SRVN GT 2020-II | Babbelbox

Roy de Muinck
Berichten: 274
Lid geworden op: 28 jan 2013, 20:48

Nog 2 races.. dan de Porsche in de verkoop zetten 🥳🥳.. inclusief 2 setjes achterbanden :thumbs_happy:
Laatst gewijzigd door Roy de Muinck op 14 dec 2020, 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Björn van Vulpen schreef: 14 dec 2020, 09:38 ...
Tijdens bij races merkte ik op dat er weer erg aggressief gereden werd, eigenlijk is het respect ver te zoeken.
...
Goed om te lezen dat iedereen de algemene RC-post over het GT-rijgedrag serieus heeft genomen... :-?
Gebruikersavatar
Roel Palmers
Berichten: 301
Lid geworden op: 01 jan 2018, 12:26
Racestuur: Fanatec CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Ik denk wel dat de meeste rijders de RC-post over het rijgedrag (serieus) hebben gelezen, maar kan je met een algemene RC-post niet het gedrag zomaar veranderen (helaas) van een rijder, zo blijkt. Dit zit kennelijk opgesloten in de "aard van het beestje", want het zijn vaak dezelfde rijders die zo rijden. Blijkbaar wordt er ook nog niet genoeg melding van gemaakt bij de RC over dit rijgedrag, want dan waren meerdere rijders wel wat voorzichtiger geworden, denk ik. De tijd zal het leren of daar verandering in gaat komen, maar gezien de afgelopen jaren zal dat een moeizaam proces worden. Misschien een agendapunt voor de volgende bijeenkomst?
Gebruikersavatar
Robin Baltus
Berichten: 110
Lid geworden op: 21 jan 2014, 23:42
Racestuur: Thrustmaster T300
Locatie: Soest

Q; lukte niet goed genoeg helaas door volledig andere setup en door wat te weinig training door familie omstandigheden.

R1: na de eerste start geluk gehad met de herstart want ik moest uitwijken door een crash voor me en raakte daardoor volgens mij Dave Klaver ( mooie rit race 2). Werd daarna door onoplettendheid in poging twee door een rijder van de baan getikt met veel schade. Dnf. Ik heb gevloekt ...sorry.

R2: Viel terug v p37 naar p40 maar lag na 20 min op p18 ofzo. Had schade door een eerdere spin in eau rouge maar ben doorgereden met wat minder vertrouwen in de auto. Uiteindelijk p14 door wat te zien is op de heerlijke live stream..bedankt heren vd stream!
Ps
Ik had een rode wat snellere auto achter me op p27 terwijl ik wat moeite had met mijn auto door de aeroschade. Die wilde er graag langs maar begon dat op lastige plekken te proberen en met le mans flash lights style terwijl we in dezelfde klasse reden ,-), maar ja geen blauwe vlaggen omdat ik op p18 lag en ik had geen zin in nog een uitvalbeurt voor de puntjes hè. Dan verwacht ik dat we het gewoon relaxed op een simpele plek oplossen. Er was ook niet veel meer te halen met een groot gat naar p26 leek me. De 3-4 sec is ook constant gebleven verder. Wel heb ik hierdoor een cut track te gekregen in de “verstappen bocht” door de inhaalpoging op die plek werd ik buiten de lijn gedrukt. Er werd helaas na de race ook niet contact gezocht op teamspeak of met een pb voordat het gepost werd op het forum.

Verder wel leuke, boeiende maar lastige avond gehad.
Gebruikersavatar
Rene Vos
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 jul 2019, 09:12
Racestuur: Fanatec Podium DD1
Contact:

Nanno van der Poel schreef: 13 dec 2020, 23:36 Een enerverend avondje.

Kwali de 17e tijd gereden en dat was te verwachten. Ik had niet heel veel tracktime gehad voor aanvang van de race dus ik had mij al neergelegd bij een plek in het middenveld.

Race 1 vertrokken vanaf de 16e stek en in de eerste ronde had ik het flink aan de stok met Rogier. Die heeft werkelijk aan alle kanten geprobeerd de verf van mijn auto te rijden maar dat wilde maar niet echt lukken. Toen ik hem wat had afgeschut ging de jacht op René beginnen. Ik stak binnendoor en dacht er naast te zitten. Op dat moment dacht Rene ook de apex wel te kunnen pakken en samen dachten wij dat verkeerd. Rene in de vangrail en ik met een kromme stuurstang verder. Niet veel later ging het uiteindelijk fout op Radillion waarbij ik de auto volledig kwijt was en hem hard de banden in knalde. Dat was het einde van de race. Mijn McLaren kon niet meer.

Dan maar wachten op race 2..... echter die kwam niet. In een onbewaakt moment bleek onze teckel stiekem naar boven gegaan te zijn via de trap. Probleem...omhoog kunnen ze wel....omlaag ook maar dan niet op de normale manier. Gevolg: Vlak voor de start ging ik met de hond en haar verstuikte poot op weg naar de dierenarts. Die ligt nu stoned door de pijnstillers op bed en alles komt goed. :D Racen zat er alleen niet meer in. Er zijn soms belangrijkere dingen.

