NK GT3 2021-I | Sao Paulo | 16-05-2021

SRVN Kampioenschapscommissie
Berichten: 220
Lid geworden op: 20 mei 2015, 17:44

NK Gt3 2021-I
Sao Paulo
16-05-2021


Tijdschema en meer informatie
Kijk voor meer informatie in het Algemene Informatie NK GT3 2021-I topic.

Weerbericht
Afbeelding

Green line
De Green line voor de rollende start bevindt zich op Start/Finish, gelijk met de lijn van de tijdwaarneming:
Afbeelding

Track-limits
Voor de pit-entry van Interlagos gelden track limits! Het is echter wel toegestaan om de lijn aan te raken. Wanneer je de pits-ingang betreed geldt hetzelfde vanaf de andere kant van deze lijn. Hieronder staat een voorbeeld aangegeven wat niet is toegestaan.

Afbeelding

Zie ARR 5.1.1, met de volgende aanvulling voor de kwalificatie: Een overtreding in de snelste ronde tijdens de kwalificatie resulteert in een tijdstraf van 3s op de uitslag van de race 1 (de race die is gestart volgens de kwalificatie-uitslag).


Algemeen Racereglement
Dit SRVN evenement wordt gehouden volgens het Algemeen Racereglement, neem dit nog goed door voorafgaand aan de raceavond.

Vergeet je niet aan of af te melden op Mijn SRVN
SRVN Racecommissie
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 okt 2011, 22:53

Green line info toegevoegd alsmede een tracklimit bij de pit ingang.
Deze lijn mag tijdens de kwalificatie en race dus niet overschreden worden.
Tonnie Jansen
Berichten: 82
Lid geworden op: 23 jan 2018, 11:47

moet me helaas afmelden voor deze, succes allen
Gebruikersavatar
Tim de Ruig
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 jan 2019, 16:42
Racestuur: Simucube 2 sport

Goedemiddag,
Er is blijkbaar iets mis gegaan met het aanmelden voor de race van vanavond, want mijn deelname op mijn srvn.nl is niet bevestigd.
Echter doe ik graag mee! Mag dat? :)
Martijn de Jong
Berichten: 23
Lid geworden op: 15 jul 2019, 21:39
Racestuur: CSL Elite
Locatie: Zeewolde

Ik moet mij helaas onverwachts afmelden! Succes allen vanavond!
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Sorry Dylan, compleet mijn fout!! :| Had problemen met remmen..te heet denk ik, werd steeds minder dus verraste me volledig, beukte je dr zo af..shit was niet de bedoeling..Welgemeende excuses :oops:
Gefeliciteerd winnaars :D ! Wat n snelheid..hoop ooit nog s de pace te vinden pfft..En wellicht ook de schade wat minder op de server?? Wordt je toch gek van.. Verders wel zo zo race..

Groeten, Jer :bierfles
Bas van Grunsven
Berichten: 71
Lid geworden op: 26 sep 2020, 10:57
Racestuur: Logitech g29

Weer 2 heerlijke races gehad.. 1e race uiteindelijk 4e geworden. Hoofdrace: na een slecht start door kunnen rijden naar p2 en daar komt het. Martijn veremt zich in bocht 1 waardoor ik buitenom voorbij kan. We liggen nek aan nek en ineens voel ik dat ik naar buiten gedrukt word. Ik kan niet ineens verdwijnen martijn. Ik moest voor jou van de baan af omdat jij een foutje maakt? Dat kost mij idd de overwinning haha ;) teveel schade om nog een beetje snelheid te hebben. Sorry dat je race naar de knoppen was maar zo zag ik het.
Gebruikersavatar
Dylan Klaver
Berichten: 45
Lid geworden op: 19 jun 2020, 17:05

Jeremy Mook schreef: 16 mei 2021, 21:46 Sorry Dylan, compleet mijn fout!! :| Had problemen met remmen..te heet denk ik, werd steeds minder dus verraste me volledig, beukte je dr zo af..shit was niet de bedoeling..Welgemeende excuses :oops:
Gefeliciteerd winnaars :D ! Wat n snelheid..hoop ooit nog s de pace te vinden pfft..En wellicht ook de schade wat minder op de server?? Wordt je toch gek van.. Verders wel zo zo race..

Groeten, Jer :bierfles
excuses aanvaard,
ik had tijdens de race het idee dat jij van 100 meter nog probeerde een inhaalactie uit te voeren.
gelukkig was dit niet het geval.

hopelijk tot snel weer op de baan.

gr Dylan Klaver
:simracer1:
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Dat uurtje oefenen vorige week was niet voldoende om er vanavond veel van te brouwen. Desondanks P24 omgezet in P12 in de sprintrace. In de hoofdrace weer begonnen aan de inhaalrace, maar helaas twee incidenten tegen het lijf gelopen die maakten dat ik het met minder spek en bonen moest doen. Toch leuk geracet.

