NK F2 2021-I | Portugal GP | 11-03-2021

Gesloten
Gebruikersavatar
Ron Schmitz
Berichten: 225
Lid geworden op: 18 jan 2019, 20:57
Racestuur: Thustmaster T300 Ferrari GTE
Locatie: Roermond
Contact:

Nou dat waren 2 heftige races in split 1.

Qualy was niet zo best P18.

Sprintrace goede start en na een halve ronde op P12.
Naar voren gereden tot op P8 daarna last van de bandjes en zo kwam Jos Friemann voorbij.
Laatste ronde aangetikt geworden door Jurgen Langerak , spin , en daardoor nog 2 of 3 auto`s erbij betrokken .
P11 finish.

Hoofdrace weer een goede start , in het begin van het veld meerdere auto`s in een start crash waardoor ik ook aangetikt werd en zo de muur in kwam met de neus de verkeerde richting op.
Alles voorbij moeten laten gaan , gelukkig niet veel schade en kon door rijden.
Naar voren gereden tot op P11.

Onboard alles terug te zien op : www.Youtube.com/roschieracing
Laatst gewijzigd door Ron Schmitz op 12 mar 2021, 12:13, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Helaas kwam die start crash door mij. Ik weet niet precies wat er gebeurde maar mijn auto kwam niet van zijn plek. Iemand klapte op mij en ik belande in de muur. En vervolgens kwamen er een paar auto’s mij een “kusje” geven 😢. Sorry voor iedereen die daarbij was betrokken.
Bas van Grunsven
Berichten: 71
Lid geworden op: 26 sep 2020, 10:57
Racestuur: Logitech g29

1e 20 minuten race was geweldig. Reed van p19 naar p9 schrok nog even toen ik zag dat ik 10e reed want dan zou ik op pole moeten starten haha maar kwam helaas 3 man tegen die elkaar raakte en zelf raakte ik de achterkant kwijt waardoor ik me bij dat groepje voegde. Uiteindelijk 14e geworden dacht ik. 2e race liep mijn scherm vast dus balen als een stekker dat ik niet op tijd terug was. Race op yt bekeken en prachtig in beeld gebracht allemaal. Tot de volgende race.
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Nogmaals, bij race 2 wordt de start grid van de top 10 van de kwalificatie omgedraaid. Niet de top 10 van de uitslag van race 1.
Bas van Grunsven
Berichten: 71
Lid geworden op: 26 sep 2020, 10:57
Racestuur: Logitech g29

William Geuze schreef: 12 mar 2021, 11:45 Nogmaals, bij race 2 wordt de start grid van de top 10 van de kwalificatie omgedraaid. Niet de top 10 van de uitslag van race 1.
Ohzo haha. Bedankt
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Ik heb me ook prima vermaakt in Portugal.
sprintrace had ik een aardige start die meteen werd afgestraft door een lagspike in bocht 2 en 3 waardoor ik wat plekken verloor.
Leuke cleane gevechten gehad in beide races. In race een helaas twee keer pech, kon de gespinde Tom net niet meer ontwijken koste me wat plekken maar geen schade. Helelmaal aan het eind van de race was ik druk aan het zetten bij Marcel. Bij een ongelukkig moment met een achterblijver tikte ik helaas Marcel aan (nogmaals sorry), koste ons beiden een vleugel en dus heel veel tijd.

Race twee had ik een tikkie (ahum) geluk bij de start, had daar net zo goed meteen einde race kunnen zijn, scheelde helemaal niks.
Kon tot mijn eigen verbazing het tempo achter in de top 10 best eenvoudig volgen. Ik werd in de eerste helft van de race waar ik bandjes probeerde te sparen lekker onder druk gezet door Wouter die na een paar laps vakkundig een fout bij mij forceerde :) .
Kwam daarna nog dicht achter Tom terecht maar maakte zelf een foutje en spinde. Daarna een hele tijd relatief alleen gereden. Pas tegen het eind werd het nog even spannend waar ik opeens weer bij Tom en Hans in de buurt kwam. Maar bandjes waren net te ver op en wilde geen do or die aktie meer doen zo vlak voor streep

wat momentjes voor mijn archief en de liefhebbers....

Gesloten

Terug naar “SRVN NK F2 2021-I”