Het zou wel fijn zijn als het een eerlijk speelveld is.Lennart Lippens schreef: ↑18 sep 2020, 15:09Ik wil best eens kletsen over instellingen hoor, maar als je het niet ziet als cheaten zou ik eigenlijk niet weten wat de RC ermee te maken heeft.Patrick Smit schreef: ↑18 sep 2020, 14:51 ...
Dan ga je dus uitzoeken hoe dat kan. En in de bijv de json files kun je dus aanpassingen maken. Dit is geen cheaten, dat woord heb ik niet gebruikt. Ik gaf alleen maar aan dat er een snelheids verschil is tussen deelnemers. En dat er situaties ontstaan waar een snellere deelnemer een langzamere inhaald. Dit is wat ik zei. Dat gesprek kijk ik inmiddels nu naar uit. Stuur maar een uitnodiging wanneer het jullie schikt.
SRVN NK F4 2020-II | Babbelbox
- Patrick Smit
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 20 mar 2020, 00:22
- Racestuur: Fanatec CSL elite
- Locatie: Kampen
- Wilbert Velthove
- Berichten: 214
- Lid geworden op: 16 mei 2016, 21:11
- Racestuur: FANATEC ClubSport V2 Wheelbase
},
"DRIVING AIDS":{
"Antilock Brakes":0,
"Auto Blip":true,
"Auto Blip#":"Whether to automatically blip with manual shifting but auto-clutch (non-semiautomatic trans only)",
"Auto Clutch":1,
"Auto Lift":false,
"Auto Lift#":"Whether to automatically lift with manual shifting but auto-clutch (non-semiautomatic trans only)",
"Auto Shift Override Time":0.55,
"Auto Shift Override Time#":"How long after an automatic shift before user is allowed to manually shift",
"Autopit":0,
"Brake Help":0,
"Display TGM":0,
"Drive AI Physics":false,
"Drive AI Physics#":"Only works in Dev builds, single player when you toggle to AI \"control\"",
"Hold Brakes":true,
"Hold Brakes#":"When you enter the vehicle, hold brakes until it is shifted out of neutral",
"Hold Clutch On Start":true,
"Hold Clutch On Start#":"For auto-shifting only: whether to hold clutch for standing start (to allow revving without moving)",
"Invulnerability":1,
"Manual Shift Override Time":0.6,
"Manual Shift Override Time#":"How long after a manual shift until auto shifting resumes (if auto-shifting is enabled)",
"No AI Control":1,
"No AI Control#":"AI never has control over car (except autopit)",
"Old Tire Model":false,
"Old Tire Model#":"Only works in Dev builds, drive with old tire model",
"Opposite Lock":0,
"Repeat Shifts":0,
"Repeat Shifts#":"0 = no repeat shift detection, 1 = detect and eliminate accidental repeat shifts within 100ms, 2 = 150ms, 3 = 200ms, 4 = 250ms, 5 = prevent shifting again before previous shift is completed",
"Shift Mode":0,
"Spin Recovery":0,
"Stability Control":0,
"Start Engine":true,
"Start Engine#":"Whether to automatically start engine",
"Steering Help":0,
"Steering Help#":"Now 3 levels, although full level now comes with a weight penalty by default",
"Throttle Control":0,
"Track Markers":true,
"Track Markers#":"Extra track markers for turning and braking"
},
Ik vraag me af welke regels die hier staan invloed hebben op ronde tijden tijdens een Multiplayer Race van SRVN
"DRIVING AIDS":{
"Antilock Brakes":0,
"Auto Blip":true,
"Auto Blip#":"Whether to automatically blip with manual shifting but auto-clutch (non-semiautomatic trans only)",
"Auto Clutch":1,
"Auto Lift":false,
"Auto Lift#":"Whether to automatically lift with manual shifting but auto-clutch (non-semiautomatic trans only)",
"Auto Shift Override Time":0.55,
"Auto Shift Override Time#":"How long after an automatic shift before user is allowed to manually shift",
"Autopit":0,
"Brake Help":0,
"Display TGM":0,
"Drive AI Physics":false,
"Drive AI Physics#":"Only works in Dev builds, single player when you toggle to AI \"control\"",
"Hold Brakes":true,
"Hold Brakes#":"When you enter the vehicle, hold brakes until it is shifted out of neutral",
"Hold Clutch On Start":true,
"Hold Clutch On Start#":"For auto-shifting only: whether to hold clutch for standing start (to allow revving without moving)",
"Invulnerability":1,
"Manual Shift Override Time":0.6,
"Manual Shift Override Time#":"How long after a manual shift until auto shifting resumes (if auto-shifting is enabled)",
