SRVN NK F4 2020-II | Babbelbox

Nanno van der Poel
Berichten: 72
Lid geworden op: 21 jul 2017, 00:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite F1
Locatie: Veendam
Contact:

Lars Koldeweij schreef: 28 aug 2020, 08:05
Nanno van der Poel schreef:Goed dat het linkje weg is denk ik....maar ook ik kom niet op de server door hetzelfde probleem.
Wat is de juiste manier?
Paddock - Workshop Items.
Dank!!
Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Beste F4 rijders,

Na het openen van de inschrijvingen op 10 augustus duurde het slechts 3 dagen voordat er al 34 deelnemers waren.
Na die tijd is de teller opgelopen tot maar liefst 54.
Hoewel resultaten uit het verleden geen garantie geven in de toekomst denken wij dat er na de eerste of tweede race best wel wat mensen zijn die er voor kiezen niet verder te gaan waardoor de mensen die nu reserve staan alsnog kunnen meedoen aan de races.

Als we nu kijken in het portaal zien we dat er al 46 deelnemers hebben aangegeven graag te willen rijden.
5 deelnemers hebben nog niet laten weten wat ze doen.
Er kunnen slecht 34 deelnemers starten aan de race dus moeten we 12 tot 17 deelnemers teleurstellen.
Deelnemers die al wel aan het trainen zijn geweest.
Er is daarom het idee ontstaan om een 2e server aan te zetten speciaal voor de F4 deelnemers die graag willen racen.
Deze race zal puur voor de fun zijn, dus geen punten en geen protesten.

De reden dat we nu een 2e server kunnen aanzetten hebben we te danken aan Jos.
Jos doet de wedstrijdleiding van server 1 maar doet zelf niet mee aan het kampioenschap.
Hij heeft daarom na het starten van de race op server 1 wat tijd over om de race op server 2 te starten.

Kom dus donderdag allemaal lekker online en kijk vooraf even goed op de inschrijflijst. Sta je in de top 34, log dan in op de normale F4 server. Vla je buiten de top 34, log dan in op de F4 Fun server. Als alle 12 deelnemers gewoon meedoen heb je een geweldige leerzame avond.
Laat desnoods vast een berichtje achter dat je er sowieso bij bent, dat is altijd leuk.
Gebruikersavatar
Roy Verzijl
Berichten: 30
Lid geworden op: 17 mar 2019, 14:52
Racestuur: Logitech G27

Prima besluit om een tweede server op te zetten voor mensen die toch nog zin hebben om mee te racen.

Ben er zelf nog niet over uit of ik wil deelnemen aan de race waarbij de competitie niet telt.

Gr Roy
Laatst gewijzigd door Roy Verzijl op 15 sep 2020, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Roy Verzijl
Berichten: 30
Lid geworden op: 17 mar 2019, 14:52
Racestuur: Logitech G27

Overigens zie ik een soort wazige bubbel achter mijn auto en andere auto's. Heeft iemand enig idee hoe je dit oplost?
Kevin Heijnen
Berichten: 261
Lid geworden op: 03 dec 2015, 01:24
Racestuur: Logitech G27
Contact:

Roy Verzijl schreef: 15 sep 2020, 23:01 Overigens zie ik een soort wazige bubbel achter mijn auto en andere auto's. Heeft iemand enig idee hoe je dit oplost?
Proberen om niet door de geluidsbarriere heen te gaan misschien...

Nee maar dat is een ietwat oude bug, voor zo ver ik weet is er geen oplossing.
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Roy Verzijl schreef: 15 sep 2020, 23:01 Overigens zie ik een soort wazige bubbel achter mijn auto en andere auto's. Heeft iemand enig idee hoe je dit oplost?
Disable Heat FX in your player.JSON:

"Heat FX Fade Speed":0,
"Heat FX Fade Speed#":"Speed at which exhaust heat effects reduce by half (0 to completely disable)",
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:


Roy Verzijl schreef: Ben er zelf nog niet over uit of ik wil deelnemen aan de race waarbij de competitie niet telt.
Het zijn dan wel puntloze kms, maar tegelijk ook (als er genoeg komen) gewoon wedstrijd kms.

Rondjes oefenen is leuk, oefenen in verkeer is nooit verkeerd.


