NK F2 2021-I | Zandvoort 2020 | 22-04-2021

Gesloten
SRVN Kampioenschapscommissie
Berichten: 220
Lid geworden op: 20 mei 2015, 17:44

NK F2 2021-I
Zandvoort 2020
22-04-2021


Tijdschema en meer informatie
Kijk voor meer informatie in het Algemene Informatie NK F2 2021-I topic.

Weerbericht
Afbeelding

Algemeen Racereglement
Dit SRVN evenement wordt gehouden volgens het Algemeen Racereglement, neem dit nog goed door voorafgaand aan de raceavond.

Vergeet je niet aan of af te melden op Mijn SRVN
SRVN Racecommissie
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 okt 2011, 22:53

Klassement is bijgewerkt
Bas van Grunsven
Berichten: 71
Lid geworden op: 26 sep 2020, 10:57
Racestuur: Logitech g29

Toch wel fijn gereden in split 2 ondanks dat er maar een paar man in zitten. Dat is opzich wel jammer. 1e race met schade 2e geworden en 2e race na een eenzame race ook 2e geworden haha. William gefeliciteerd met de 2 overwinningen.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Op de baan eigenlijk in beide races weer geen auto ingehaald en zelf wel diverse malen ingehaald maar toch van p17 naar p10 en p9 gekomen. Weer domweg op de baan blijven en bij de nodig schrikmomenten (soms met wat geluk) om de brokken heen zeilen.

Race een aan het eind nog kunnen aanklampen bij Stan die net iets meer last van de banden had als ik (dacht ik op dat moment) maar meer als aanklampen en beetje duwen was er niet bij. Race twee strategie begin wat rustiger aan om banden wat meer te sparen. Maar aan het einde in race twee hetzelfde als race een, kon wel nog wat aanklampen bij Ron maar weer niet meer kon nergens echt druk zetten.

dus maar weer voor het archief
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Was een leuk gevecht wat we hadden Ger💪 Sorry voor dat tikje. Was een beetje onnodig van mijn kant. Ik hoop dat je geen grote schade had
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Gijs Sonneveld schreef: 24 apr 2021, 09:28 Was een leuk gevecht wat we hadden Ger💪 Sorry voor dat tikje. Was een beetje onnodig van mijn kant. Ik hoop dat je geen grote schade had
Hi Gijs, gevecht duurde maar kort, je was duidelijk (weer) een klap sneller :) . Verder geen probleem nergens nergens last van gehad. Ik kwam wat naar binnen omdat ik je opeens kwijt was en even dacht dat je toch niet had doorgezet, anders was ik nog iets meer aan buiten kant gebleven en had je meer ruimte gehad. Dus contact veroorzaakte ik zelf, van jou was een mooie move :thumbs_up: .
Ik moet geloof ik toch ook nog eens met mijn remmen leverancier gaan praten. Ik zie legio's aan gasten remmen op punten waarbij ik iedere keer denk echt waar daar pas, hoe dan :)?
Gesloten

Terug naar “SRVN NK F2 2021-I”