"No AI Control":1,
"No AI Control#":"AI never has control over car (except autopit)",
"Old Tire Model":false,
"Old Tire Model#":"Only works in Dev builds, drive with old tire model",
"Opposite Lock":0,
"Repeat Shifts":0,
"Repeat Shifts#":"0 = no repeat shift detection, 1 = detect and eliminate accidental repeat shifts within 100ms, 2 = 150ms, 3 = 200ms, 4 = 250ms, 5 = prevent shifting again before previous shift is completed",
"Shift Mode":0,
"Spin Recovery":0,
"Stability Control":0,
"Start Engine":true,
"Start Engine#":"Whether to automatically start engine",
"Steering Help":0,
"Steering Help#":"Now 3 levels, although full level now comes with a weight penalty by default",
"Throttle Control":0,
"Track Markers":true,
"Track Markers#":"Extra track markers for turning and braking"
},
Ik vraag me af welke regels die hier staan invloed hebben op ronde tijden tijdens een Multiplayer Race van SRVN
Laatst gewijzigd door Wilbert Velthove op 18 sep 2020, 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- Patrick Smit
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 20 mar 2020, 00:22
- Racestuur: Fanatec CSL elite
- Locatie: Kampen
Jij was degene die mijn beoordelingsvermogen in twijfel stelde. En daar boven op stel ik voor om wanneer het de RC uitkomt in te gaan op de uitnodiging. Snap deze reactie niet helemaal.William Geuze schreef: ↑18 sep 2020, 14:55 Dat is een mooie, eerst jezelf op de borst kloppen en dan moeten WIJ een uitnodiging sturen wanneer het ons schikt? Wie denk je dat je bent?
Je kunt een email sturen naar de RC, dan kijken we daarna wel eens verder.
- Patrick Smit
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 20 mar 2020, 00:22
- Racestuur: Fanatec CSL elite
- Locatie: Kampen
Das de verkeerde json file. Ik ben op mijn werk nu. Zoals aangegeven wil ik je het dolgraag uitleggen.Wilbert Velthove schreef: ↑18 sep 2020, 15:32 },
"DRIVING AIDS":{
"Antilock Brakes":0,
"Auto Blip":true,
"Auto Blip#":"Whether to automatically blip with manual shifting but auto-clutch (non-semiautomatic trans only)",
"Auto Clutch":1,
"Auto Lift":false,
"Auto Lift#":"Whether to automatically lift with manual shifting but auto-clutch (non-semiautomatic trans only)",
"Auto Shift Override Time":0.55,
"Auto Shift Override Time#":"How long after an automatic shift before user is allowed to manually shift",
"Autopit":0,
"Brake Help":0,
"Display TGM":0,
"Drive AI Physics":false,
"Drive AI Physics#":"Only works in Dev builds, single player when you toggle to AI \"control\"",
"Hold Brakes":true,
"Hold Brakes#":"When you enter the vehicle, hold brakes until it is shifted out of neutral",
"Hold Clutch On Start":true,
"Hold Clutch On Start#":"For auto-shifting only: whether to hold clutch for standing start (to allow revving without moving)",
"Invulnerability":1,
"Manual Shift Override Time":0.6,
"Manual Shift Override Time#":"How long after a manual shift until auto shifting resumes (if auto-shifting is enabled)",
"No AI Control":1,
"No AI Control#":"AI never has control over car (except autopit)",
"Old Tire Model":false,
"Old Tire Model#":"Only works in Dev builds, drive with old tire model",
"Opposite Lock":0,
"Repeat Shifts":0,
"Repeat Shifts#":"0 = no repeat shift detection, 1 = detect and eliminate accidental repeat shifts within 100ms, 2 = 150ms, 3 = 200ms, 4 = 250ms, 5 = prevent shifting again before previous shift is completed",
"Shift Mode":0,
"Spin Recovery":0,
"Stability Control":0,
"Start Engine":true,
"Start Engine#":"Whether to automatically start engine",
"Steering Help":0,
"Steering Help#":"Now 3 levels, although full level now comes with a weight penalty by default",
"Throttle Control":0,
"Track Markers":true,
"Track Markers#":"Extra track markers for turning and braking"
},
Ik vraag me af wat hier staat, dat invloed heeft op ronde tijden tijdens een Multiplayer Race van SRVN
-
- Berichten: 1147
- Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13
En daar sta ik nog volledig achter. Wij zien je mail graag tegemoet met een voorstel, daar hoeven we een topic verder niet mee te vervuilen.
