NK F2 2021-I | Pre-Kwalificatie | 11-02-2021 / 18-02-2021

Gebruikersavatar
Sander Schoonderwoerd
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 nov 2020, 22:57
Racestuur: Thrustmaster T300 RS (Custom)

Hey!
Ik heb zitten zoeken naar het wachtwoord voor de F2 server voor vanavond, echter kan ik deze niet vinden, kan iemand mij deze sturen of de weg wijzen?
Hierbij vroeg ik me ook af in welke Split server ik moet zitten voor de pre quali vanavond.

Groetjes,

Sander
Gebruikersavatar
Edward Hoekstra
Berichten: 313
Lid geworden op: 15 jul 2017, 18:04
Racestuur: Thrustmaster T300
Locatie: Broeksterwoude

Het wachtwoord voor de servers kun je vinden in de het Paddock gedeelte op heg forum. Qua splits maakt het nu nog niks uit in welke server je gaat.
Bart Huizinga
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 jan 2020, 20:31
Racestuur: T500RS
Locatie: Thorn

note-to-self: 8 rondjes binnen de lijntjes kleuren op kwali-tempo is best pittig! Heren organisatie bedankt, het was goed geregeld allemaal.
Gebruikersavatar
Ron Schmitz
Berichten: 225
Lid geworden op: 18 jan 2019, 20:57
Racestuur: Thustmaster T300 Ferrari GTE
Locatie: Roermond
Contact:

Tsja ,, dat was geen makkelijke opgave om 8 rondjes te rijden op kwali-modus. :kopstooot:
Wel de 8 ronden volgemaakt , nu maar eens afwachten welke split het wordt. :-?
Gebruikersavatar
Hans van Putten
Berichten: 27
Lid geworden op: 03 okt 2020, 22:58
Racestuur: Moza R9 + GS racing wheel

Hopelijk krijgen we een tussenstand van de mensen die al geweest zijn. Ben erg nieuwsgierig!!!
Rob Smit
Berichten: 182
Lid geworden op: 04 mei 2020, 16:09
Racestuur: Fanatec Formule V2 + DD1
Locatie: Oosthuizen

Heb gisteren ook gekwalificeerd en het is inderdaad best lastig 8 rondjes met een rap tempo foutloos te rijden.
In de 1e en 2e poging na een ronde of 6 toch net een foutje. En daarna met een iets lager tempo toch de 8 rondjes kunnen voltooien.

Viel me op dat er maar weinig coureurs aanwezig waren, nog geen 20, wordt volgende keer druk denk ik.

Waar ik jammer vind is dat er toch mensen waren die tijdens de sessie de server verlaten.
Er was er denk ik 1 met een connection lost, dus buiten zijn schuld, maar ik denk toch ook dat er iemand was die dit bewust gedaan heeft.
De coureur die het hier betrof, zal geen namen noemen, was geen rookie en hij zou echt moeten weten dat het verlaten van de server tijdens een evenement niet toegestaan is.
Ik vind dit echt niet kunnen, zo iets van "IK ben klaar, dikke vinger naar iedereen die nog rijdt".
En ik ben dan ook benieuwd of hij ook gestraft zal worden, zoals hier vooraf aangeven was dat zou gebeuren.
Wellicht goed voorafgaand aan de volgende kwali op de server iedereen er nog een keer op attent op te maken.
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Het is eigenlijk jammer dat die persoon al zo langzaam reed dat het niet uit zal maken wanneer hij naar de laagste split gezet wordt... :)
Gebruikersavatar
Hans van Putten
Berichten: 27
Lid geworden op: 03 okt 2020, 22:58
Racestuur: Moza R9 + GS racing wheel

Is het misschien al mogelijk dat er een server online komt met de Nurburgring? Dan kunnen de mensen die de kwalificatie gereden hebben al een beetje oefenen. Ik hoor het graag.
Gebruikersavatar
Ron Schmitz
Berichten: 225
Lid geworden op: 18 jan 2019, 20:57
Racestuur: Thustmaster T300 Ferrari GTE
Locatie: Roermond
Contact:

Ik had 8 kattenbrokjes op een tafeltje langs mij liggen. :pukey: in de hoop dat de kat het niet zou pakken . :D
Bij het ingaan van de 1e vliegende ronde schoof ik het eerste brokje naar voren bij de 2e ronde het 2e enz ... zo kon ik in de gaten houden wanneer mijn laatste , 8e , ronde was .

