NK GT3 2021-I | Pre-Kwalificatie | 14-02-2021 / 21-02-2021

Gebruikersavatar
Ron Schmitz
Berichten: 225
Lid geworden op: 18 jan 2019, 20:57
Racestuur: Thustmaster T300 Ferrari GTE
Locatie: Roermond
Contact:

Jeremy Mook schreef: 10 feb 2021, 18:18 als dan weer blijkt dat ik kansloos achteraan mag rijden omdat er weer regeltjes zijn..
Als iedereen zo dacht dan waren er geen 2 splits of zelfs 3 splits maar 1 split met 1 rijder.
Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Jeremy Mook schreef: 10 feb 2021, 21:47
Jeroen Huisers schreef: 10 feb 2021, 20:51
Jeremy Mook schreef: 10 feb 2021, 20:36 Hele goede reden, hoezo? Vraag gewoon of het wel zin heb ubehaubt nog mee te doen..ik heb mn lidmaatschap van de week pas voor het 3e jaar verlengt wegens drukte, en dacht lekker te gaan racen..als dan weer blijkt dat ik kansloos achteraan mag rijden omdat er weer regeltjes zijn..ik heb geen skin in te dienen ofzo, maar wil gewoon graag waar voor mn geld, en vooral lol hebben..nu pis ik weer naast de pot zeg maar
Dat je druk bent geweest snappen we allemaal.
Dat je denkt nu kansloos achteraan te rijden is niet helemaal waar.
In elke split behaal je punten en na 2 races kan je dus al een split hoger uitkomen.
Dus er is zeker nog wat te halen voor je.
Dank jullie voor het begrip, en excuses. Ik zal kijken of ik de motivatie kan terug vinden William, tof!...Het is alleen gewoon erg frustrerend dat ik weer moet wachten terwijl ik er elke keer naar uitkijk mee te rijden en vooral lol te hebben. Het struikeld bij mij ook vaak vanwege mn werk. Ik loop 2-ploegendienst en de F2's valt weer precies in de avonddienst..hetzelfde als met de F4's vorig jaar, dus alleen de GT's blijven over. Ook ben ik niet zo handig met de Forums, en vind ik het vaak lastig om me er iets meer op toe te leggen zodat ik weet dat er bijvoorbeeld een deadline is etc..Hier kan niemand verder iets aan doen, dus is een beetje mn eigen schuld ook, maar het is soms gewoon teleurstellend als blijkt dat ik wederom te laat ben helaas.
Jeremy,

Dit jaar introduceren wij de clubavond. Elke keer wat anders zonder de druk van een kampioenschap. Ideaal om gezellig een avond lol met elkaar te maken. Wellicht is dit meer iets voor jou.

Martijn
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Ja zie nu van alles voorbij komen aan races idd :thumbs_happy: , leuk! Ik ben iets te voorbarig geweest heb ik door pfft..Wijkers zijn zeikers soms :P lol

Martijn, bedankt! :)
Gebruikersavatar
Rene Vos
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 jul 2019, 09:12
Racestuur: Fanatec Podium DD1
Contact:

@jeremy, ik denk dat je daarnaast indien je thuishoort in de 1e split je in de andere 2 splits bovenin eindigt en dus automatisch kans maakt op promotie :)
Teleurstelling is er natuurlijk altijd bij iedereen die door een reden ergens te laat voor komt. Alleen als er geen regels zouden zijn dan zou het een ongeorganiseerde bende worden :), dan heeft een kwalificatie geen zin meer, inschrijfdatum, deadline noem maar op. Gewoon lekker meerijden en dan gebruik maken van het nieuwe format waarin dus mensen degraderen en promoveren!
Gebruikersavatar
Roel Palmers
Berichten: 301
Lid geworden op: 01 jan 2018, 12:26
Racestuur: Fanatec CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Bericht is verwijderd.
Laatst gewijzigd door Roel Palmers op 15 feb 2021, 16:32, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

is er nu eigenlijk nog een BOP geweest op de 7e ?
Gebruikersavatar
Roel Palmers
Berichten: 301
Lid geworden op: 01 jan 2018, 12:26
Racestuur: Fanatec CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Martin Baltus schreef: 15 feb 2021, 14:59 is er nu eigenlijk nog een BOP geweest op de 7e ?
Het laatste wat ik erover heb gelezen (zie cursieve tekst hieronder) is dat ze nu alleen de officiële BOP (updates) gaan gebruiken van Studio397. In dat geval is er niks aangepast op de 7e, want dan hadden wij een overzichtje gekregen van de aanpassingen en dat heb ik niet voorbij zien komen.

