NK GT3 2021-I | Sebring 12h | 18-04-2021

Gesloten
SRVN Kampioenschapscommissie
Berichten: 220
Lid geworden op: 20 mei 2015, 17:44

NK Gt3 2021-I
Sebring 12h
18-04-2021


Tijdschema en meer informatie
Kijk voor meer informatie in het Algemene Informatie NK GT3 2021-I topic.

Weerbericht
Afbeelding

Green line
De Green line voor de rollende start bevindt zich op Start/Finish, gelijk met de lijn van de tijdwaarneming:
Afbeelding



Algemeen Racereglement
Dit SRVN evenement wordt gehouden volgens het Algemeen Racereglement, neem dit nog goed door voorafgaand aan de raceavond.

Vergeet je niet aan of af te melden op Mijn SRVN
Tonnie Jansen
Berichten: 82
Lid geworden op: 23 jan 2018, 11:47

Als ik me aanmeldt voor deze ronde, staat er rookie bij mijn naam, waarom is dat, want in het rookieklassement sta ik niet bij, in het coureursklassement wel?
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Tonnie Jansen schreef: 07 apr 2021, 13:48 Als ik me aanmeldt voor deze ronde, staat er rookie bij mijn naam, waarom is dat, want in het rookieklassement sta ik niet bij, in het coureursklassement wel?
Je bent waarschijnlijk opnieuw lid geworden, en hebt daardoor automatisch de rookie-status gekregen (terwijl je in het verleden geen rookie meer was). Ik heb het doorgegeven en het is nu aangepast, dus in MijnSRVN staat er nu geen 'rookie' meer.
Laatst gewijzigd door Lennart Lippens op 07 apr 2021, 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Tonnie Jansen
Berichten: 82
Lid geworden op: 23 jan 2018, 11:47

Lennart Lippens schreef: 07 apr 2021, 14:55
Tonnie Jansen schreef: 07 apr 2021, 13:48 Als ik me aanmeldt voor deze ronde, staat er rookie bij mijn naam, waarom is dat, want in het rookieklassement sta ik niet bij, in het coureursklassement wel?
Je bent waarschijnlijk opnieuw lid geworden, en hebt daardoor automatisch de rookie-status gekregen (terwijl je in het verleden geen rookie meer was). Ik heb het doorgegeven, en het is nu aangepast, dus in MijnSRVN staat er nu geen 'rookie' meer.
b:)like
SRVN Racecommissie
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 okt 2011, 22:53

Green line info toegevoegd aan begin topic
Tonnie Jansen
Berichten: 82
Lid geworden op: 23 jan 2018, 11:47

wordt er weer 3 minuten toegevoegd voor de formationlap, want deze duurt 5 minuten
Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

server kapot?
Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

error downloading packages?
Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

net rf2 afgesloten en toen ging ie downloaden, zal je net zien haha
Matthieu Decrop
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 apr 2020, 22:32

Hi guys ! I have missed the confirmation deadline for Sebring ... Is it still alright if i am here tonight ?

Sorry for that. Cheers
Bas Zwartenbol
Berichten: 44
Lid geworden op: 14 aug 2017, 22:22

Vergeten me, op tijd, uit te schrijven voor vanavond. Ik ben er dus niet bij, veel plezier allemaal.

Cheers Bas
Ronnie Zeemering
Berichten: 37
Lid geworden op: 22 mei 2020, 14:07
Racestuur: OSW, GT Simracingcoach stuur
Locatie: Groningen
Contact:

Nog steeds ziek, dus rij niet mee (ook niet ingeschreven)
Have fun allemaal!
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Leuk geracet vandaag. Degelijke voorbereiding gehad en ((zeer waarschijnlijk) kunnen doen waar ik voor kwam: promoveren naar split 1.

Kwam best aardig door in de kwalificatie. Geen toptijden, maar 59,3 was voldoende voor de tweede rij.

Lekker gestart en gelijk doorgeschoven naar P2. Die wist ik lang vast te houden totdat ik een schakelfoutje maakt in bocht 1 en terug viel naar P10. Stond wel lastig stil en heb me zo min mogelijk bewogen om weer op weg te kunnen. Hopelijk heb ik niemand in de weg gezeten met mijn parkeerbewegingen. Daarna doorgegaan en nog P7 gepakt. Niet verkeerd, maar wel beneden verwachting, zeker met P2 in handen.

