SRVN NK F4 2020-II | Babbelbox

Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Wacht even hoor, moet ik mezelf nu verdedigen omdat ik (zoals altijd) zonder autoclutch rijdt? En dat dit tijdswinst op zou leveren? Dat is nieuws voor mij in dat geval.

Ohja, ik heb die hele fekkin' JSON files nog nooit geopend.
Gebruikersavatar
Patrick Smit
Berichten: 95
Lid geworden op: 20 mar 2020, 00:22
Racestuur: Fanatec CSL elite
Locatie: Kampen

Sven de Vries schreef: 18 sep 2020, 16:36
Patrick Smit schreef: 18 sep 2020, 16:29 En ook wij hebben een knopje ingesteld om auto clutch aan te zetten tijdens de race. Wat een rare reacties hier zeg. Jullie weten heus wel dat je sneller bent als je de juiste instellingen gebruikt. En blip kun je overigens alleen maar via de jsons in en uit schakelen.
Ik heb al mijn “settings” prijs gegeven, aangeboden dat je via TeamViewer mee mag kijken, en je reageert er niet eens op. Ben je gewoon sensatie aan het zoeken of wil je niet accepteren dat het misschien gewoon aan jezelf ligt?
Ik ben op mijn werk Sven, ik kan niet elke 5 sec op mijn telefoon op jullie reageren.
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Nu stoppen aub
[/quote]

Mijn bericht niet gelezen Patrick ? Je mag trouwens niet met je telefoon achter het stuur 😜
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Sorry, leg em al weg

Team owner Castrol Racing Team
#18 #24 #71 #177

Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

ik zit dit topic inmiddels al een tijdje met open mond van verbazing te volgen en kan eigenlijk nog maar een reactie bedenken.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Albert van Mourik schreef: 18 sep 2020, 16:52 Sorry, leg em al weg

Team owner Castrol Racing Team
#18 #24 #71 #177
Hahah was niet naar jou bedoelt 😂😂. Maar altijd goed. Als je ziet hoe veel mensen op hun telefoon zitten op de fiets of in de auto die een ongeluk krijgen.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

I know, rij zelf ook. Net als Patrick

Team owner Castrol Racing Team
#18 #24 #71 #177

Gebruikersavatar
Patrick Smit
Berichten: 95
Lid geworden op: 20 mar 2020, 00:22
Racestuur: Fanatec CSL elite
Locatie: Kampen

Jawel hoor Gijs maar ik laat mij niet weg zetten als een leugenaar. Ik zie een heleboel mensen reageren die niet eens goed lezen wat er gezegd wordt.
Mischien is het verstandig om dat nog eens te doen.
Gebruikersavatar
Patrick Smit
Berichten: 95
Lid geworden op: 20 mar 2020, 00:22
Racestuur: Fanatec CSL elite
Locatie: Kampen

Patrick Smit schreef: 18 sep 2020, 16:48
Sven de Vries schreef: 18 sep 2020, 16:36
Patrick Smit schreef: 18 sep 2020, 16:29 En ook wij hebben een knopje ingesteld om auto clutch aan te zetten tijdens de race. Wat een rare reacties hier zeg. Jullie weten heus wel dat je sneller bent als je de juiste instellingen gebruikt. En blip kun je overigens alleen maar via de jsons in en uit schakelen.
Ik heb al mijn “settings” prijs gegeven, aangeboden dat je via TeamViewer mee mag kijken, en je reageert er niet eens op. Ben je gewoon sensatie aan het zoeken of wil je niet accepteren dat het misschien gewoon aan jezelf ligt?
Ik ben op mijn werk Sven, ik kan niet elke 5 sec op mijn telefoon op jullie reageren.
Laat maar weten wanneer je tijd hebt, kom ik graag even in TeamSpeak.
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Patrick Smit schreef: 18 sep 2020, 17:00 Jawel hoor Gijs maar ik laat mij niet weg zetten als een leugenaar. Ik zie een heleboel mensen reageren die niet eens goed lezen wat er gezegd wordt.
Mischien is het verstandig om dat nog eens te doen.
Ik zit al 2 uur ongeveer met een bak popcorn op schoot. Moet helaas straks trainen.
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Patrick Smit schreef: 18 sep 2020, 17:00 Jawel hoor Gijs maar ik laat mij niet weg zetten als een leugenaar. Ik zie een heleboel mensen reageren die niet eens goed lezen wat er gezegd wordt.
Mischien is het verstandig om dat nog eens te doen.
Zegt degene die andere beschuldigd van JSON files aan te passen, terwijl er 0 bewijs is.
Cas Brinkhuizen
Berichten: 75
Lid geworden op: 27 nov 2018, 19:13
Racestuur: Fanatec Clubsport V2.5
Locatie: Meerssen

Iets met spijker en met kop Bram
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Bramspijkers?
Gebruikersavatar
Tim de Ruig
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 jan 2019, 16:42
Racestuur: Simucube 2 sport

Bijna meer sensatie op het forum dan tijdens de race :thumbs_happy:
Gebruikersavatar
Patrick Smit
Berichten: 95
Lid geworden op: 20 mar 2020, 00:22
Racestuur: Fanatec CSL elite
Locatie: Kampen

Bram Kuipers schreef: 18 sep 2020, 17:08
Patrick Smit schreef: 18 sep 2020, 17:00 Jawel hoor Gijs maar ik laat mij niet weg zetten als een leugenaar. Ik zie een heleboel mensen reageren die niet eens goed lezen wat er gezegd wordt.
Mischien is het verstandig om dat nog eens te doen.
Zegt degene die andere beschuldigd van JSON files aan te passen, terwijl er 0 bewijs is.

