheelbase

Gijs Sonneveld schreef: 22 feb 2021, 16:04 Ik kom net op de server en zie dat alle lmp2 auto’s wit zijn 🤔. Zowel de oreca als de ligier
Hier hetzelfde, alle LMP2 auto's zijn wit.
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

WHOEPS.
Update wordt A.S.A.P gedaan
Gebruikersavatar
Wilbert Velthove
Berichten: 214
Lid geworden op: 16 mei 2016, 21:11
Racestuur: FANATEC ClubSport V2 Wheelbase

Jeroen Huisers schreef: 22 feb 2021, 18:29 WHOEPS.
Emmertje hoogglans Latex laten vallen over de mod?

't Werkt weer, dank Jeroen.
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Wilbert Velthove schreef: 23 feb 2021, 09:18 Emmertje hoogglans Latex laten vallen over de mod?

't Werkt weer, dank Jeroen.
Was het maar zo "simpel".
Moest even snel 23 bestanden aanpassen (of nieuwe maken).
Probleem is meer dat met de nieuwe UI het installeren van "tijdelijke" mods niet zo makkelijk gaat als voorheen.
Dus controleren van een MOD duurt langer dan en het maken van de MOD met 50 deelnemers in 7 verschillende auto's.
Rody van der Have
Berichten: 64
Lid geworden op: 23 aug 2020, 11:13
Racestuur: Fanatec DD1
Locatie: Lienden

Jullie hebben elke keer vreselijk veel werk te verstouwen zie ik zeg. rFactor maakt het jullie niet bepaald makkelijk. Petje af voor het geduld elke keer.
Rody van der Have
Berichten: 64
Lid geworden op: 23 aug 2020, 11:13
Racestuur: Fanatec DD1
Locatie: Lienden

Albert van Mourik schreef: 21 feb 2021, 22:58 Doe maar als passagier / gewoon ff wachten tot de race begonnen is.

Scheelt weer server drukte.

Team owner Castrol Racing Team
#18 #24 #71 #177
Dank je wel voor je antwoord. Ik zal het dan doen zoals ik gewend ben. (Als passagier)
Gebruikersavatar
SRVN Events
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 feb 2016, 11:11

Even voor de duidelijkheid: nieuwe inschrijvingen zijn niet meer mogelijk sinds 19-02.
Stan Vlietstra
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 feb 2021, 19:57

Hoi ik zie mijzelf niet in de lijst staan zie ik nu. Maar als het goed is is mijn skin wel ingeleverd.
Is er de mogelijkheid dat ik gewoon meedoe? Skin is al ingeleverd dus hopelijk kan het.
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Stan, je hebt je toch afgemeld?
16-2-2021 10:11:00 Afmelding
Stan Vlietstra
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 feb 2021, 19:57

Hoi Jeroen,
Dat moet dan een foutje zijn geweest want ik kan wel gewoon! Dus hopelijk kan ik gewoon meedoen. Want het lijkt me heel erg leuk om mee te doen!
Stan Vlietstra
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 feb 2021, 19:57

Sorry daarvoor dan. Dat was niet de bedoeling.
Glenn Bontenbal
Berichten: 47
Lid geworden op: 28 jan 2016, 15:36
Racestuur: Fanatec Formula Carbon

Helaas moet ik me voor morgen avond afmelden
Stan Vlietstra
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 feb 2021, 19:57

Goh ik zou graag even willen weten of ik idd mee mag doen. Er is gok ik iets fout gegaan. Ik heb nooit de bedoeling gehad mij uit te schrijven. Ik snap uiteraard als ik nu te laat ben. (Zo staat het in de regels). Ik zou het super vinden als ik alsnog mag rijden 🤞🏻
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Stan,
Er komt straks een update met jouw skin erin, dus je kan/mag meedoen.
Stan Vlietstra
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 feb 2021, 19:57

Echt super!!!! Ben ik echt heel blij mee. Nogmaals sorry voor de fout maar ben echt heel blij dat de moeite wordt genomen om mijn skin erin te zetten en dat ik de mogelijkheid krijg om mee te doen!
Heel erg bedankt!
Gebruikersavatar
SRVN Events
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 feb 2016, 11:11

Nog even een correctie op de openingspost: er staat dat we via Tuning het zo inregelen dat zowel voor LMP2 als GTE banden en brandstof apart gaat bij de pitstops. Voor GTE is dit helaas niet gelukt, en is het te laat dag om het te fixen en nog goed te testen, onze excuses daarvoor.
Let dus op: voor GTE gaat banden en brandstof TEGELIJK tijdens de pitstops. Voor LMP2 gaat het wel APART.
Dit stond de afgelopen weken ook al zo ingesteld op de server, dus daar verandert niets aan.
Nils van Limpt
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 jun 2016, 21:21
Racestuur: Thurstmaster T300RS
Locatie: Eindhoven

Helaas zat mijn race er al op voor dat de Quali überhaupt begon. Rfactor had er geen zin in vandaag.....
Tot aan de Quali werkte alles nog, server werd door gezet naar de proefstart en weg was ik. Nog een paar keer geprobeerd, maar het bleef maar duren voordat alles was geladen. (Iemand misschien tips hoe ik kan zorgen dat het inladen van alles sneller gebeurd in rfactor?)

Top race gezien uiteindelijk en organisatie wederom bedankt!
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Ik maak even mijn excuses aan een witte LMP met blauwe luchtinlaat. Ik heb je niet de pit uit zien komen. Geen idee of je daar gewoon netjes reed of dat je op het laatste moment nog even tussen mij en de kerb door wilde schieten. Had ik je gezien, dan had ik de bocht wat krapper gereden, maar dat is er dus niet van gekomen.

Reed aanvankelijk een leuke race, maar na een paar incidenten was de lol er wel af. Wel uitgereden met banden die te versleten waren op het einde. Jammer. Andere keer beter.

Cuts stonden trouwens op 3, niet op de 6 die waren aangekondigd. Bas moest aan het einde nog even een DT doen.
Gebruikersavatar
Ronald van Dijk
Berichten: 377
Lid geworden op: 02 sep 2015, 15:01
Racestuur: Thrustmaster TS-PC Racer
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht

Was een mooi event. Maar bij de pitstops was het chaos. Ik stond netjes te tanken, toen er gewoon een roze GTE vol mijn zijkant in reed. Meteen dikke schade en zo ging ik met een krom stuur de pits weer uit. Toen was de lol er wel vanaf. Ik weet niet wat de bedoeling was van die Scuderia Bollesnegro, maar volgens mij ging je gewoon veel te vroeg vanuit de fastlane naar de slowlane.
Plaats reactie

Terug naar “SRVN Endurance 2021”