NK GT3 2021-I | Pre-Kwalificatie | 14-02-2021 / 21-02-2021

Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

NK GT3 2021-I Pre-Kwalificatie
NOLA MP
14-02-2021 / 21-02-2021


Tijdschema en meer informatie
De pre-kwalificatie vindt plaats op 14 en 21 februari, van 20:00 tot 21:00u.
Kijk voor meer informatie in het Algemene Informatie NK GT3 2021-I topic.

Weerbericht
Afbeelding

Algemeen Racereglement
Dit SRVN evenement wordt gehouden volgens het Algemeen Racereglement, neem dit nog goed door voorafgaand aan de raceavond.

Extra punten van aandacht

- Om 20:00 zal de server doorgezet worden naar kwalificatie. Vanaf dat moment kun je niet meer inloggen op de server.
- Allow Hotlap Completion: No (net als tijdens het komend seizoen)
- De server verlaten tijdens de kwalificatie is NIET toegestaan. Het bewust verlaten van de server zal resulteren in een DQ.
- De realroad instellingen tijdens de kwalificatie staat op 0x (static)
- Het niet toegestaan de server te joinen als spectator

- Je hebt 1 uur de tijd om 8 aaneengesloten ronden te rijden met een tijdwaarneming (dus 1 outlap en dan 8 ronden met een geldende tijd).
- Wordt de tijd ongeldig door track-limits dan voldoe je niet aan de voorwaarde. Als er dan nog voldoende tijd is kun je de poging opnieuw starten.
- Crash je en er is nog voldoende tijd over ook dan kun je de poging opnieuw starten.
- Heb je eenmaal een stint gereden die voldoet aan alle voorwaarden dan ben je klaar. Een 2e stint wordt niet meegeteld en heeft dus geen zin.

Na de pre-kwalificatie zal het deelnemersveld verdeeld worden over meerdere splits. In elke split zijn punten te verdienen en tijdens het seizoen kun je promoveren maar ook degraderen. Meer informatie hierover is te vinden in het ARR
Lammert Mook
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 apr 2020, 16:41

Kan ... Wil iemand me helpen . Kan GT3 pack niet downloaden . Als ik wil gaan trainen op de server dan krijg ik ... Failed to download/install packages ...


grtz. lammert
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Heb je jezelf geabonneerd op de workshop item?
Check hier: https://forum.srvn.nl/viewtopic.php?f=78&t=3722
Gebruikersavatar
Niels Hoogeveen
Berichten: 22
Lid geworden op: 25 jul 2019, 12:27
Racestuur: Fanatec DD1 + Fanatec v2

Heren nog een kleine vraag.
Worden er voor de zekerheid een 2de of miss zelfs 3de server opgezet met de Kwali?
Voor het geval er zometeen ineens 80 man staat op de 1ste avond?

Of word er een soort aanwezigheidspoll gedaan? Ik zie namelijk niks op mijn.srvn.nl of kijk ik er compleet overheen?
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Niels Hoogeveen schreef: 09 feb 2021, 09:52 Heren nog een kleine vraag.
Worden er voor de zekerheid een 2de of miss zelfs 3de server opgezet met de Kwali?
Voor het geval er zometeen ineens 80 man staat op de 1ste avond?

Of word er een soort aanwezigheidspoll gedaan? Ik zie namelijk niks op mijn.srvn.nl of kijk ik er compleet overheen?
Gisteravond is de MOD op de server gezet (eigenskins) en er staan nu zelfs 3 GT servers open, dus geen probleem.
Gebruikersavatar
Wilbert Velthove
Berichten: 214
Lid geworden op: 16 mei 2016, 21:11
Racestuur: FANATEC ClubSport V2 Wheelbase

Jeroen Huisers schreef: 09 feb 2021, 10:13 Gisteravond is de MOD op de server gezet (eigenskins) en er staan nu zelfs 3 GT servers open, dus geen probleem.
Lekker snel :thumbs_up:
Gebruikersavatar
Niels Hoogeveen
Berichten: 22
Lid geworden op: 25 jul 2019, 12:27
Racestuur: Fanatec DD1 + Fanatec v2

Jeroen Huisers schreef: 09 feb 2021, 10:13
Niels Hoogeveen schreef: 09 feb 2021, 09:52 Heren nog een kleine vraag.
Worden er voor de zekerheid een 2de of miss zelfs 3de server opgezet met de Kwali?
Voor het geval er zometeen ineens 80 man staat op de 1ste avond?

