SRVN NK F4 2020-II | Babbelbox

Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

Afbeelding
NK F4
Babbelbox


Vertel hier over jouw voorbereidingen, of juist jouw ervaringen na afloop van de races, oftewel, de babbelbox!
Gebruikersavatar
Kai Karreman
Berichten: 285
Lid geworden op: 24 jan 2016, 15:32

Mooie kalender, ik vind het persoonlijk wel jammer om Toban erop te zien staan terwijl er zoveel mooie alternatieven zijn. Elke andere baan officieel van studio 397 zou in mijn ogen een betere optie zijn, maar er zijn ook mooie niet officiële banen zoals bijvoorbeeld Mid-Ohio die altijd garant staat voor mooie races.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Tom Vos
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 dec 2018, 15:45

We weten nu al welk team kampioen wordt. 12 man in 1 team + 1 rijder in de reserve lijst. Lijkt mij toch niet heel eerlijk voor het teams kampioenschap...
Gebruikersavatar
Patrick Smit
Berichten: 95
Lid geworden op: 20 mar 2020, 00:22
Racestuur: Fanatec CSL elite
Locatie: Kampen

Tom Vos schreef: 14 aug 2020, 17:26 We weten nu al welk team kampioen wordt. 12 man in 1 team + 1 rijder in de reserve lijst. Lijkt mij toch niet heel eerlijk voor het teams kampioenschap...
Black Bull is een team opgericht om de rookies ook een kans te geven zich ergens aan te sluiten. Sommige van ons hadden 0 race ervaring. Er is niemand in ons team die een serieuze bedreiging vormt in geen enkele klasse. Zolang de huidige teams niet open staan voor beginners hier bij SRVN zullen wij alleen maar met meer rijders inschrijven. Op het moment hebben wij al bijna 20 leden. Zoals eerder aangegeven vormen wij geen enkele bedreiging voor andere teams. Als je hier moeite mee hebt zijn wij zelfs bereid om de inschrijving te splitsen. Wees blij dat wij deze mensen hulp bieden in deze nogal gecompliceerde racesim/vereniging. Ik weet trouwens zeker dat de organisatie met een passende oplossing zal komen.
Wopke Hoekstra
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 dec 2015, 22:13
Racestuur: Logitech G27

Patrick Smit schreef: 14 aug 2020, 18:47
Tom Vos schreef: 14 aug 2020, 17:26 We weten nu al welk team kampioen wordt. 12 man in 1 team + 1 rijder in de reserve lijst. Lijkt mij toch niet heel eerlijk voor het teams kampioenschap...
Black Bull is een team opgericht om de rookies ook een kans te geven zich ergens aan te sluiten. Sommige van ons hadden 0 race ervaring. Er is niemand in ons team die een serieuze bedreiging vormt in geen enkele klasse. Zolang de huidige teams niet open staan voor beginners hier bij SRVN zullen wij alleen maar met meer rijders inschrijven. Op het moment hebben wij al bijna 20 leden. Zoals eerder aangegeven vormen wij geen enkele bedreiging voor andere teams. Als je hier moeite mee hebt zijn wij zelfs bereid om de inschrijving te splitsen. Wees blij dat wij deze mensen hulp bieden in deze nogal gecompliceerde racesim/vereniging. Ik weet trouwens zeker dat de organisatie met een passende oplossing zal komen.
Misschien zal elke coureur los geen bedreiging zijn, maar als je elke race met 12 of 13 man meedoet scoor je als team natuurlijk standaard veel meer dan de rest. In 2020-I was er een maximum van 4 coureurs per team. Opsplitsen van de teams zou een goed alternatief zijn inderdaad, is misschien ook leuk voor een beetje onderlinge "strijd" tussen de rookies.

Ben zelf niet heel bekend met alle regels etc. binnen SRVN wat betreft teams en hun leden, maar het zou jammer zijn als het inderdaad klopt dat er geen enkel team open lijkt te staan voor Rookies. Uiteindelijk willen we denk ik toch allemaal wel hetzelfde, dat Nederland zichzelf goed kan vertegenwoordigen in het simracen. Dat doen we op dit moment natuurlijk al, maar dan is het ook juist belangrijk om de nieuwe mensen te helpen en zich welkom te laten voelen. Mocht iemand mij hier nog iets over willen vragen of door willen praten hierover, stuur me dan gerust een berichtje! :)
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Wopke, wij dachten eerst idd dat we met maximaal 4 man mochten. Alleen kregen we te horen dat er meer mochten dan 4. Dus hebben wij ons voor het gemak met iedereen in 1 team ingeschreven. Wij zijn denk ik niet de enige die over de Max van 4 man gaan.
Rob Smit
Berichten: 182
Lid geworden op: 04 mei 2020, 16:09
Racestuur: Fanatec Formule V2 + DD1
Locatie: Oosthuizen

Tom Vos schreef: 14 aug 2020, 17:26 We weten nu al welk team kampioen wordt. 12 man in 1 team + 1 rijder in de reserve lijst. Lijkt mij toch niet heel eerlijk voor het teams kampioenschap...
Tom, mag ik vragen waar het wantrouwen vandaan komt ? En zover ik weet is er geheel geen team-kampioenschap :-?