In de hoofdrace weer lekker kunnen racen. Paar leuke gevechten en manoeuvres kunnen doen. Niet alles liep soepel, maar wel met genoegen gevochten. Uiteindelijk opgeklommen naar P3. Dat was prettig.

Tot over twee weken! Nou, tot volgende week donderdag. Die 70's F1 clubrace laat ik natuurlijk niet lopen. ;)
Jur Verlouw
Berichten: 42
Lid geworden op: 30 dec 2019, 21:43
Racestuur: Fanatec DD1

Was een mooie raceavond :). Twee races vooral in Jeroen zijn nek mogen hijgen. Was ik er na een half uur eindelijk voorbij in race 2 maak ik een domme fout in de laatste bocht :(. Bedankt iedereen voor het ontwijken :). Twee keer top 10 dus kan uiteindelijk niet ontevreden zijn. Iedere race heb ik echt goede racepace alleen de Q blijft wat achter. Iets om aan te werken voor de rest van het seizoen!
SRVN Racecommissie
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 okt 2011, 22:53

Klassement is bijgewerkt
Bas van Grunsven
Berichten: 71
Lid geworden op: 26 sep 2020, 10:57
Racestuur: Logitech g29

Eerste 20 minuten een leuke race gehad. Had wat te weinig benzine bij kwam ik halverwege achter dus moest gaan sparen uiteindelijk toch een 2e plek. 2e race maakte ik een domme fout en had uiteindelijk teveel schade om de pit straat te halen. Erg balen maarja op naar de volgende👍
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

in beide races twee keer op hetzelfde punt vergaloppeerd. Bij het aanremmen in bocht twee in race een Bjorn rondgetikt en in race twee maakte deze ezel/steen/iaia in dezelfde bocht dezelfde fout en nu was Pieter de klos. Beide heren weer voorbij gelaten maar koste uiteraard veel tijd, alsnog/nogmaals excuses. Afgezien van mijn boeboe's verder wel twee leuke races gehad. later als gebruikelijk nog wat archief beelden...
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Blamage alom voor mij Race 1 :oops: ..Ik kwam door drukte en visite helaas pas zo'n 20 min voor aanvang van de quali de server op, en moest dus flink aan de bak om nog een redelijke tijd neer te kunnen zetten. Maar goed, geen excuses, volgende keer op tijd maar :roll: .. Ik had ook niet verwacht dat ik tijdens de quali in de 58'ers zou kunnen komen, dus meer dan een 10e startpositie zat er ditmaal niet in. Ik kwam er in de wedstrijd al snel achter dat ik de pace toch niet helemaal kon volgen, en door verkeerde haast, maakte ik een domme fout, en spinde de baan af. Ik kon veilig de weg vervolgen, maar werd helaas toch op de achterkant gereden en moest met flinke schade naar de pits.. :kopstooot: P24

Race 2 een klein mazzeltje dat ik toch een P10 gekwalificeerd had, dus zodoende startte ik eigenlijk onverwacht op P1. Na een best heftige start dat erg close racing was, zag het er voor mij aan het begin van de wedstrijd toch erg goed uit..ik wist een klein gaatje te trekken met p2, en was ondertussen weer een beetje op niveau terug gekomen :mrgreen: .

Helaas begon de auto(of ik :loser1: )halverwege de wedstrijd toch een beetje in te kakken, te zien aan mn rondetijden. Als gevolg vulde de achteruitkijk spiegel zich al snel met andere snellere deelnemers, en kon ik uiteindelijk niets anders dan toegeven gezien de racepace, en werd ik vlak voor de finish, toch nog redelijk flink in mn korte broek gezet door Twan Capellen..
(mooie actie Twan, had het totaal niet meer verwacht :thumbs_up: )
Ik had het dus niet helemaal voor elkaar helaas, volgende keer..Moeilijke baan qua afstellen moet ik zeggen, en ook Crewchief bleef maar zeuren dat de banden te koud bleven, dus terug naar de setup maar :|

Verder naast de pech toch nog een redelijke avond genoten :thumbs_happy: .

Gefeliciteerd Youri(!) :byebye: , Ronald en Rogier met de overwinning en het podium :bierglas: !!
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

archief materiaal

Gesloten

Terug naar “SRVN NK GT3 2021-I”