SRVN NK F4 2020-II | Babbelbox

Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Dit was inderdaad een redelijk uitdagende baan zoals al gemerkt in de dtcc, maar vond het persoonlijk een stuk beter te doen als met de dtcc. Maar een foutje is hier inderdaad snel gemaakt met op veel plekken meteen grote gevolgen.

Ik had een redelijke pace en heb in race 1 en 2 zelf geen heel grote fouten gemaakt. Op p2 starten in race twee was toch onverwacht en ik wist dat ik al snel een aantal man achter me zou krijgen die een seconde sneller dan me waren. Niet heel moeilijk gedaan zodra ze echt groter werden in mijn spiegels, geen zin in een foutje met veel tijdverlies. Paar keer wel leuk samen door een bocht gegaan.
Race 3 lang op p5 gereden tot ik toch ook dat ene kleine foutje maakte, ging bij een rem fout kort het gras op, koste me meteen 4 plekken :).

Kudo's voor de mensen die (helaas voor hen) gelapt werden. Gingen in mijn geval (op een ongelukkige uitzondering na) op prima momenten aan de kant.
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Heb ook hele gave races gehad. Mooie gevechten met Ger gehad 💪. Baan was lastig. P6 p6 en P5. Op naar Zandvoort. Lekker dichtbij😜
Cas Brinkhuizen
Berichten: 75
Lid geworden op: 27 nov 2018, 19:13
Racestuur: Fanatec Clubsport V2.5
Locatie: Meerssen

Race 1 was een grote flop, vooral door mijzelf😂.
Race 2 en 3 waren stukken beter. Maar in race 3 onnodig in de laatste ronde de pits in gegaan wegens het niet krijgen of horen(van crewchief) dat het white flag(laatste ronde) was en dus dacht dat ik moest tanken. Dan maar gefinished via de pitstraat en dat koste met 2plekken van p5 naar p7.
Bas van Grunsven
Berichten: 71
Lid geworden op: 26 sep 2020, 10:57
Racestuur: Logitech g29

een vraagje?
waarom duurt het zo lang voordat de server van zandvoort online is...
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Whoeps, server draait nu.
Bas van Grunsven
Berichten: 71
Lid geworden op: 26 sep 2020, 10:57
Racestuur: Logitech g29

bedankt jeroen.
Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Kevin Heijnen schreef: 16 okt 2020, 01:16
Rob Smit schreef: 15 okt 2020, 23:46 Even een vraagje , heb een leuke avond gehad, in race 3, een voor vleugel verloren in de 1e ronde, kom ik de pits binnen om een nieuwe te halen, staat er iemand op "mijn plek" (en dus ook blijkbaar ook zijn plek), ook om een reparatie uit te voeren
Moest ik eerst wachten tot die auto gerepareerd was en kon daarna pas mijn juiste plek in de pist innemen om mijn auto te fixen :teards:
Het was echt de juiste plaats, binnen dat rode kader, maar daar stond al iemand.
Er waren nog zat andere plekken in de pits vrij, maar deze net niet. Hoe zit dat?

Nog ff iets anders, normaal staan de replays super snel online in TS, ik zie ze nu echter nog niet. Kan dat geregeld worden ? Alvast bedankt.
Dat is een 'feature' van rF2 die gebruikt word als het aantal rijders op een circuit hoger is dan het totaal aantal pitplekken. Het verpest af en toe iemands race helaas. Het is aan SRVN om circuits te gebruiken die wel voldoende pitplekken hebben, naar mijn mening.
Kevin, waar komt deze wijsheid nu vandaan?
Er zijn maar weinig banen die voor elke auto een eigen pitspot hebben.
Op de meeste banen deel je met 2 auto's 1 pitspot en heel soms zelfs met 3.
Dit is net als in het echt en heeft niets met features te maken of met een slechte baan keuze.
Kevin Heijnen
Berichten: 261
Lid geworden op: 03 dec 2015, 01:24
Racestuur: Logitech G27
Contact:

Martijn Huisers schreef: 18 okt 2020, 16:15
Kevin Heijnen schreef: 16 okt 2020, 01:16
Rob Smit schreef: 15 okt 2020, 23:46 Even een vraagje , heb een leuke avond gehad, in race 3, een voor vleugel verloren in de 1e ronde, kom ik de pits binnen om een nieuwe te halen, staat er iemand op "mijn plek" (en dus ook blijkbaar ook zijn plek), ook om een reparatie uit te voeren
Moest ik eerst wachten tot die auto gerepareerd was en kon daarna pas mijn juiste plek in de pist innemen om mijn auto te fixen :teards:
Het was echt de juiste plaats, binnen dat rode kader, maar daar stond al iemand.
Er waren nog zat andere plekken in de pits vrij, maar deze net niet. Hoe zit dat?