- Bram Kuipers
- Berichten: 2282
- Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
- Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
- Locatie: Venlo
- Contact:
Ik vind dit wel mooi. Net binnenkomen, niet de snelste zijn en dan gaan roepen dat er mensen cheaten/json files misbruiken.
Dit toont aan dat het dus niet aan jezelf ligt maar aan andere personen/omstandigheden.
Dit toont aan dat het dus niet aan jezelf ligt maar aan andere personen/omstandigheden.
- Patrick Smit
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 20 mar 2020, 00:22
- Racestuur: Fanatec CSL elite
- Locatie: Kampen
Prima toevoeging BramBram Kuipers schreef: ↑18 sep 2020, 15:40 Ik vind dit wel mooi. Net binnenkomen, niet de snelste zijn en dan gaan roepen dat er mensen cheaten/json files misbruiken.
Dit toont aan dat het dus niet aan jezelf ligt maar aan andere personen/omstandigheden.
Bakkie popcorn erbij en geniet maar.
Laatst gewijzigd door Patrick Smit op 18 sep 2020, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 13 okt 2019, 18:59
- Racestuur: Fanatec
- Locatie: Michigan, United States
Hey Patrick,Patrick Smit schreef: ↑18 sep 2020, 14:30Heel erg graag want wij rijden met de standaard driver aids die beschikbaar zijn.Lennart Lippens schreef: ↑18 sep 2020, 14:26Heb je nu het geheim van je hele team verklapt? Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt, maar ga er nu dus wel naar kijkenPatrick Smit schreef: ↑18 sep 2020, 14:23 Oja? Dus jij wou beweren dat de juiste instelling betreft de driver aids en de driver aids instellingen in de json files niet van invloed zijn op je laptime??
En ik had het over al mijn races tot nu toe niet alleen die van gisteren.
En ik kan jou garanderen dat er met de json files word getuned betreffende de autoclutch timing, blip etc..
Hierbij het grote geheim onthuld:
Ik rijd met alle hulpmiddelen uit, behalve auto clutch. Ik heb geen koppelingspedaal dus rijd weg met een knopje als clutch, daardoor ook vaak een wat mindere start. Ik rijd vrijwel altijd met gurney 5, en toevallig gister in de qualy met gurney 3 omdat ik vergeten was dat het reset na elke sessie. Wat betreft tunen in json files; hier heb ik nog nooit van gehoord maar als daar voordeel uit te halen valt dan hoor ik het graag :-) Verder staan al mijn settings op default en heb ik de ballen verstand van auto’s tunen / afstellen. Daarnaast heb ik ook vrij weinig tijd om te oefenen dus een fixed setup in een langzamere open wheeler is voor mij persoonlijk perfect. Voel je vrij om een keer te spectaten als we samen in de server zitten, of spreek me aan om te vragen of ik jou even wil spectaten en wat tips & tricks wil geven bijvoorbeeld.
Mocht je eens op mijn PC willen meekijken via TeamViewer in mijn json of andere bestanden om zodoende het idee te verhelpen dat er een oneerlijk speelveld is; je bent van harte welkom. In diezelfde TeamViewer sessie ben ik dan ook bereid om wat rondjes te rijden, dan weet je zeker dat er niet eventueel aan instellingen gezeten wordt.