Wat een verschil met twee weken geleden toen ik mijn eerste podium haalde :shock:
Nu op naar Bathurst om daar nog een leuke afsluiter te hebben. Tenminste...dat hoop ik :D
De crash teruggekeken, je zat er helaas nog niet naast en duwde mij er af, echter wat je er na doet klopt niet helemaal, ik stond weer recht en ondanks je nog tegen me aanzit geef je nog extra gas bij waardoor ik alsnog tegen de vangrails kom te staan....Daarna rij je vrolijk door.. :o
Ondanks ik vanaf P39 mijn race moest vervolgen nog wel 10e geeindigd in Race 1, in Race 2 P4 kunnen pakken.
Roy de Muinck
Berichten: 274
Lid geworden op: 28 jan 2013, 20:48

Inside info.. Scuderia Leon heeft de Porsche overgenomen.. voor volgend seizoen ? 🤫
Gebruikersavatar
Robin Baltus
Berichten: 110
Lid geworden op: 21 jan 2014, 23:42
Racestuur: Thrustmaster T300
Locatie: Soest

Een idee voor Bathurst:

Als het tijdstip van de server wat vervroegd wordt is de weg niet zo reflecterend. Iets minder kan geen kwaad denk ik?
Uitzetten van reflections in game of after effects bij launcher werkt niet echt .

Groeten
Gebruikersavatar
Ronald van Dijk
Berichten: 377
Lid geworden op: 02 sep 2015, 15:01
Racestuur: Thrustmaster TS-PC Racer
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht

Roy de Muinck schreef: 16 dec 2020, 12:15 Inside info.. Scuderia Leon heeft de Porsche overgenomen.. voor volgend seizoen ? 🤫
Dat is onze hedgefund tak Roy. Porsche is alweer doorverkocht. 😄
Gebruikersavatar
Arjan Veltens
Berichten: 321
Lid geworden op: 06 mar 2016, 15:39
Locatie: Groningen
Contact:

Ronald van Dijk schreef: 17 dec 2020, 16:06
Roy de Muinck schreef: 16 dec 2020, 12:15 Inside info.. Scuderia Leon heeft de Porsche overgenomen.. voor volgend seizoen ? 🤫
Dat is onze hedgefund tak Roy. Porsche is alweer doorverkocht. 😄
:D :D
Ivo de Groot
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 aug 2019, 18:24
Racestuur: Simucube 20Nm
Locatie: Berkel en rodenrijs
Contact:

Gaat rustig worden vanavond, maar 36 man bevestigd dat ze meedoen... ;)

Straf voor niet afmelden ok, dan achteraan starten bij niet aanmelden en toch joinen? :D

Hoe meer op de baan hoe leuker hoor begrijp me niet verkeerd maar waarom dan zo strikt voor het niet op tijd afmelden en niet voor "vergeten" even op bevestigen te drukken dat je mee doet...

Tot vanavond! :driving:
Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 218
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contact:

Ik denk dat de mensen hun auto heel willen hebben aan het eind van het seizoen 😂😜
Jur Verlouw
Berichten: 42
Lid geworden op: 30 dec 2019, 21:43
Racestuur: Fanatec DD1

@Edwin Bos Gefeliciteerd met het kampioenschap!

Zelf gisteren mijn eerste SRVN overwinning mogen boeken :). Was een mooi voorbeeld van 'steady wins the race'. Was zeker niet de snelste op de baan maar hem wel 2 races uit de muur en andere auto's weten houden. Met nog een mooie actie op Pfeifer als toetje. Dank voor het niet tegen mij aanrijden ;)! Was top!

En de commentatoren en streamers natuurlijk mega bedankt voor dit seizoen ook weer! Topwerk! Geeft echt extra dimensie aan racen in competitieverband zoals Edwin Bos al zei bij de uitzending.
Gebruikersavatar
Bram Kuipers
Berichten: 2282
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:27
Racestuur: TS-XW Racer Sparco P310
Locatie: Venlo
Contact:

Jur Verlouw schreef: 21 dec 2020, 10:09 @Edwin Bos Gefeliciteerd met het kampioenschap!

Zelf gisteren mijn eerste SRVN overwinning mogen boeken :). Was een mooi voorbeeld van 'steady wins the race'. Was zeker niet de snelste op de baan maar hem wel 2 races uit de muur en andere auto's weten houden. Met nog een mooie actie op Pfeifer als toetje. Dank voor het niet tegen mij aanrijden ;)! Was top!

En de commentatoren en streamers natuurlijk mega bedankt voor dit seizoen ook weer! Topwerk! Geeft echt extra dimensie aan racen in competitieverband zoals Edwin Bos al zei bij de uitzending.
Dank! Ook uiteraard naar Ruben Correa Alves toe. Hij is degene die alles in elkaar heeft gezet voor ons waardoor we dit beeld kunnen geven aan alle kijkers.
Gesloten

Terug naar “SRVN GT 2020-II”