Nog ff iets anders, normaal staan de replays super snel online in TS, ik zie ze nu echter nog niet. Kan dat geregeld worden ? Alvast bedankt.
Dat is een 'feature' van rF2 die gebruikt word als het aantal rijders op een circuit hoger is dan het totaal aantal pitplekken. Het verpest af en toe iemands race helaas. Het is aan SRVN om circuits te gebruiken die wel voldoende pitplekken hebben, naar mijn mening.
Kevin, waar komt deze wijsheid nu vandaan?
Er zijn maar weinig banen die voor elke auto een eigen pitspot hebben.
Op de meeste banen deel je met 2 auto's 1 pitspot en heel soms zelfs met 3.
Dit is net als in het echt en heeft niets met features te maken of met een slechte baan keuze.
Prima, maar dat veranderd mijn mening niet :P
Bas van Grunsven
Berichten: 71
Lid geworden op: 26 sep 2020, 10:57
Racestuur: Logitech g29

Beste mensen.

als ik nu online op de server van srvn wil komen komt er te staan: different version.
wat is dit nu weer?
Kevin Heijnen
Berichten: 261
Lid geworden op: 03 dec 2015, 01:24
Racestuur: Logitech G27
Contact:

Bas van Grunsven schreef: 23 okt 2020, 19:45 Beste mensen.

als ik nu online op de server van srvn wil komen komt er te staan: different version.
wat is dit nu weer?
rF2 is geupdate, en de SRVN servers nog niet. Het is afwachten totdat de servers op dezelfde versie draaien.
Bas van Grunsven
Berichten: 71
Lid geworden op: 26 sep 2020, 10:57
Racestuur: Logitech g29

Kevin Heijnen schreef: 23 okt 2020, 20:04
Bas van Grunsven schreef: 23 okt 2020, 19:45 Beste mensen.

als ik nu online op de server van srvn wil komen komt er te staan: different version.
wat is dit nu weer?
rF2 is geupdate, en de SRVN servers nog niet. Het is afwachten totdat de servers op dezelfde versie draaien.
oke dat is balen. enig idee hoe lang dit normaal duurt?
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Ligt eraan of het serverteam op de hoogte is van de update, dat wil nog weleens gemist worden door de betaalde werkzaamheden naast het Srvn gebeuren :bierglas: :twisted: :thumbs_up:
Gebruikersavatar
Rene Vos
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 jul 2019, 09:12
Racestuur: Fanatec Podium DD1
Contact:

package not available @ zandvoort server?
Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Rene Vos schreef: 25 okt 2020, 17:21 package not available @ zandvoort server?
En nu?
Is dit nu een vraag om hulp of alleen een melding?
Op dit moment zit er 6 man in de server dus het probleem zit bij jou.
Als je graag hulp wilt hebben geef dan aan wat je al geprobeerd hebt of wat er anders is want alleen dan kunnen we je helpen.
Gebruikersavatar
Roy Schroten
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 apr 2019, 20:01
Racestuur: Thrustmaster T300RS
Contact:

Martijn Huisers schreef: 25 okt 2020, 19:30
Rene Vos schreef: 25 okt 2020, 17:21 package not available @ zandvoort server?
En nu?
Is dit nu een vraag om hulp of alleen een melding?
Op dit moment zit er 6 man in de server dus het probleem zit bij jou.
Als je graag hulp wilt hebben geef dan aan wat je al geprobeerd hebt of wat er anders is want alleen dan kunnen we je helpen.
Ik heb hetzelfde probleem. Krijg de melding dat de package not available is, wat dus betekend dat het spel de mod niet binnen kan halen en je dus de server niet op kan. Weet je zeker dat de server instellingen (voor het delen van de mod) nog correct staan? Zou namelijk niet echt weten wat ik hieraan kan doen tenzij er ergens in de game settings opeens iets is veranderd?
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Roy Schroten schreef: 25 okt 2020, 23:31 Ik heb hetzelfde probleem. Krijg de melding dat de package not available is, wat dus betekend dat het spel de mod niet binnen kan halen en je dus de server niet op kan. Weet je zeker dat de server instellingen (voor het delen van de mod) nog correct staan? Zou namelijk niet echt weten wat ik hieraan kan doen tenzij er ergens in de game settings opeens iets is veranderd?
Beste Roy,

De MOD staat niet meer op de server (zoals vorig seizoen) maar we werken nu met workshop items waar dat inzit.
Wat ik denk dat bij jouw het geval is is, gezien je de eerste race hebt afgemeld en voor de 2 en de 3de race geen reactie hebt gegeven op de portal (Mijn SRVN), dat je nog niet bent geabonneerd op de workshop.
Gebruikersavatar
Roy Schroten
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 apr 2019, 20:01
Racestuur: Thrustmaster T300RS
Contact:

