SRVN ZomerCup 2020 - Porsche Cup | Babbelbox

Gesloten
Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

Vertel hier over jouw voorbereidingen, of juist jouw ervaringen na afloop van de races, oftewel, de babbelbox!
Gebruikersavatar
Ruben Schenkel
Berichten: 120
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:46
Racestuur: Fanatec Wheel Base V2.5
Locatie: Braunschweig, Duitsland

Ik heb 2 leuke races gehad op zandvoort. Het is wel een echte uitdaging om die auto op de baan te houden.

Wat mij op is gevallen: over het algemeen werd er netjes gereden. Puntje van kritiek heb ik wel op de start van de 2e race; daar werd in de eerste ronde door een aantal (nieuwere?) leden onnodig veel risico genomen. Bij mij resulteerde dat in een crash en een kromme Auto.

1) Doe het in de eerste ronde gewoon iets rustiger aan. Zeker met een reversed grid moet je er rekening mee houden dat het veld in elkaar schuift, waardoor er sowieso al minder ruimte is op de baan. Gewoon even afwachten ipv in elk gaatje duiken. In die 30 minunten racetijd heb je tijd en mogelijkheden zat je naar voren te vechten.

2) Mocht je met iemand in aanraking komen dan ben ik er een groot voorstander van, dat je diegene even kort contacteert (Teamspeak, Chat, PM via het Forum). Dat lost het meeste direkt op en zal je in een aantal gevallen zelfs een protest kunnen schelen.

Als voorbereiding op de volgende race en ook 2e seizoenshelft zijn dit misschien wat nuttige "tips" :)
Gebruikersavatar
Ron Schmitz
Berichten: 225
Lid geworden op: 18 jan 2019, 20:57
Racestuur: Thustmaster T300 Ferrari GTE
Locatie: Roermond
Contact:

Geen Livestream van de race op Bratwurst ?? .. :shock:
Gesloten

Terug naar “SRVN ZomerCup 2020”