Of word er een soort aanwezigheidspoll gedaan? Ik zie namelijk niks op mijn.srvn.nl of kijk ik er compleet overheen?
Gisteravond is de MOD op de server gezet (eigenskins) en er staan nu zelfs 3 GT servers open, dus geen probleem.
Top goed bezig! :thumbs_up: :thumbs_happy:
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Hallo allen, het is weer even geleden en moet toe geven dat ik door drukte en werk wederom te laat ben met het inschrijven om deel te nemen aan de Pre-quali NK GT3 2021-1. Is er een mogelijkheid evengoed deel te nemen aan de Pre-quali, of sta ik nu automatisch op de reserve lijst? Groeten! Jeremy
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Je hoeft je niet in te schrijven. Gewoon in de server komen.
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Lars Koldeweij schreef: 10 feb 2021, 14:34 Je hoeft je niet in te schrijven. Gewoon in de server komen.
Okee, dank je Lars :)
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Oja, en welke Packs heb ik nodig aan DLC om mee te kunnen doen aan het GT3 kampioenschap, Endurance pack 2 voor de Corvette neem ik aan?
Gebruikersavatar
Niels Hoogeveen
Berichten: 22
Lid geworden op: 25 jul 2019, 12:27
Racestuur: Fanatec DD1 + Fanatec v2

Jeremy Mook schreef: 10 feb 2021, 14:49 Oja, en welke Packs heb ik nodig aan DLC om mee te kunnen doen aan het GT3 kampioenschap, Endurance pack 2 voor de Corvette neem ik aan?
Alle GT3 auto's.
Dus de GT3 pack en de Ferrari GT3

De Endurance Pack 2 is weer voor Enduro
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Jeremy Mook schreef: 10 feb 2021, 14:22 Hallo allen, het is weer even geleden en moet toe geven dat ik door drukte en werk wederom te laat ben met het inschrijven om deel te nemen aan de Pre-quali NK GT3 2021-1. Is er een mogelijkheid evengoed deel te nemen aan de Pre-quali, of sta ik nu automatisch op de reserve lijst? Groeten! Jeremy
Lars Koldeweij schreef: 10 feb 2021, 14:34 Je hoeft je niet in te schrijven. Gewoon in de server komen.
Dat is niet wat in het Algemene Informatie topic staat. Daar staat dat je uiterlijk 07-02 (gelijk aan deadline skins) je in had moeten schrijven om aan de pre-kwalificatie mee te mogen doen:
Zorg dat je uiterlijk voor onderstaande data bent ingeschreven en je skin hebt opgestuurd naar het mod-team om te kunnen deelnemen.
07-02-2021 - voor deelname aan pre-kwalificatie
21-02-2021 - voor deelname vanaf race 1
...
Jeremy komt dus automatisch in de laagste split terecht.
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Lennart Lippens schreef: 10 feb 2021, 15:01
Jeremy Mook schreef: 10 feb 2021, 14:22 Hallo allen, het is weer even geleden en moet toe geven dat ik door drukte en werk wederom te laat ben met het inschrijven om deel te nemen aan de Pre-quali NK GT3 2021-1. Is er een mogelijkheid evengoed deel te nemen aan de Pre-quali, of sta ik nu automatisch op de reserve lijst? Groeten! Jeremy
Lars Koldeweij schreef: 10 feb 2021, 14:34 Je hoeft je niet in te schrijven. Gewoon in de server komen.
Dat is niet wat in het Algemene Informatie topic staat. Daar staat dat je uiterlijk 07-02 (gelijk aan deadline skins) je in had moeten schrijven om aan de pre-kwalificatie mee te mogen doen:
Zorg dat je uiterlijk voor onderstaande data bent ingeschreven en je skin hebt opgestuurd naar het mod-team om te kunnen deelnemen.
07-02-2021 - voor deelname aan pre-kwalificatie
21-02-2021 - voor deelname vanaf race 1
...
Jeremy komt dus automatisch in de laagste split terecht.
Ah, ik wist niet dat Jeremy zich uberhaupt niet voor het kampioenschap had ingeschreven voor de deadline...
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Goed ik dacht wellicht een uitzondering?..ik wist het niet op tijd..Maar wat houd dat in, dat ik dus geen kans maak om me nog te kwalificeren bij de snellere deelnemers?
Rob Smit
Berichten: 182
Lid geworden op: 04 mei 2020, 16:09
Racestuur: Fanatec Formule V2 + DD1
Locatie: Oosthuizen

