SRVN NK GT3 2021-I | Algemene Informatie

Gebruikersavatar
Roel Palmers
Berichten: 301
Lid geworden op: 01 jan 2018, 12:26
Racestuur: Fanatec CSW 2.5
Locatie: Zwolle

ik heb na het lezen van bovenstaande bericht ook maar even gekeken of het voor mij wel werkt, maar ook ik heb hetzelfde probleem als Kevin en Coen. Wel aanmelden in S1, maar niet in S2 met dezelfde foutmelding "failed to download/install packages".
Gebruikersavatar
Roel Palmers
Berichten: 301
Lid geworden op: 01 jan 2018, 12:26
Racestuur: Fanatec CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Het lijkt erop dat de S2-server opnieuw is aangemaakt, want ik kom er nu wel op. Top!
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Na de update (vanuit S397) moesten ook wij uiteraard weer aan de gang.
Omdat de server beheerder niet heel veel tijd had was alleen even S1 voorzien van die update.
Op een of andere manier was S2 aangezet, maar die had inderdaad nog niet de update.
Nu is dus ook S2 voorzien van de update.
Gebruikersavatar
Marc Vermeer
Berichten: 290
Lid geworden op: 30 sep 2011, 21:14
Racestuur: Fanatec CSL DD

Misschien een hele gekke vraag, maar is het racetijd + formatieronde en +1 lap na 0:00 ? Dus 20min +3min formationlap + 1 Final lap?
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Marc Vermeer schreef: 03 mar 2021, 15:03 Misschien een hele gekke vraag, maar is het racetijd + formatieronde en +1 lap na 0:00 ? Dus 20min +3min formationlap + 1 Final lap?
Er zal extra tijd worden ingesteld voor de formatieronde, dus 20min + iets extra. Nadat de tijd op 0:00 staat is de race afgelopen zodra de leider over start/finish komt, daarna maakt iedereen zijn ronde af. Het kan dus zijn dat sommigen nog een ronde extra moeten nadat de tijd op 0:00 staat, bijvoorbeeld wanneer zij bijna op een ronde achterstand liggen.
Gebruikersavatar
Marc Vermeer
Berichten: 290
Lid geworden op: 30 sep 2011, 21:14
Racestuur: Fanatec CSL DD

Lennart Lippens schreef: 03 mar 2021, 15:12
Marc Vermeer schreef: 03 mar 2021, 15:03 Misschien een hele gekke vraag, maar is het racetijd + formatieronde en +1 lap na 0:00 ? Dus 20min +3min formationlap + 1 Final lap?
Er zal extra tijd worden ingesteld voor de formatieronde, dus 20min + iets extra. Nadat de tijd op 0:00 staat is de race afgelopen zodra de leider over start/finish komt, daarna maakt iedereen zijn ronde af. Het kan dus zijn dat sommigen nog een ronde extra moeten nadat de tijd op 0:00 staat, bijvoorbeeld wanneer zij bijna op een ronde achterstand liggen.
Thanks!
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Wat opvalt zijn trouwens de virtual mirrors, in ieder geval in de McLaren.

Daar klopt vrij weinig van. Als degene achter je letterlijk tegen je achterkant aan staat, lijkt er in de virtual mirror nog een heel stuk ruimte ze zijn. Heel vreemd en best link, want het inschatten van ruimte achter je is zo niet te doen. Is hier een instelling voor? En is dit bij alle auto's zo?
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Je kunt de fov van die mirrors aanpassen zodat dit wat meer overeen komt met wat je zou verwachten, als ik het me goed herinner.

De optie heet in mijn beleving niet hoe ik zou verwachten maar is het proberen waard:
]
"Rearview Driving":1
"Rearview Driving#":"0=Off, 1=Center+Sides, 2=Center, 3=Sides (virtual mirrors only, in-car mirrors are on\/off), applies to nosecam, cockpit, and TV cockpit"
"Rearview Height":10.697
"Rearview Independent":false
"Rearview Independent#":"Whether width (horizontal FOV) can be controlled independently of height (vertical FOV)"
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Door een bug in MijnSRVN was het voor alle GT3-inschrijvingen mogelijk je aan te melden voor het eerste evenement, ook voor mensen die zich pas ná 21-02-2021 (deadline inschrijvingen voor evenement 1) hebben ​ingeschreven voor het GT3-kampioenschap, zoals in de openingspost staat beschreven.
Onderstaande deelnemers mogen vanavond dus nog niet starten:
- Ronnie Zeemering
- Dennis Berends
- Derk Oost
Berry Witman
Berichten: 312
Lid geworden op: 18 mar 2016, 17:47
Racestuur: 4 DOF Motion + Directdrive
Locatie: Kampen