Of is er een ander gemakkelijk hulpmiddeltje hiervoor zodat jij je niet verteld in het aantal vliegende laps ?
ja 10 liter meenemen maar toch .
Gebruikersavatar
Roel Palmers
Berichten: 301
Lid geworden op: 01 jan 2018, 12:26
Racestuur: Fanatec CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Je hebt toch een HUD waarin de ronden worden bijgehouden?
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Ron Schmitz schreef:Ik had 8 kattenbrokjes op een tafeltje langs mij liggen. :pukey: in de hoop dat de kat het niet zou pakken . :D
Bij het ingaan van de 1e vliegende ronde schoof ik het eerste brokje naar voren bij de 2e ronde het 2e enz ... zo kon ik in de gaten houden wanneer mijn laatste , 8e , ronde was .

Of is er een ander gemakkelijk hulpmiddeltje hiervoor zodat jij je niet verteld in het aantal vliegende laps ?
ja 10 liter meenemen maar toch .
Dit meen je niet!Afbeelding
Je hebt toch gewoon een HUD met een rondeteller?
Ga je de SRVN 500 rijden dit jaar? Kun je 125 brokjes neerleggen Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk


Gebruikersavatar
Ron Schmitz
Berichten: 225
Lid geworden op: 18 jan 2019, 20:57
Racestuur: Thustmaster T300 Ferrari GTE
Locatie: Roermond
Contact:

Ja die heb ik ...maar voor alle zekerheid hè.
:shock:
Gebruikersavatar
Michael Kiewiet
Berichten: 77
Lid geworden op: 12 mei 2020, 23:30
Racestuur: Logitech G29
Locatie: Groene Hart

Ik vond het prima bedacht Ron, ik hou d'r van :thumbs_up:

Hoe ik het met een VR-bril op moet bijhouden weet ik niet, maar ik weet wel dat ik in het weekend mijn HUD eens goed ga bestuderen :ugeek:
Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Hans van Putten schreef: 12 feb 2021, 14:11 Is het misschien al mogelijk dat er een server online komt met de Nurburgring? Dan kunnen de mensen die de kwalificatie gereden hebben al een beetje oefenen. Ik hoor het graag.
Hans,

Zodra de pre-kwalificatie klaar is zal de server klaar gezet worden voor de eerste race.
Gebruikersavatar
Stephan Sampers
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 mar 2020, 10:30
Racestuur: Fanatec V 2.5
Locatie: Asenray
Contact:

Ron Schmitz schreef: 12 feb 2021, 14:25 Ik had 8 kattenbrokjes op een tafeltje langs mij liggen. :pukey: in de hoop dat de kat het niet zou pakken . :D
Bij het ingaan van de 1e vliegende ronde schoof ik het eerste brokje naar voren bij de 2e ronde het 2e enz ... zo kon ik in de gaten houden wanneer mijn laatste , 8e , ronde was .

Of is er een ander gemakkelijk hulpmiddeltje hiervoor zodat jij je niet verteld in het aantal vliegende laps ?
ja 10 liter meenemen maar toch .
Ik had 8 moertjes van m8 naast me liggen..... 🔧🔧🔧🔧🔧🔧🔧🔧.... 🤣👍🏻
Gebruikersavatar
Ron Schmitz
Berichten: 225
Lid geworden op: 18 jan 2019, 20:57
Racestuur: Thustmaster T300 Ferrari GTE
Locatie: Roermond
Contact:

Dacht dat als je 9 vliegende ronden of meer reed aan een stuk , je pre-kwalificatie ongeldig werd verklaart !
Laatst gewijzigd door Ron Schmitz op 18 feb 2021, 22:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Stephan Sampers
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 mar 2020, 10:30
Racestuur: Fanatec V 2.5
Locatie: Asenray
Contact:

Ron Schmitz schreef: 18 feb 2021, 21:46 Dacht dat als je 9 vliegende ronden reed je pre-kwalificatie ongeldig is werd verklaart !
Klopt.... 🤔🤔🤔... Zie er ook met 9...😱
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Toch ook nog een man of 10 die niet heeft meegedaan aan de pre-kwali. Ben benieuwd wat daar de reden van is.
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Stephan Sampers schreef: 18 feb 2021, 21:57
Ron Schmitz schreef: 18 feb 2021, 21:46 Dacht dat als je 9 vliegende ronden reed je pre-kwalificatie ongeldig is werd verklaart !
Klopt.... 🤔🤔🤔... Zie er ook met 9...😱
Waar halen jullie die wijsheid vandaan? :-?
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Ik denk dat ze bedoelen dat als je 9 ronden rijd ipv 8 dat dan alleen de 8 ronden tellen. Iets in die trant
Gesloten

Terug naar “SRVN NK F2 2021-I”