NK GT3 2021-I | Imola 2018 | 04-04-2021

Tonnie Jansen
Berichten: 82
Lid geworden op: 23 jan 2018, 11:47

SRVN Racecommissie schreef: 05 apr 2021, 15:02 Klassement is bijgewerkt
en split 3?
SRVN Racecommissie
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 okt 2011, 22:53

Tonnie Jansen schreef: 05 apr 2021, 15:11
SRVN Racecommissie schreef: 05 apr 2021, 15:02 Klassement is bijgewerkt
en split 3?
Ook, soms is shift-F5 nodig om een oude cache-file te vervangen.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Imola is nooit echt mijn circuit geweest en dus eigenlijk tegen verwachting in twee leuke races gehad.
Had niet echt de pace te pakken maar kon wel stabiel rondkomen en dat dat helpt bleek maar weer eens.

Race 1 kon ik in de eerste paar laps profiteren van allerlei ellende met mensen naast baan. Ik koos overal de juiste gaatjes en schoof volledig onverwacht door van p23 naar p15.
Race 2 weer wat gedoe in de eerste lap met iemand naast de baan en ditmaal had ik niet in gaten dat Joost heel dichtt recht naast me zat. Sorry nog Joost. Gingen samen van de baan waarbij ik meeste tijd verloor dus als rode lantaarndrager de race begon. Door domweg stabiele tijden te rijden en op de baan te blijven nog best wat plekken opgeschoven en onderweg ook diverse leuke gevechten gehad :thumbs_up: .

Voldoende aktie gezien dus dit was zeker een clip voor het archief waard....

Gebruikersavatar
Edward Hoekstra
Berichten: 313
Lid geworden op: 15 jul 2017, 18:04
Racestuur: Thrustmaster T300
Locatie: Broeksterwoude

Was nog een leuk gevecht aan het einde van race 2. Kon je lang achter me houden, maar helaas waren mijn banden helemaal op, dus kon ik je niet meer houden. Op naar de volgende!
Gebruikersavatar
Björn van Vulpen
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 jan 2020, 15:34
Racestuur: Thrustmaster T300RS
Locatie: Zwijndrecht

Tijdens de trainingen kwam ik er al achter dat de BMW niet mee zou kunnen komen. Tijdens beide races werd dit bevestigd, geen BMW bij de top te vinden. Volgens mij maar één rond de tiende plek.

Verder wel leuke races gehad. Tijdens de eerste race langzaam naar voren toegewerkt en als 19de over de streep. Tijdens de tweede race ging het er wat harder aan toe, maar daar kon ik langsheen rijden. Daarna een tijdje in gevecht geweest met Ger & Edward. Als een bungee zaten wij aan elkaar, tot het moment dat ik mijn motor opblies. :( De slomo daarvan was niet echt nodig Ger. :lol:

Op naar Sebring. :thumbs_happy:
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Björn van Vulpen schreef: 06 apr 2021, 11:42 tot het moment dat ik mijn motor opblies. :( De slomo daarvan was niet echt nodig Ger. :lol:
hahahaha had niet eens gezien dat je motor er mee stopte....
Joost van der Stoep
Berichten: 359
Lid geworden op: 20 sep 2011, 08:32
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Balkbrug

Ger Peeters schreef: 05 apr 2021, 17:59
Race 2 weer wat gedoe in de eerste lap met iemand naast de baan en ditmaal had ik niet in gaten dat Joost heel dichtt recht naast me zat. Sorry nog Joost. Gingen samen van de baan waarbij ik meeste tijd verloor dus als rode lantaarndrager de race begon. Door domweg stabiele tijden te rijden en op de baan te blijven nog best wat plekken opgeschoven en onderweg ook diverse leuke gevechten gehad :thumbs_up: .
Geen probleem Ger, had al het idee dat het kwam doordat we wat klem kwamen te zitten in de drukte daar. Gelukkig allebei zonder schade verder en lekker geracet!
Gesloten

Terug naar “SRVN NK GT3 2021-I”