SRVN ZomerCup 2020 - Puma P052 | Aan- en afmeldtopic

Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

Afbeelding
SRVN ZomerCup 2020 - Puma P052
Aan- en afmeldtopic


Gebruik dit topic om je aan te melden als gastrijder of af te melden als kampioenschapsdeelnemer.

Let hierbij op de volgende ARR regels:

16.1.1 Deelnemers die zich inschrijven voor een kampioenschap worden geacht aan elk evenement van de kampioenschap deel te nemen. Is een deelnemer verhinderd van deelname, dan dient hij zich uiterlijk 24 uur voor de start van het evenement af te melden. Dit is ook van toepassing voor de deelnemers die op de reservelijst staan. Na afmelding kun je je plek niet meer zelf opeisen.

16.1.2 Deelnemers die zich door overmacht niet op tijd kunnen afmelden dienen dit uiterlijk 24 uur na de start van het evenement te melden bij de racecommissie met uitleg via een e-mail naar rc@srvn.nl. De racecommissie beslist of er eventueel consequenties zijn verbonden aan de absentie.

16.1.3 Deelnemers die afwezig zijn zonder tijdige afmelding krijgen een gridstraf van 10 plaatsen. Bij een 2e voorval zal de deelnemer achteraan moeten starten. Bij een 3e voorval zal de deelnemer uitgesloten worden van verdere deelname aan het kampioenschap.

16.1.4 Indien een deelnemer zich voor het resterende seizoen wil afmelden dan dient hiervoor het inschrijfformulier gebruikt te worden en dan te kiezen voor de optie uitschrijving. Uitgeschreven deelnemers kunnen zich niet opnieuw aanmelden voor het lopende seizoen in het betreffende kampioenschap.

17.1.3 Bij volle servers is de volgorde van toegang als volgt: vaste rijders, reserve rijders, gastrijders en als laatste afgemelde vaste rijders die toch zijn gekomen. Tijdens het laatste evenement van een kampioenschap zijn gastrijders uitgesloten van deelname.

3.1.7 Rookie-leden en aspirant-leden kunnen gedurende een lopend kampioenschap 2x deelnemen als gastrijder in een kampioenschap dat dit toelaat. Tijdens de trainingen en race dient de deelnemer gebruik te maken van de gastrijdersauto. Het verzoek om als gastrijder te willen deelnemen dient vooraf gemeld te worden op het forum in het aan- en afmeldtopic. Deelname is pas zeker bij aanvang van de kwalificatie tenzij anders aangegeven. Het laatste kampioenschapsevenement is uitgesloten voor gastrijders. Het is niet toegestaan om als gastrijder deel te nemen met de intentie het kampioenschap te beïnvloeden in het voordeel van een vooraf bepaald persoon.

Om het topic zo schoon mogelijk te houden, zal na elke afmelding deze lijst worden bijgewerkt en de post van degene die zich heeft afgemeld verwijderd worden.



16-07: Ibarra
Tijdig afgemeld
Raymond Walpot
Steven Kraal

Te laat afgemeld
-

Niet afgemeld


Aangemelde gastrijders
-

30-07: Imola
Tijdig afgemeld
Steven Kraal
Michael Kiewiet
Sven Munnecom
Tom Klaver
Maikel Nijman
Glenn Rompelberg
John Kennepohl

Te laat afgemeld
-

Niet afgemeld


Aangemelde gastrijders
-

13-08: Circuit Zandvoort
Tijdig afgemeld
Rob van de Brink
Teun Sonneveld

Te laat afgemeld
-

Niet afgemeld


Aangemelde gastrijders
-
Raymond Walpot
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mar 2020, 08:14

Ik kan er niet bij zijn op 16-07: Ibarra. Toch nog een vakantie kunnen boeken. Minpunt, we vertrekken juist die dag...
Steven Kraal
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 mei 2020, 15:35

Ik moet me helaas afmelden voor morgen....ik heb teveel last van mijn rug, en heb ook nog niet kunnen oefenen....de race over 2 weken ben ik op vakantie...
Gebruikersavatar
Michael Kiewiet
Berichten: 77
Lid geworden op: 12 mei 2020, 23:30
Racestuur: Logitech G29
Locatie: Groene Hart