@ Lennard
Is die zelfde bug mischien ook waarom ik mij zogenaamd heb afgemeld op 25 Januari????
Want op een of andere manier sta ik op afgemeld op deze datum terwijl ik mij heb ingeschreven voor gehele seizoen en ook de quali heb gedaan
Wanneer iemand niet heeft gereageerd kom je op " geen reactie " te staan, Maar ik sta expliciet op afgemeld 25 Januari voor vanavond

Ik ben er vanavond wel bij ik hoor wel hoe of wat
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag


Berry Witman schreef:@ Lennard
Is die zelfde bug mischien ook waarom ik mij zogenaamd heb afgemeld op 25 Januari????
Want op een of andere manier sta ik op afgemeld op deze datum terwijl ik mij heb ingeschreven voor gehele seizoen en ook de quali heb gedaan
Wanneer iemand niet heeft gereageerd kom je op " geen reactie " te staan, Maar ik sta expliciet op afgemeld 25 Januari voor vanavond

Ik ben er vanavond wel bij ik hoor wel hoe of wat
Hoi Barry,
Lijkt erop dat je je zelf hebt afgemeld voor event 1, in dezelfde minuut dat je je hebt ingeschreven voor het kampioenschap. Kan natuurlijk per ongeluk zijn gebeurd.
Dat had je nog aan kunnen passen tot vanmiddag 12u.
Voor vanavond geen probleem.
Berry Witman
Berichten: 312
Lid geworden op: 18 mar 2016, 17:47
Racestuur: 4 DOF Motion + Directdrive
Locatie: Kampen

Bedankt voor de snelle reactie
Raymond Kolstee
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 mar 2021, 18:38

Hallo,
misschien kan iemand mij helpen?
ik kom niet op de server van de gt3, ik heb alle content gekocht en krijg iedere keer dat die de package niet kan installeren.
ik heb al meerder keren de auto's van het gt3 pakket en de circuits het abonnement uitgeschreven, maar dat hielp niks, ook de server uit de favorieten gehaald en de package via de content handmatig proberen te installeren maar daar krijg ik van alle gt3 auto's de melding -missing vutial cmp-
de andere 3 servers heb ik geen probleem
enig idee wat ik fout doe?
groeten, Raymond
Gebruikersavatar
Rene Vos
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 jul 2019, 09:12
Racestuur: Fanatec Podium DD1
Contact:

Ik zou de bestanden dan zelf eens verwijderen en dan uit en inschrijven op de content, mogelijk zit er een corrupte file tussen.
Raymond Kolstee
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 mar 2021, 18:38

bedankt voor je reactie.

ik ga dat vanavond even proberen
Gebruikersavatar
Edward Hoekstra
Berichten: 313
Lid geworden op: 15 jul 2017, 18:04
Racestuur: Thrustmaster T300
Locatie: Broeksterwoude

Ben je ook geabonneerd op de workshop item van SRVN?
Raymond Kolstee
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 mar 2021, 18:38

ik heb alles opnieuw geinstalleerd en alle mappen verwijderd op de pc, maar nog steeds niks.
de workshop van srvn had ik ook geinstalleerd, deze nu net opnieuw gedaan en het werkt:)
bedankt!
Tonnie Jansen
Berichten: 82
Lid geworden op: 23 jan 2018, 11:47

Hallo, als ik me nu inschrijf voor deze league, begin ik in split 3 toch? Hoe werkt dan de promotieregeling naar hogere splits?
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Tonnie Jansen schreef:Hallo, als ik me nu inschrijf voor deze league, begin ik in split 3 toch? Hoe werkt dan de promotieregeling naar hogere splits?
Zie ARR

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

Tonnie Jansen
Berichten: 82
Lid geworden op: 23 jan 2018, 11:47

is het mogelijk dat ik toch mee kan doen met imola, aangezien split 3 allang niet vol is?
Gesloten

Terug naar “SRVN NK GT3 2021-I”