NK F2 2021-I | Spa GP | 08-04-2021

Gesloten
SRVN Kampioenschapscommissie
Berichten: 220
Lid geworden op: 20 mei 2015, 17:44

NK F2 2021-I
Spa GP
08-04-2021


Tijdschema en meer informatie
Kijk voor meer informatie in het Algemene Informatie NK F2 2021-I topic.

Weerbericht
Afbeelding

Algemeen Racereglement
Dit SRVN evenement wordt gehouden volgens het Algemeen Racereglement, neem dit nog goed door voorafgaand aan de raceavond.

Vergeet je niet aan of af te melden op Mijn SRVN
Gebruikersavatar
Stephan Sampers
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 mar 2020, 10:30
Racestuur: Fanatec V 2.5
Locatie: Asenray
Contact:

:simracer1:

Van mij mag hij online....!!!!!!!
Gebruikersavatar
Arjan Veltens
Berichten: 321
Lid geworden op: 06 mar 2016, 15:39
Locatie: Groningen
Contact:

Een beetje geduld siert de mens. De servers komen z.s.m. online en wanneer dit even duurt dan is hier een goede reden voor. Al het werk wordt hier gedaan door vrijwilligers btw.
Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Arjan Veltens schreef: 26 mar 2021, 22:16 Een beetje geduld siert de mens. De servers komen z.s.m. online en wanneer dit even duurt dan is hier een goede reden voor. Al het werk wordt hier gedaan door vrijwilligers btw.
Dat heb ik de heer Sampers al eerder geprobeerd uit te leggen toen hij hetzelfde vroeg bij de Nurburgring server.
Blijkbaar valt dat kwartje niet.

Snap het enthousiasme wel hoor, maar je kan ook gewoon single player opstarten als je echt niet kan wachten.

En ja, er was een verdomd goede prive reden waarom de server er nog niet was. Een reden die je niemand toe wenst.
Gebruikersavatar
Stephan Sampers
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 mar 2020, 10:30
Racestuur: Fanatec V 2.5
Locatie: Asenray
Contact:

Sorry, voor mijn wederom te enthousiaste vraag, heb het inderdaad niet in de gaten gehad...!!! En als er iets gebeurd is, is dat natuurlijk iets dat voor gaat...Als voorbeeld, Mijn moeder is zelf zeer ernstig ziek, dus zoiets gaat niet in de koude kleren zitten, maar dat kan ik natuurlijk niet weten...!!!

Dus nogmaals SORRY voor mijn lompigheid...!! 😔🍻
Gebruikersavatar
Daniel de Veth
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 mei 2020, 14:52

Mika de Bruijn, thnx voor het verlaten van de server en het verkloten van mijn race👍🏻

Je was ook al weg uit teamspeak vandaar hier een post....
SRVN Racecommissie
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 okt 2011, 22:53

Klassement is bijgewerkt
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Okee dat waren twee van mijn belabberste races sinds tijden, gelukkig alleen mezelf uitgeschakeld....
clipje met lowlights gaat heel kort worden

ook mezelf dan maar eens in slowmo naast de baan :D
Laatst gewijzigd door Ger Peeters op 09 apr 2021, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Rody van der Have
Berichten: 64
Lid geworden op: 23 aug 2020, 11:13
Racestuur: Fanatec DD1
Locatie: Lienden

Ik heb op zich 2 leuke races gehad. Net als Daniel had ik wel even een dikke spike door het vroegtijdig verlaten van de server, maar gelukkig net na de bocht.

Wat me wel stoort is het inhalen tijdens de formationlap. Is het nu echt zo erg om achter je voorganger te blijven? Meteen inhalen bij de eerste bocht en doordat ik zelf even goed oplet mocht ik mijn voorvleugel houden. Het is een formationlap hè. Een klein beetje geduld mag dan wel.
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Rody van der Have schreef: 08 apr 2021, 23:42 Wat me wel stoort is het inhalen tijdens de formationlap.
Rody,

Als je hier echt hinder van hebt kan je die persoon aanspreken of een protest indienen.
Het is namelijk niet toegestaan dit te doen.
En dank voor het hier melden.
11.1.3
Deelnemers dienen tijdens de opwarmronde de veiligheid in acht te nemen. Dat betekent dat slingeren, remproeven, proefstarts en inhalen ten strengste zijn verboden. Wanneer een deelnemer spint of van de baan raakt, dient hij te wachten tot het gehele veld is gepasseerd om vervolgens achteraan aan te sluiten en op veilige wijze zijn weg te volgen. In het geval van een staande start kan hij dan op de startopstelling zijn positie weer innemen. Bij een rollende start zonder safetycar zal hij achteraan het veld de race aanvangen. Indien er gebruik gemaakt wordt van de safetycar, moeten de instructies van rFactor 2 gevolgd worden.
Bij het overtreden van dit artikel zijn de volgende straffen van toepassing:
  • Het slingeren, maken van remproeven en proefstarts wordt bestraft met een reprimande.
  • Het veroorzaken van een aanrijding wordt bestraft conform art. 5.2.3.
  • Het inhalen, in welke situatie dan ook, wordt bestraft met een middel straf.
Rody van der Have
Berichten: 64
Lid geworden op: 23 aug 2020, 11:13
Racestuur: Fanatec DD1
Locatie: Lienden

Klopt helemaal Jeroen. Het is zonder meer jammer dat het gedaan wordt. Ik moet de replay van beide races nog bekijken want er is nog wel meer gebeurd.
Eventueel zal ik de persoon dan persoonlijk aanspreken.

Het valt erg op dat er tijdens deze ronde wordt ingehaald en geslingerd. Remproeven zijn ook van de partij :(
Die 3 graden die we winnen op de voorbanden ben je allang weer kwijt voordat de lichten uit zijn :P
Gesloten

Terug naar “SRVN NK F2 2021-I”