Ik heb me al met al vermaakt dit seizoen. Alle lof naar de heren voor en achter de schermen die dit weer mogelijk maakten. Tof om te zien dat het hier nog steeds strak doordraait. Ben benieuwd naar de SRVN 500 en de Alpines.
Nanno van der Poel
Berichten: 72
Lid geworden op: 21 jul 2017, 00:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite F1
Locatie: Veendam
Contact:

Na vele rondjes testen had ik het helemaal voor elkaar. Had eindelijk het gevoel dat de Corvette deed wat ik wilde en dat liet zich ook zien in de tijden.
Kwalificatie ging dan ook als verwacht en ik zette de auto op pole in split 2.

Tijdens de race moest ik Ivo nog even laten gaan in de eerste bocht maar in bocht 4 kon ik dat al weer recht zetten en kon ik rustig mijn voorsprong uitbouwen en de race controleren. Ik had dan ook zin in race 2. Startend vanaf de 10e stek dook ik in bocht 1 al door naar plek 7. Helaas kwam er snel een eind aan mijn opmars doordat 1 van de tegenstanders op de kerb kwam en de auto kwijt raakte. Daardoor boorde hij zich vol bij mij naar binnen en eindigde ik in de vangrail waarbij ik een wiel verloor. Einde race.

Ik had het seizoen op een mooie manier af willen sluiten na een nogal wisselvallig verloop.
Gelukkig won ik race 1 met overmacht waardoor ik toch nog wel tevreden terug kijk naar deze avond maar het blijft toch zuur om te bedenken dat er heren zijn die denken dat de race al in de eerste paar bochten gewonnen kan worden.

Op naar volgend seizoen dan maar met veel testen zodat ik gewoon in split 1 kan starten en hopelijk meer uit het verkeer kan blijven.
SRVN wederom bedankt voor de organisatie!!

Tot volgend seizoen.
Gebruikersavatar
Robin Baltus
Berichten: 110
Lid geworden op: 21 jan 2014, 23:42
Racestuur: Thrustmaster T300
Locatie: Soest

Bedankt allen voor een tof seizoen. Het eerste in mijn srvn carrière zonder een race te missen. Ieder nadeel heeft zijn voordeel zei ooit iemand eens...
In Sao Paolo was het eindelijk eens wat samba met de BMW..erg goede avond met continu gevechten op de baan gehad na de eruit tik dnf van vorige week.
Hoewel ik in beide races even half rond werd getikt en het blauw van de Valid koets ook aan schade op het diagram was te zien doorgereden met de vaste srvn server2 top/mid field ,Willems, V Doren, Mook and more..,van dit seizoen.

Wat ik positief vind tegenwoordig is dat er bij incidenten wat meer nagepraat wordt om e.a. onderling op te lossen met een replay voordat de hulp van de racecommissie wordt ingeschakeld.
Ook veel plezier gehad met de trainingen en tips met "onze" TS online hangouderen kroeg na afloop ;-). En maar klagen en zeuren tot middernacht...over een setup of een K baan of auto of ...

Tot de srvn 500(maybe) en het volgend seizoen!

Suggesties:
-omdat ook strafjes meegenomen worden naar volgend seizoen, ook deels uitslag meenemen voor server indeling voor automatische kwali.
-als we naar Q gaan even een chat of ts call. Anders vermelden goed op de klok te letten en/of het chat menu aan te zetten in de pit
-tussen r1 en r2 iets meer plas en koffie pauze
-Portugal F1gp 2021 circuit lijkt me gaaf om een gt race op te doen
Laatst gewijzigd door Robin Baltus op 17 mei 2021, 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
SRVN Racecommissie
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 okt 2011, 22:53

Klassement is bijgewerkt
Gebruikersavatar
Rene Vos
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 jul 2019, 09:12
Racestuur: Fanatec Podium DD1
Contact:

Dank aan alle leden die bijgedragen hebben aan een succesvol GT3 kampioenschap!
Rob Smit
Berichten: 182
Lid geworden op: 04 mei 2020, 16:09
Racestuur: Fanatec Formule V2 + DD1
Locatie: Oosthuizen

Nanno van der Poel schreef: 17 mei 2021, 00:16 Helaas kwam er snel een eind aan mijn opmars doordat 1 van de tegenstanders op de kerb kwam en de auto kwijt raakte. Daardoor boorde hij zich vol bij mij naar binnen en eindigde ik in de vangrail waarbij ik een wiel verloor. Einde race.
En omdat je met 3 wielen gewoon de baan weer op reed en je weg probeerde te vervolgen schakelde je daarmee, direct en indirect, nog een mannetje of wat uit..... :kopstooot:

Sorry Nanno, dit kon ik niet laten, maar druk volgende keer aub iets eerder op escape.