Team owner Castrol Racing Team
#18 #24 #71 #177

Kevin Heijnen
Berichten: 261
Lid geworden op: 03 dec 2015, 01:24
Racestuur: Logitech G27
Contact:

Lennart Lippens schreef: 16 sep 2020, 08:11
Roy Verzijl schreef: 15 sep 2020, 23:01 Overigens zie ik een soort wazige bubbel achter mijn auto en andere auto's. Heeft iemand enig idee hoe je dit oplost?
Disable Heat FX in your player.JSON:

"Heat FX Fade Speed":0,
"Heat FX Fade Speed#":"Speed at which exhaust heat effects reduce by half (0 to completely disable)",
Dit deed voor mij en een aantal anderen helaas niets. Als het voor sommige mensen wel werkt dan is daar iets anders aan de hand. Een setting of kwaliteitsmodus die anders staat ofzo. Maar ja, tis het proberen waard en anders gewoon de bug negeren :)
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Kevin Heijnen schreef: 16 sep 2020, 15:32
Lennart Lippens schreef: 16 sep 2020, 08:11
Roy Verzijl schreef: 15 sep 2020, 23:01 Overigens zie ik een soort wazige bubbel achter mijn auto en andere auto's. Heeft iemand enig idee hoe je dit oplost?
Disable Heat FX in your player.JSON:

"Heat FX Fade Speed":0,
"Heat FX Fade Speed#":"Speed at which exhaust heat effects reduce by half (0 to completely disable)",
Dit deed voor mij en een aantal anderen helaas niets. Als het voor sommige mensen wel werkt dan is daar iets anders aan de hand. Een setting of kwaliteitsmodus die anders staat ofzo. Maar ja, tis het proberen waard en anders gewoon de bug negeren :)
ik meen me te herinneren dat we op een oude versie van monza ooit last van hebben gehad en dat destijds aanpassen shadow instelling soms hielp maar kan het mis hebben. Heb het issue momenteel ook en heb shadow op hoogste waarde staan en heat fx onaangepast, zal straks eens mee testen.
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Wordt de race vanavond gestreamd ?
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Ik heb helaas geen collega die beeld kan doen, dus vooralsnog is er geen stream vanavond.
Cas Brinkhuizen
Berichten: 75
Lid geworden op: 27 nov 2018, 19:13
Racestuur: Fanatec Clubsport V2.5
Locatie: Meerssen

Best wel jammer met het aantal streamers die er (mogelijk) zijn
Cas Brinkhuizen
Berichten: 75
Lid geworden op: 27 nov 2018, 19:13
Racestuur: Fanatec Clubsport V2.5
Locatie: Meerssen

Lennart Lippens schreef: 16 sep 2020, 08:11
Roy Verzijl schreef: 15 sep 2020, 23:01 Overigens zie ik een soort wazige bubbel achter mijn auto en andere auto's. Heeft iemand enig idee hoe je dit oplost?
Disable Heat FX in your player.JSON:

"Heat FX Fade Speed":0,
"Heat FX Fade Speed#":"Speed at which exhaust heat effects reduce by half (0 to completely disable)",

Heeft geholpen thanks👍🏼
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Tja, het is ook best wel jammer dat het altijd dezelfde vrijwilligers moeten zijn die een 'avond niet gaan rijden' ;)
Gebruikersavatar
Ron Schmitz
Berichten: 225
Lid geworden op: 18 jan 2019, 20:57
Racestuur: Thustmaster T300 Ferrari GTE
Locatie: Roermond
Contact:

William Geuze schreef: 17 sep 2020, 13:09 Ik heb helaas geen collega die beeld kan doen, dus vooralsnog is er geen stream vanavond.

Zonde ..... :teards:
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

William Geuze schreef: 17 sep 2020, 13:09 Ik heb helaas geen collega die beeld kan doen, dus vooralsnog is er geen stream vanavond.
Ik had anders wel willen helpen maar ja ik rij zelf mee dus helaas
Cas Brinkhuizen
Berichten: 75
Lid geworden op: 27 nov 2018, 19:13
Racestuur: Fanatec Clubsport V2.5
Locatie: Meerssen

William Geuze schreef: 17 sep 2020, 13:17 Tja, het is ook best wel jammer dat het altijd dezelfde vrijwilligers moeten zijn die een 'avond niet gaan rijden' ;)
Eens William!! Maar er zijn er best wel veel, en ja ik heb het ook geprobeerd maar niet doorgezet i know... het hoeven daarom in mijn beleving ook niet altijd dezelfde te zijn
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Mijn lijkt het best leuk om waar nodig te helpen met het verzorgen van het beeld. Ik denk dat als ik een kleine uitleg kan krijgen mij dat zou moeten kunnen lukken
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Als je dit voor langere tijd kan en wil doen Gijs is dat zeker welkom. Het zal niet direct een 'kleine' uitleg zijn, maar je kunt je altijd aanmelden.
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Het lijkt mij leuk om te doen. Ik sta bij de dtcc op de reserve lijst (mocht afgelopen week alsnog meedoen) dus eventueel als ik erbuiten val lijkt het mij heel leuk om te doen.
Gesloten

Terug naar “SRVN NK F4 2020-II”