Jeremy Mook schreef: 10 feb 2021, 18:18 Goed ik dacht wellicht een uitzondering?..ik wist het niet op tijd..Maar wat houd dat in, dat ik dus geen kans maak om me nog te kwalificeren bij de snellere deelnemers?
Als je een uitzondering op de regels wilt, lijkt me dat zeker niet iets wat je hier open en bloot op het forum moet bespreken.
Ik zou in zo een gevel een mail sturen met heeeeeeele goede redenen, maar je wie ben ik ;)
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Rob Smit schreef: 10 feb 2021, 19:35
Jeremy Mook schreef: 10 feb 2021, 18:18 Goed ik dacht wellicht een uitzondering?..ik wist het niet op tijd..Maar wat houd dat in, dat ik dus geen kans maak om me nog te kwalificeren bij de snellere deelnemers?
Als je een uitzondering op de regels wilt, lijkt me dat zeker niet iets wat je hier open en bloot op het forum moet bespreken.
Ik zou in zo een gevel een mail sturen met heeeeeeele goede redenen, maar je wie ben ik ;)
Hele goede reden, hoezo? Vraag gewoon of het wel zin heb ubehaubt nog mee te doen..ik heb mn lidmaatschap van de week pas voor het 3e jaar verlengt wegens drukte, en dacht lekker te gaan racen..als dan weer blijkt dat ik kansloos achteraan mag rijden omdat er weer regeltjes zijn..ik heb geen skin in te dienen ofzo, maar wil gewoon graag waar voor mn geld, en vooral lol hebben..nu pis ik weer naast de pot zeg maar
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Gelukkig ben je anders doorgaans vooraan het veld te vinden :thumbs_up:

Niet mokken, gewoon lekker rijden wanneer je de mogelijkheid hebt :)
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Jeremy Mook schreef: 10 feb 2021, 20:36 Hele goede reden, hoezo? Vraag gewoon of het wel zin heb ubehaubt nog mee te doen..ik heb mn lidmaatschap van de week pas voor het 3e jaar verlengt wegens drukte, en dacht lekker te gaan racen..als dan weer blijkt dat ik kansloos achteraan mag rijden omdat er weer regeltjes zijn..ik heb geen skin in te dienen ofzo, maar wil gewoon graag waar voor mn geld, en vooral lol hebben..nu pis ik weer naast de pot zeg maar
Dat je druk bent geweest snappen we allemaal.
Dat je denkt nu kansloos achteraan te rijden is niet helemaal waar.
In elke split behaal je punten en na 2 races kan je dus al een split hoger uitkomen.
Dus er is zeker nog wat te halen voor je.
Gebruikersavatar
Jeremy Mook
Berichten: 88
Lid geworden op: 13 jul 2019, 18:10
Racestuur: Logitech G27

Jeroen Huisers schreef: 10 feb 2021, 20:51
Jeremy Mook schreef: 10 feb 2021, 20:36 Hele goede reden, hoezo? Vraag gewoon of het wel zin heb ubehaubt nog mee te doen..ik heb mn lidmaatschap van de week pas voor het 3e jaar verlengt wegens drukte, en dacht lekker te gaan racen..als dan weer blijkt dat ik kansloos achteraan mag rijden omdat er weer regeltjes zijn..ik heb geen skin in te dienen ofzo, maar wil gewoon graag waar voor mn geld, en vooral lol hebben..nu pis ik weer naast de pot zeg maar
Dat je druk bent geweest snappen we allemaal.
Dat je denkt nu kansloos achteraan te rijden is niet helemaal waar.
In elke split behaal je punten en na 2 races kan je dus al een split hoger uitkomen.
Dus er is zeker nog wat te halen voor je.
Dank jullie voor het begrip, en excuses. Ik zal kijken of ik de motivatie kan terug vinden William, tof!...Het is alleen gewoon erg frustrerend dat ik weer moet wachten terwijl ik er elke keer naar uitkijk mee te rijden en vooral lol te hebben. Het struikeld bij mij ook vaak vanwege mn werk. Ik loop 2-ploegendienst en de F2's valt weer precies in de avonddienst..hetzelfde als met de F4's vorig jaar, dus alleen de GT's blijven over. Ook ben ik niet zo handig met de Forums, en vind ik het vaak lastig om me er iets meer op toe te leggen zodat ik weet dat er bijvoorbeeld een deadline is etc..Hier kan niemand verder iets aan doen, dus is een beetje mn eigen schuld ook, maar het is soms gewoon teleurstellend als blijkt dat ik wederom te laat ben helaas.
Gesloten

Terug naar “SRVN NK GT3 2021-I”