Weet je zeker dat je in het juiste topic zit? Met de Puma wordt morgen niet gereden...
Steven Kraal
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 mei 2020, 15:35

Michael Kiewiet schreef: 08 jul 2020, 23:35 Weet je zeker dat je in het juiste topic zit? Met de Puma wordt morgen niet gereden...
zat er een week naast gelukkig ;-) misschien kan ik toch wel dan...
Gebruikersavatar
Michael Kiewiet
Berichten: 77
Lid geworden op: 12 mei 2020, 23:30
Racestuur: Logitech G29
Locatie: Groene Hart

Ik meld me bij deze af voor de Puma-race op Imola op 30-7. Ik ben dan "helaas" op vakantie.
Steven Kraal
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 mei 2020, 15:35

ik meld me af voor de Puma race op Imola op 30-7, ben dan op vakantie (nee, niet met Michael, maar ik wens hem wel een fijne vakantie!)
Gebruikersavatar
Michael Kiewiet
Berichten: 77
Lid geworden op: 12 mei 2020, 23:30
Racestuur: Logitech G29
Locatie: Groene Hart

Dank je, jij ook veel plezier! :thumbs_happy:
Sven Munnecom
Berichten: 110
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: Neeritter
Contact:

ik meld me af voor de Puma race op Imola op 30-7, ben dan op vakantie
Gebruikersavatar
Tom Klaver
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 apr 2020, 20:08

Ik meld me hierbij af voor de puma race op imola op 30 juli.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Maikel Nijman
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jun 2020, 14:06

Ik kan er morgenavond op Imola helaas niet bij zijn, succes voor degenen die wel gaan rijden!
Glenn Rompelberg
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 mei 2020, 16:45

Ik meld mij af voor de race van 30-07, kan er helaas niet bij zijn.
John Kennepohl
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mar 2020, 21:13
Racestuur: Thrustmaster T300RS met F1
Locatie: Vleuten

Beste,

Bij deze meld ik me alvast even af voor vanavond.
Ik heb een sterfgeval in mijn familie.
Waardoor ik helaas niet mee kan doen.

Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd.

Vriendelijke Groeten,
John Kennepohl
Teun Sonneveld
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 jul 2020, 15:32
Racestuur: Trustmaster tx
Locatie: Oosterbeek

Afmelding Zandvoort
Gebruikersavatar
Michael Kiewiet
Berichten: 77
Lid geworden op: 12 mei 2020, 23:30
Racestuur: Logitech G29
Locatie: Groene Hart

Helaas ben ik donderdag niet in staat om tijdig thuis te zijn om mee te doen aan de Zandvoort-races, jammer!

Veel plezier en succes voor degenen die wel meedoen!
Maikel Nijman
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jun 2020, 14:06

vanwege een sterfgeval kan ik er donderdag op Zandvoort niet bij zijn, succes en veel plezier aan degenen die wel meedoen.
John Kennepohl
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 mar 2020, 21:13
Racestuur: Thrustmaster T300RS met F1
Locatie: Vleuten

Hallo, ik moet me hellas afmelden voor Donderdag 13-8 op zandvoort wegens enrstige pc problemen. :teards:

Vriendelijke Groeten,
John Kennepohl
Gebruikersavatar
Daniel de Veth
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 mei 2020, 14:52

Ik kan er morgen helaas niet bij zijn op Zandvoort..
Succes voor iedereen die wel gaat rijden!
Maarten de Jong
Berichten: 39
Lid geworden op: 24 okt 2011, 12:17
Racestuur: Logitech G25

Bij deze wil ik me aanmelden als gastrijder voor morgen.
Teun Sonneveld
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 jul 2020, 15:32
Racestuur: Trustmaster tx
Locatie: Oosterbeek

Excuses ik had mij afgemeld maar ik kan toch
Gesloten

Terug naar “SRVN ZomerCup 2020”