Json files aanpassen is geeneens het probleem, in principe zijn dat gewoon spelopties die niet in de UI zitten. Ik gaf alleen aan dat er verschil zit tussen de deelnemers omdat sommige een betere setup hebben dan de anderen. Daaropvolgend werd gesteld dat in de fixed setup klasse geen verschil zou moeten zijn. Hierop gaf ik aan wel degelijk tijdwinst te boeken door driving aids aan te passen middels de JSON instellingen. Onder andere kun je blip aan en uit schakelen en bijv de timing veranderen van de autoclutch. En ongetwijfeld zitten er meer handige instellingen die mij nog niet zijn opgevallen. Denk hierbij aan force feedback instelling en dan vooral in combinatie met die van je stuur. Met Fanatec settings kun je ook al het een en ander doen.
Nu zeggen dat het geen voordeel kan opleveren is totaal onjuist. Daarom post ik race uitslag waarin je kunt zien dat je wel degelijk hier gebruik van kunt maken. Dit was geen bewijs om iemand aan te wijzen als cheater.... Ik heb dat woord geen enkele keer gebruikt.

Sterker nog ik bevestig dat ik NIEUW ben op pc simracen aangezien ik van de console kom. En dat daardoor de pace er niet altijd is. Ik zeg niet dat ik niet win omdat anderen json files gebruiken, ik geef slechts aan waarom mijn pace soms niet goed genoeg is. Ik ben nog zoekende naar de juiste instellingen en setups per auto klasse. Dit is niet vergeleken met de snelste rijders maar met de rijders die om mij heen rijden in het middenveld. Racen kan ik aardig en daarom zit ik soms verder naar voren dan mijn pace eigenlijk is. Hierdoor word ik veel aangevallen van achteren en dat resulteerd zo af en toe in een aanrijding.
Ik gaf in mijn 1e post alleen maar aan een beetje moe te worden telkens weg gedrukt te worden terwijl ik mensen echt wel ruimte geef waar dat kan.
Vervolgens word mij gevraagd mij nader te verklaren aan de RC omdat er dus word gesteld geen laptime verbetering te kunnen realiseren door de juiste instelling. Dat wil ik met alle plezier doen.

Ik heb niemand beschuldigd van cheaten. Ik ben gewoon teleurgesteld dat er zo word gereageerd.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Patrick Smit schreef: 18 sep 2020, 17:30 Ik gaf in mijn 1e post alleen maar aan een beetje moe te worden telkens weg gedrukt te worden terwijl ik mensen echt wel ruimte geef waar dat kan.
en zo vond ik het een tikkie jammer dat je mij er op het forum van beticht dat ik je met opzet van de baan zou hebben gereden.
Zoals ik in mijn PM naar je al schreef was ik me niet eens bewust van een incident tussen ons. Wil niet zeggen dat je geen gelijk hebt en dat ik ergens een oepsie heb gedaan en je geraakt heb, ben wat ouder en vergeet heel veel weer heel snel :) en heb replays nog steeds niet bekeken. Maar ik denk dat veel mensen hier zullen aangeven dat ik niet direct iemand ben die bekend staat om mensen doelbewust van de baan te stuiteren.

wat mij betreft kusje erop en volgende keer weer lekker gassen.
Gebruikersavatar
Patrick Smit
Berichten: 95
Lid geworden op: 20 mar 2020, 00:22
Racestuur: Fanatec CSL elite
Locatie: Kampen

Ger Peeters schreef: 18 sep 2020, 17:46
Patrick Smit schreef: 18 sep 2020, 17:30 Ik gaf in mijn 1e post alleen maar aan een beetje moe te worden telkens weg gedrukt te worden terwijl ik mensen echt wel ruimte geef waar dat kan.
en zo vond ik het een tikkie jammer dat je mij er op het forum van beticht dat ik je met opzet van de baan zou hebben gereden.
Zoals ik in mijn PM naar je al schreef was ik me niet eens bewust van een incident tussen ons. Wil niet zeggen dat je geen gelijk hebt en dat ik ergens een oepsie heb gedaan en je geraakt heb, ben wat ouder en vergeet heel veel weer heel snel :) en heb replays nog steeds niet bekeken. Maar ik denk dat veel mensen hier zullen aangeven dat ik niet direct iemand ben die bekend staat om mensen doelbewust van de baan te stuiteren.

wat mij betreft kusje erop en volgende keer weer lekker gassen.
Zoals eerder gezegd, iemand die zo fatsoenlijk reageerd en aangeeft het niet met opzet te doen is het vergeven. Post is ook aangepast. Volgende keer zal ik overigens iets meer geoefend aan de start verschijnen, hoop dan wat langer weerstand te kunnen bieden.
Gebruikersavatar
Frank Hamming
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 okt 2018, 23:32
Racestuur: Fanatec Clubsport F1 LE 2018
Locatie: Zoetermeer
Contact:

Ivo de Groot toevallig bij de start van race 3 vol achterop Patrick Smit gereden? Die man moet wel een flinke klap gemaakt hebben gisteren om zoveel onzin uit te verkopen.
Cas Brinkhuizen
Berichten: 75
Lid geworden op: 27 nov 2018, 19:13
Racestuur: Fanatec Clubsport V2.5
Locatie: Meerssen

Sorry Bram, de spijker op de kop award gaat toch naar Frank, excuses voor het ongemak en graag de beker afleveren bij het popcorn commitee!
René de Ruijter
Berichten: 411
Lid geworden op: 31 mar 2016, 20:45
Racestuur: Logitech G27

Ik zit hier gewoon op Frans Bouwer te wachten.

Hoii je zit in Bananensplit.

Dit moet toch gewoon 1 grote grap zijn.
Gesloten

Terug naar “SRVN NK F4 2020-II”