Afgelopen seizoen heeft laten zien dat enkele auto’s makkelijker te rijden zijn dan de andere en daardoor ook wat sneller waren. Dit was niet alleen bij SRVN het geval en zo heeft S397 voor de GT Pro series een nieuwe Balance of Performance(BoP) gemaakt (voornamelijk gewichtsaanpassingen). Deze BoP aanpassing gaan wij voorlopig ook gebruiken in afwachting op een formele nieuwe BoP.
Gebruikersavatar
Ron Schmitz
Berichten: 225
Lid geworden op: 18 jan 2019, 20:57
Racestuur: Thustmaster T300 Ferrari GTE
Locatie: Roermond
Contact:

Waarom wordt al de tussenstand gepubliceerd van de 1e pre-kwalificatie ?
Dacht dat de organisatie de stand publiceert nadat alles verreden is !
Gebruikersavatar
Roel Palmers
Berichten: 301
Lid geworden op: 01 jan 2018, 12:26
Racestuur: Fanatec CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Je hoeft het niet te lezen, maar dacht dat het wel leuk was om te zien wat er tot nu toe gedaan was. Als het een probleem is verwijder ik het meteen.
Gebruikersavatar
Rene Vos
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 jul 2019, 09:12
Racestuur: Fanatec Podium DD1
Contact:

Lijkt me niet handig om te plaatsen? Kan nadelig zijn voor de mensen die al gereden hebben? Hoewel de 2e bulk het ook nog maar moet te zien halen. Maar zo werkt het in de praktijk wel :) Nu hebben ze iets om naar toe te werken ..
Gebruikersavatar
Roel Palmers
Berichten: 301
Lid geworden op: 01 jan 2018, 12:26
Racestuur: Fanatec CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Ik heb het al verwijderd.
Bas Zwartenbol
Berichten: 44
Lid geworden op: 14 aug 2017, 22:22

Jammer, had het graag gezien.
Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

ja ik ook
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Jullie hebben toch ook livetiming?

Ga maar rekenen dan hahahahahhahaha
Gebruikersavatar
Kevin Koerts
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 sep 2020, 13:30
Locatie: Onderdendam

Het was even zweten maar het is gelukt hahaha, waar komen de resultaten te staan?
Gebruikersavatar
Edward Hoekstra
Berichten: 313
Lid geworden op: 15 jul 2017, 18:04
Racestuur: Thrustmaster T300
Locatie: Broeksterwoude

Als je goed kijkt, staat er al een topic klaar op het forum.
Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

beetje duf dat je 2e 8 rondjes niet mee telt :(
het zal allemaal wel , survur 6 voor mij
Gebruikersavatar
Ronald van Dijk
Berichten: 377
Lid geworden op: 02 sep 2015, 15:01
Racestuur: Thrustmaster TS-PC Racer
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht

Maar het was wel heel duidelijk gecommuniceerd Martin. Dus waarom breek je je eerste stint niet af dan?
Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

ja had ergens gelezen je mag zo vaak proberen als je wilt haha, maar dat was blijkbaar incl afbreken
tja ik dacht, ik maar hem eerst maar eens af dan heb ik in ieder geval iets, tweede run van 8 was beter

anyways , vond het te lang, te intensief, cut track ook te strikt, misschien eentje toelaten.
8 ronden is gewoon een aardige kluif , zeker deze baan met strakke cut track
Gebruikersavatar
Ronald van Dijk
Berichten: 377
Lid geworden op: 02 sep 2015, 15:01
Racestuur: Thrustmaster TS-PC Racer
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht

8 ronden is zeker intensief, maar de races zijn natuurlijk veel langer. Ik vind het wel een mooi format voor het bepalen van de splits. Maar ieder zijn voorkeur.
Gesloten

Terug naar “SRVN NK GT3 2021-I”