Re: SRVN NK F3 2020-I | Babbelbox
Geplaatst: 23 nov 2020, 09:57
Zo, ook maar weereens een verslagje, de eerste van het seizoen, dus laat ik maar meteen mijn seizoen samenvatten:
*spoiler, dit was m'n slechtste seizoen ooit bij SRVN*
*consistentie en 'uit de problemen blijven' waren mijn specialiteiten toch???*
NOLA
- Q: prima, P4 (tot zover ging alles prima!)
- R1: stilstaand in de pits m'n voorvleugel verloren door achteruitrijdende #!*&^*, moest dus nóg een keer naar binnen, P12
- R2: ging aardig, maar meer dan P8 zat er niet in
Okayama
- Q: prima, P4
- R1: prima, P4
- R2: voorvleugel er zelf afgereden bij pitentry, in hectiek pitlimiter vergeten, dus kon nog een keer naar binnen voor Stop/Go. Ophangingschade kon niet hersteld worden, auto was te krom en dus aan de kant gezet (na nog 2x m'n auto in de muur te hebben gehangen), DNF
Silverstone
- Q: prima, P5
- R1: redelijk, P6
- R2: ronde 2, vanaf p2, aanremmen Stowe, m'n DIY-oplossing met squashbal onder m'n T3PA-rempedaal faalde: squashbal schoot ertussenuit (waardoor het rempedaal in 1x al z'n weerstand kwijt was), rempedaal naar de vloer, spin, naar P13. Daarna opnieuw moeten leren remmen met alleen een slap koppelingsveertje onder de rem (ik had al een keer rempedaal en koppeling verwisselt omdat de rem gaar was)...P11
Imola, enige probleemloze weekend!:
- Q: redelijk, P8
- R1: prima, P4
- R2: prima, P4
Monaco:
- Q: slecht, P12 (reed Q met racefuel..., maar had sowieso niet de pace om ook maar enigszins serieus mee te doen)
- R1: OK, P9
- R2: bij pitentry voorvleugel eraf gereden (joh...), maar wel de limiter kunnen vinden! Had P7 kunnen worden, maar werd P10
Zandvoort:
- Q: slecht, P11 (er zat meer in, maar miste ook gewoon de pace)
- R1: ronde 2, bocht 1. André raakt vlak voor me in een halve spin, ik tik hem heel licht aan, maar dat was genoeg om meteen rechtsaf het gras op te spinnen, hele veld voorbij moeten laten...Dan denk ik nog: hopelijk heb ik nog een paar leuke gevechten. Heb je van die gasten die voor je neus de baan af spinnen of zelfs voor je aan de kant gaan (Marcel, waarom?)! Bij m'n pitstop stond er iemand met z'n voorwielen op de plek waar mijn achterwielen zouden moeten komen, dus moest ff achteruit en wachten...Eén leuk gevecht gehad, P12
- R2: ronde 2, bocht 3. Ik zit iets klem achter André in Hugenholtz, vlak nadat ik André licht aantik zegt Crew Chief nog: car right. Ik dacht: dat kan niet, hij denkt zeker dat André naast me zit omdat ik met m'n neus onder z'n achtervleugel zat, die staat dus iets te gevoelig... Mark de Vries was echter buitenom gekomen en zat dus rechts naast me, wat ik compleet niet door had. Ik laat m'n auto bij de exit naar buiten lopen, haak bij Mark in de zijkant en ga linksaf de baan af (excuus Mark, hoop niet dat je daar schade van had). Ik had gelukkig geen schade en kon verder, weer vanaf P20. Daarna nog een paar leuke gevechten gehad, met P10 als resultaat.
Eindstand: P9
Beste weekend: Imola
Eén na beste weekend: geen
*spoiler, dit was m'n slechtste seizoen ooit bij SRVN*
*consistentie en 'uit de problemen blijven' waren mijn specialiteiten toch???*
NOLA
- Q: prima, P4 (tot zover ging alles prima!)
- R1: stilstaand in de pits m'n voorvleugel verloren door achteruitrijdende #!*&^*, moest dus nóg een keer naar binnen, P12
- R2: ging aardig, maar meer dan P8 zat er niet in
Okayama
- Q: prima, P4
- R1: prima, P4
- R2: voorvleugel er zelf afgereden bij pitentry, in hectiek pitlimiter vergeten, dus kon nog een keer naar binnen voor Stop/Go. Ophangingschade kon niet hersteld worden, auto was te krom en dus aan de kant gezet (na nog 2x m'n auto in de muur te hebben gehangen), DNF
Silverstone
- Q: prima, P5
- R1: redelijk, P6
- R2: ronde 2, vanaf p2, aanremmen Stowe, m'n DIY-oplossing met squashbal onder m'n T3PA-rempedaal faalde: squashbal schoot ertussenuit (waardoor het rempedaal in 1x al z'n weerstand kwijt was), rempedaal naar de vloer, spin, naar P13. Daarna opnieuw moeten leren remmen met alleen een slap koppelingsveertje onder de rem (ik had al een keer rempedaal en koppeling verwisselt omdat de rem gaar was)...P11
Imola, enige probleemloze weekend!:
- Q: redelijk, P8
- R1: prima, P4
- R2: prima, P4
Monaco:
- Q: slecht, P12 (reed Q met racefuel..., maar had sowieso niet de pace om ook maar enigszins serieus mee te doen)
- R1: OK, P9
- R2: bij pitentry voorvleugel eraf gereden (joh...), maar wel de limiter kunnen vinden! Had P7 kunnen worden, maar werd P10
Zandvoort:
- Q: slecht, P11 (er zat meer in, maar miste ook gewoon de pace)
- R1: ronde 2, bocht 1. André raakt vlak voor me in een halve spin, ik tik hem heel licht aan, maar dat was genoeg om meteen rechtsaf het gras op te spinnen, hele veld voorbij moeten laten...Dan denk ik nog: hopelijk heb ik nog een paar leuke gevechten. Heb je van die gasten die voor je neus de baan af spinnen of zelfs voor je aan de kant gaan (Marcel, waarom?)! Bij m'n pitstop stond er iemand met z'n voorwielen op de plek waar mijn achterwielen zouden moeten komen, dus moest ff achteruit en wachten...Eén leuk gevecht gehad, P12
- R2: ronde 2, bocht 3. Ik zit iets klem achter André in Hugenholtz, vlak nadat ik André licht aantik zegt Crew Chief nog: car right. Ik dacht: dat kan niet, hij denkt zeker dat André naast me zit omdat ik met m'n neus onder z'n achtervleugel zat, die staat dus iets te gevoelig... Mark de Vries was echter buitenom gekomen en zat dus rechts naast me, wat ik compleet niet door had. Ik laat m'n auto bij de exit naar buiten lopen, haak bij Mark in de zijkant en ga linksaf de baan af (excuus Mark, hoop niet dat je daar schade van had). Ik had gelukkig geen schade en kon verder, weer vanaf P20. Daarna nog een paar leuke gevechten gehad, met P10 als resultaat.
Eindstand: P9
Beste weekend: Imola
Eén na beste weekend: geen