- Patrick Smit
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 20 mar 2020, 00:22
- Racestuur: Fanatec CSL elite
- Locatie: Kampen
Grappig toen je nog op de xbox speelde als klein jochie nam je maar al te graag mijn setups over. Of ben je dat vergeten?
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 13 okt 2019, 18:59
- Racestuur: Fanatec
- Locatie: Michigan, United States
Gaat dat over mij? De laatste keer dat ik xbox speelde was een goede 15 jaar geleden lolPatrick Smit schreef: ↑18 sep 2020, 15:56 Grappig toen je nog op de xbox speelde als klein jochie nam je maar al te graag mijn setups over. Of ben je dat vergeten?
- Patrick Smit
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 20 mar 2020, 00:22
- Racestuur: Fanatec CSL elite
- Locatie: Kampen
- Wilbert Velthove
- Berichten: 214
- Lid geworden op: 16 mei 2016, 21:11
- Racestuur: FANATEC ClubSport V2 Wheelbase
ooooh die, ja die staan in de player.json...
- Patrick Smit
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 20 mar 2020, 00:22
- Racestuur: Fanatec CSL elite
- Locatie: Kampen
Dat kan prima kloppen.Sven de Vries schreef: ↑18 sep 2020, 15:59Gaat dat over mij? De laatste keer dat ik xbox speelde was een goede 15 jaar geleden lolPatrick Smit schreef: ↑18 sep 2020, 15:56 Grappig toen je nog op de xbox speelde als klein jochie nam je maar al te graag mijn setups over. Of ben je dat vergeten?
-
- Berichten: 1147
- Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13
Toch heerlijk, de snelste mannen zijn degenen die uberhaupt zonder aids reden? Zoals het heurt!!!11
- Patrick Smit
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 20 mar 2020, 00:22
- Racestuur: Fanatec CSL elite
- Locatie: Kampen
Er is nog een json, daar kun je autoclutch timing aanpassen.
- Lars Koldeweij
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
- Racestuur: CSW 2.5
- Locatie: Zwolle
Ah, je bent in de war met de F11 toets op het toetsenbord denk ik.
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 13 okt 2019, 18:59
- Racestuur: Fanatec
- Locatie: Michigan, United States
Leuk! Wat was je naam daar en welk spel was dat?Patrick Smit schreef: ↑18 sep 2020, 16:06Dat kan prima kloppen.Sven de Vries schreef: ↑18 sep 2020, 15:59Gaat dat over mij? De laatste keer dat ik xbox speelde was een goede 15 jaar geleden lolPatrick Smit schreef: ↑18 sep 2020, 15:56 Grappig toen je nog op de xbox speelde als klein jochie nam je maar al te graag mijn setups over. Of ben je dat vergeten?
- Patrick Smit
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 20 mar 2020, 00:22
- Racestuur: Fanatec CSL elite
- Locatie: Kampen
Ok nu mag je wel lachen....
Mijn GT was XFNL Knetterclown
Ik was ook nog jong
Mijn GT was XFNL Knetterclown
Ik was ook nog jong
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 13 okt 2019, 18:59
- Racestuur: Fanatec
- Locatie: Michigan, United States
Die naam zegt mij niets haha, misschien een andere Sven geweest danPatrick Smit schreef: ↑18 sep 2020, 16:15 Ok nu mag je wel lachen....
Mijn GT was XFNL Knetterclown
Ik was ook nog jong
- Mark de Vries
- Berichten: 850
- Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:15
- Racestuur: Fanatec Clubsport Wheel V2.5
- Locatie: Bussum
Ik wil me hier toch even in mengen, vooral omdat het nu ineens over de races met de Puma gaat. Het enige dat Robin, Lars en ik tijdens die races veranderd hebben was in-game. (Namelijk zonder assists rijden.)
Als dit dus is waar je naar verwijst, is er dus niet geknoeid met .json bestanden en ging het gewoon om pure racepace.
Als dit dus is waar je naar verwijst, is er dus niet geknoeid met .json bestanden en ging het gewoon om pure racepace.