NK GT3 2021-I | VIR | 21-03-2021

Gesloten
SRVN Kampioenschapscommissie
Berichten: 220
Lid geworden op: 20 mei 2015, 17:44

NK Gt3 2021-I
VIR Full Lay-out
21-03-2021


Tijdschema en meer informatie
Kijk voor meer informatie in het Algemene Informatie NK GT3 2021-I topic.

Weerbericht
Afbeelding

Green line
De Green line voor de rollende start bevindt zich op Start/Finish, gelijk met de lijn van de tijdwaarneming:
Afbeelding

Algemeen Racereglement
Dit SRVN evenement wordt gehouden volgens het Algemeen Racereglement, neem dit nog goed door voorafgaand aan de raceavond.

Vergeet je niet aan te melden op Mijn SRVN
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Lekker ritje. Twee keer jagen op Jeremy. Tweede keer had ik er graag voor gezeten, maar een tikje van een derde maakte dat onmogelijk. Wel leuk gereden. Op naar split 2!

Felicitaties aan Jeremy. Geen kruimels laten vallen. Twee keer strak gewonnen.
Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

Split2:
Kwali ging slecht. Cut track en daarna foutjes in de overige ronden. P14
Race1: ging eigenlijk prima , zicht op top 5, echter met een spastische beweging schakelde ik terug van 3 naar 2 en direct door naar 1, resultaat Engine blow
Race2: gelukkig is de grid op basis kwali en niet race1. dus P14, en opgewerkt naar P5 uiteindelijk. mooie acties gehad.

Wel balen voor klassement en eventuele promotie naar split1.
Lovel van Oerle
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 dec 2020, 21:31

Weet niet of dit hier thuis hoort, misschien anders wel geinig er een forum sectie voor te hebben, met mooie save acties oid.

L. van Oerle in Split 3 Race 1

[youtube]https://youtu.be/-CfuDnHzwhA[/youtube]
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

bleek lastig inhalen hier als je ongeveer zelfde pace hebt. Niet echt tevreden met mijn quali tijd maar wel met plek 9.

race een kon ik in eerste lap Roel al voorbij in de hobbeldebobbelbocht. Daarna tot het eind een lekkere knokpartij met Maurice gehad.
Niet in een echte fout kunnen duwen waar ik gebruik van kon maken. Twee keer naast mekaar op de backstraight maar niet meer dan dat. Prima p5 vanaf p9.

Race twee RTSE blokkade vooraan met Twan voor me die P10 in quali had. Konden in het begin eigenlijk best eenvoudig samen een gaatje slaan naar p3/p4 achter ons. Maar al snel kwam Jeroen daar doorheen denderen :). Twan deed vervolgens een boeboe die hem veel plekken koste, en ik naar p1 met Jeroen's monster beeldvullend in mijn spiegels :).
Nog een paar laps kunnen tegenspartelen maar toen hij van tactiek veranderde en het op de backstraight ging proberen ipv op start finish was het snel met me gedaan :) . Jeroen liep meteen bij me weg, verder tevreden en rustig uitgereden naar p2.
Daarmee als het goed is op naar het achterveld in split 1 en hieronder weer een paar shots voor mijn archief en de liefhebbers

Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

Wat is er met slipstream gebeurd? Is er gewoon niet meer lijkt het
Gesloten

Terug naar “SRVN NK GT3 2021-I”