Jeroen Huisers schreef: 26 okt 2020, 20:23 Beste Roy,

De MOD staat niet meer op de server (zoals vorig seizoen) maar we werken nu met workshop items waar dat inzit.
Wat ik denk dat bij jouw het geval is is, gezien je de eerste race hebt afgemeld en voor de 2 en de 3de race geen reactie hebt gegeven op de portal (Mijn SRVN), dat je nog niet bent geabonneerd op de workshop.
Dit had ik niet in de gaten, goed om te weten. misschien handig om dit te vermelden in de algemene informatie.

Ik had alleen deze link gevonden:
viewtopic.php?f=154&t=2070

Daarin staat de oude werkwijze nog beschreven waar ik aan vast hield. Misschien een idee om deze aan te passen met het vermelden van de nieuwe workshop regeling.
Wopke Hoekstra
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 dec 2015, 22:13
Racestuur: Logitech G27

Hallo,

Mijn vader wilde zich deze morgen nog aanmelden voor de race (voor de deadline van 12:00). Helaas was de URL om je aan te melden veranderd en wist hij niet waar hij dat dus kon doen. Dus hij had mij gevraagd hoe en wat. Nu is het 12:20 en kan ik hem niet meer aanmelden. Kan hij nu nog wel meedoen? Of is het nu meteen einde oefening?

De reden dat hij het niet kon vinden (en ik eerst ook niet) is omdat hier het volgende staat:
viewtopic.php?f=78&t=3659&p=70425

Wij gingen dus altijd direct naar deze link, in plaats van via SRVN.nl => Mijn SRVN te klikken. Deze link is zonder aankondiging gewijzigd, maar nergens duidelijk aangegeven. Het is dus niet vreemd dat wij een tijd lang dachten dat de site er gewoon tijdelijk uit lag.
Gebruikersavatar
Robert Bults
Beheerder
Berichten: 835
Lid geworden op: 14 jan 2010, 14:29
Racestuur: Thrustmaster T300RS + F1
Locatie: Bovensmilde
Contact:

Wopke Hoekstra schreef:Hallo,

Mijn vader wilde zich deze morgen nog aanmelden voor de race (voor de deadline van 12:00). Helaas was de URL om je aan te melden veranderd en wist hij niet waar hij dat dus kon doen. Dus hij had mij gevraagd hoe en wat. Nu is het 12:20 en kan ik hem niet meer aanmelden. Kan hij nu nog wel meedoen? Of is het nu meteen einde oefening?

De reden dat hij het niet kon vinden (en ik eerst ook niet) is omdat hier het volgende staat:
viewtopic.php?f=78&t=3659&p=70425

Wij gingen dus altijd direct naar deze link, in plaats van via SRVN.nl => Mijn SRVN te klikken. Deze link is zonder aankondiging gewijzigd, maar nergens duidelijk aangegeven. Het is dus niet vreemd dat wij een tijd lang dachten dat de site er gewoon tijdelijk uit lag.
Link is inmiddels aangepast, deze was over het hoofd gezien.
Wopke Hoekstra
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 dec 2015, 22:13
Racestuur: Logitech G27

Robert Bults schreef: 29 okt 2020, 13:50
Wopke Hoekstra schreef:Hallo,

Mijn vader wilde zich deze morgen nog aanmelden voor de race (voor de deadline van 12:00). Helaas was de URL om je aan te melden veranderd en wist hij niet waar hij dat dus kon doen. Dus hij had mij gevraagd hoe en wat. Nu is het 12:20 en kan ik hem niet meer aanmelden. Kan hij nu nog wel meedoen? Of is het nu meteen einde oefening?

De reden dat hij het niet kon vinden (en ik eerst ook niet) is omdat hier het volgende staat:
viewtopic.php?f=78&t=3659&p=70425

Wij gingen dus altijd direct naar deze link, in plaats van via SRVN.nl => Mijn SRVN te klikken. Deze link is zonder aankondiging gewijzigd, maar nergens duidelijk aangegeven. Het is dus niet vreemd dat wij een tijd lang dachten dat de site er gewoon tijdelijk uit lag.
Link is inmiddels aangepast, deze was over het hoofd gezien.
Bedankt, kan gebeuren! Is het oke als mijn vader vanavond gewoon op komt dagen? Er staan momenteel 33 aanmeldingen in, en er zijn maximaal 34 startplaatsen. Lijkt mij geen probleem dus?
Gesloten

Terug naar “SRVN NK F4 2020-II”