Wij zijn als Black Bull zoals gezegd door Patrick een team van Rookies.
Wij hebben ons verenigd omdat het niet echt duidelijk was waar we anders terecht konden. Op Teamspeak waren vaak maar af en toe een paar mensen aanwezig. En hoe kom je dan bij een team, dus de stap genomen om samen iets op te zetten.

Nu kunnen we elkaar helpen met allerlei zaken die we als rookies tegenkomen en complex zijn door deze samen op te lossen. Ook helpen we elkaar met tips en skins.

Ik denk niet dat we een oneerlijk voordeel hebben door als groot team mee te rijden in bv de F4.
Wij hebben hoog in het vaandel staan dat wij ons al gentlemen drivers gedragen en zullen ons uiteraard volledig aan het reglement houden.

We staan uiteraard open om met het bestuur van de SRVN over van mening te wisselen.
Laatst gewijzigd door Rob Smit op 14 aug 2020, 22:56, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Teamkampioenschappen bestaan helemaal niet, dus ik begrijp het probleem niet helemaal.
Tom Vos
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 dec 2018, 15:45

Oh begrijp mij niet verkeerd, er is helemaal niks mis mee met jullie team. Vorig seizoen had je wel een team standings, dus ik dacht dat er een ''competitie'' was(ook moet je een teamnaam invullen, dus er is wel iets met teams). Vorig jaar mocht je maar met 4 man in 1 team rijden, dus daarom was ik verbaasd dat ik er zoveel zag. Maar als het door de Staff is goedgekeurd is het helemaal geen probleem hoor : ) . :simracer1:
Rob Smit
Berichten: 182
Lid geworden op: 04 mei 2020, 16:09
Racestuur: Fanatec Formule V2 + DD1
Locatie: Oosthuizen

Tom Vos schreef: 14 aug 2020, 20:37 Oh begrijp mij niet verkeerd, er is helemaal niks mis mee met jullie team. Vorig seizoen had je wel een team standings, dus ik dacht dat er een ''competitie'' was(ook moet je een teamnaam invullen, dus er is wel iets met teams). Vorig jaar mocht je maar met 4 man in 1 team rijden, dus daarom was ik verbaasd dat ik er zoveel zag. Maar als het door de Staff is goedgekeurd is het helemaal geen probleem hoor : ) . :simracer1:
Duidelijk Tom, heb ik je verkeerd begrepen, maar als het maar duidelijk is dat wij van Black Bull geheel geen kwade bedoelingen hebben.
Wopke Hoekstra
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 dec 2015, 22:13
Racestuur: Logitech G27

Rob Smit schreef: 14 aug 2020, 22:56
Tom Vos schreef: 14 aug 2020, 20:37 Oh begrijp mij niet verkeerd, er is helemaal niks mis mee met jullie team. Vorig seizoen had je wel een team standings, dus ik dacht dat er een ''competitie'' was(ook moet je een teamnaam invullen, dus er is wel iets met teams). Vorig jaar mocht je maar met 4 man in 1 team rijden, dus daarom was ik verbaasd dat ik er zoveel zag. Maar als het door de Staff is goedgekeurd is het helemaal geen probleem hoor : ) . :simracer1:
Duidelijk Tom, heb ik je verkeerd begrepen, maar als het maar duidelijk is dat wij van Black Bull geheel geen kwade bedoelingen hebben.
Dat is duidelijk! :) Wij dachten dat het inclusief teamkampioenschap was, aangezien je je met een team aanmeldt. Maar goed, dat is dan ook weer verduidelijkt :)
Raymond Walpot
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mar 2020, 08:14

Ik dacht even te gaan oefenen op de server, maar krijg een package not available melding. Ik heb NOLA Motorsports Park 2016 en alle Tatuus modellen geinstalleerd. Ik vermoed dat ik niet het juiste circuit heb geinstalleeerd. Kan iemand me in de juiste richting wijzen?
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Raymond. Ik denk dat je even de f4 auto van SRVN moet hebben
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Edit: verwijderd, deze links graag niet openbaar plaatsen.
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Als het goed is is dit het linkje voor de f4
Raymond Walpot
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mar 2020, 08:14

Top, bedankt voor de snelle reactie! Dat was 'm inderdaad!
SRVN Kampioenschapscommissie
Berichten: 220
Lid geworden op: 20 mei 2015, 17:44

Gijs Sonneveld schreef: 22 aug 2020, 12:57 Als het goed is is dit het linkje voor de f4
AUB link verwijderen, zoals vermeld is dit niet bedoeld om openbaar te posten.
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Ooooh sorry. Zal ik niet meer doen
Nanno van der Poel
Berichten: 72
Lid geworden op: 21 jul 2017, 00:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite F1
Locatie: Veendam
Contact:

Goed dat het linkje weg is denk ik....maar ook ik kom niet op de server door hetzelfde probleem.
Wat is de juiste manier?
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Nanno van der Poel schreef:Goed dat het linkje weg is denk ik....maar ook ik kom niet op de server door hetzelfde probleem.
Wat is de juiste manier?
Paddock - Workshop Items.
Gesloten

Terug naar “SRVN NK F4 2020-II”