Verder een heel grote pluim voor de organisatie, het was een mooi Seizoen. b:)like
Nanno van der Poel
Berichten: 72
Lid geworden op: 21 jul 2017, 00:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite F1
Locatie: Veendam
Contact:

Rob Smit schreef: 17 mei 2021, 17:26
Nanno van der Poel schreef: 17 mei 2021, 00:16 Helaas kwam er snel een eind aan mijn opmars doordat 1 van de tegenstanders op de kerb kwam en de auto kwijt raakte. Daardoor boorde hij zich vol bij mij naar binnen en eindigde ik in de vangrail waarbij ik een wiel verloor. Einde race.
En omdat je met 3 wielen gewoon de baan weer op reed en je weg probeerde te vervolgen schakelde je daarmee, direct en indirect, nog een mannetje of wat uit..... :kopstooot:

Sorry Nanno, dit kon ik niet laten, maar druk volgende keer aub iets eerder op escape.

Verder een heel grote pluim voor de organisatie, het was een mooi Seizoen. b:)like
Daar heb jij helemaal gelijk in. Had pas door toen ik het asfalt opstuurde dat ik een wiel miste en daarom naar de andere kant schoot. Excuses daarvoor Rob
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Heb me zeker in race 1 geen moment verveeld. Yoeri kon mooi binnendoor komen toen ik in begin een tikkie wijd ging. Kon tot de laatste paar laps goed bijblijven maar kon net niet profiteren van kleine foutjes van Yoeri. Kreeg daardoor aan het eind Edward en Jeroen steeds groter in beeld in mijn spiegels. Moest daardoor lossen bij Yoeri en vol in verdediging gaan. Ging soms hard maar waren zonder meer leuke gevechten.
In race twee vanaf lap 1 met wat schade gereden doordat Yoeri me in harmonica effect niet meer kon ontwijken in bocht 4.
Wel nog paar keer wat leuke gevechten maar had toch net wat mindere pace en vertrouwen als in race 1.

en bijna als gebruikelijk inmiddels een samenvatting


Deelnemers en organisatie bedankt, podia gefeliciteerd en op naar de Alpines!!!
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Dylan Klaver schreef: 16 mei 2021, 22:48
Jeremy Mook schreef: 16 mei 2021, 21:46 Sorry Dylan, compleet mijn fout!! :| Had problemen met remmen..te heet denk ik, werd steeds minder dus verraste me volledig, beukte je dr zo af..shit was niet de bedoeling..Welgemeende excuses :oops:
Gefeliciteerd winnaars :D ! Wat n snelheid..hoop ooit nog s de pace te vinden pfft..En wellicht ook de schade wat minder op de server?? Wordt je toch gek van.. Verders wel zo zo race..

Groeten, Jer :bierfles
excuses aanvaard,
ik had tijdens de race het idee dat jij van 100 meter nog probeerde een inhaalactie uit te voeren.
gelukkig was dit niet het geval.

hopelijk tot snel weer op de baan.

gr Dylan Klaver
:simracer1:
Bedankt Dylan, ja was een beetje stom van me om me zo te veremmen :kopstooot: maar ik kreeg een soort van niet thuis van mn rempedaal. Ik heb het bij Calibrate later na de wedstrijd nog s opnieuw ingesteld, was het meteen stukken beter, balen..beetje jammer idd, mede omdat je flink voorin te vinden bent, en ik (nog) blij mag zijn met een 10e plek :roll: ..volgende keer ga ik het dubbel checken.
Hee tof :thumbs_up:

Groeten! Jer
Tonnie Jansen
Berichten: 82
Lid geworden op: 23 jan 2018, 11:47

Tonnie Jansen schreef: 16 mei 2021, 13:16 moet me helaas afmelden voor deze, succes allen
waarom krijg ik onderstaande straf, heb me hierboven toch afgemeld?


Niets melden, niet komen 1e keer
- C. Gerrits
- L. van Oerle
- S. Bakker
- T. Jansen
Conform ARR art. 17.1.5:
Zware straf: 30 participatiepunten aftrek
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Tonnie, afmelden kan niet via forum topics. We hebben hier de mijn SRVN omgeving voor.
Tonnie Jansen
Berichten: 82
Lid geworden op: 23 jan 2018, 11:47

William Geuze schreef: 04 jun 2021, 09:11 Tonnie, afmelden kan niet via forum topics. We hebben hier de mijn SRVN omgeving voor.
ik ben ook bij mijn srvn geweest toen, zag wel een functie afmelden, maar dat was afmelden voor deze competitie en ik dacht dat is hem niet, want dat leek meer op uitschrijven voor de hele competitie.
Gesloten

Terug naar “SRVN NK GT3 2021-I”