SRVN ZomerCup 2020 - Porsche Cup | Aan- en afmeldtopic

Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

Afbeelding
SRVN ZomerCup 2020 - Porsche Cup
Aan- en afmeldtopic


Gebruik dit topic om je aan te melden als gastrijder of af te melden als kampioenschapsdeelnemer.

Let hierbij op de volgende ARR regels:

16.1.1 Deelnemers die zich inschrijven voor een kampioenschap worden geacht aan elk evenement van de kampioenschap deel te nemen. Is een deelnemer verhinderd van deelname, dan dient hij zich uiterlijk 24 uur voor de start van het evenement af te melden. Dit is ook van toepassing voor de deelnemers die op de reservelijst staan. Na afmelding kun je je plek niet meer zelf opeisen.

16.1.2 Deelnemers die zich door overmacht niet op tijd kunnen afmelden dienen dit uiterlijk 24 uur na de start van het evenement te melden bij de racecommissie met uitleg via een e-mail naar rc@srvn.nl. De racecommissie beslist of er eventueel consequenties zijn verbonden aan de absentie.

16.1.3 Deelnemers die afwezig zijn zonder tijdige afmelding krijgen een gridstraf van 10 plaatsen. Bij een 2e voorval zal de deelnemer achteraan moeten starten. Bij een 3e voorval zal de deelnemer uitgesloten worden van verdere deelname aan het kampioenschap.

16.1.4 Indien een deelnemer zich voor het resterende seizoen wil afmelden dan dient hiervoor het inschrijfformulier gebruikt te worden en dan te kiezen voor de optie uitschrijving. Uitgeschreven deelnemers kunnen zich niet opnieuw aanmelden voor het lopende seizoen in het betreffende kampioenschap.

17.1.3 Bij volle servers is de volgorde van toegang als volgt: vaste rijders, reserve rijders, gastrijders en als laatste afgemelde vaste rijders die toch zijn gekomen. Tijdens het laatste evenement van een kampioenschap zijn gastrijders uitgesloten van deelname.

3.1.7 Rookie-leden en aspirant-leden kunnen gedurende een lopend kampioenschap 2x deelnemen als gastrijder in een kampioenschap dat dit toelaat. Tijdens de trainingen en race dient de deelnemer gebruik te maken van de gastrijdersauto. Het verzoek om als gastrijder te willen deelnemen dient vooraf gemeld te worden op het forum in het aan- en afmeldtopic. Deelname is pas zeker bij aanvang van de kwalificatie tenzij anders aangegeven. Het laatste kampioenschapsevenement is uitgesloten voor gastrijders. Het is niet toegestaan om als gastrijder deel te nemen met de intentie het kampioenschap te beïnvloeden in het voordeel van een vooraf bepaald persoon.

Om het topic zo schoon mogelijk te houden, zal na elke afmelding deze lijst worden bijgewerkt en de post van degene die zich heeft afgemeld verwijderd worden.



09-07: Circuit Zandvoort
Tijdig afgemeld
Andre Geuze
Rene Vos
Edwin Bos
Ad Dumont
Patrick Smit
Jur Verlouw
Jacco Visser
Kevin Setz

Te laat afgemeld
-

Niet afgemeld


Aangemelde gastrijders
-

23-07: Nurburgring
Tijdig afgemeld
Rene Vos
Kevin Setz
Edward Hoekstra
William Geuze
Patrick Smit
Ad Dumont
Sebastiaan ten Brink
Jacco Visser

Te laat afgemeld
-

Niet afgemeld


Aangemelde gastrijders
-

06-08: Bathurst
Tijdig afgemeld
Kevin Setz
Dylan Klaver
Jordy van Overeem
Gijs Sonneveld
Ruben Schenkel
Ronnie Zeemering
Ad Dumont
William Geuze
Andre Geuze
Enzo Fazzi
Gert Hagedoorn
Rene Vos
Edward Hoekstra
Wopke Hoekstra

Te laat afgemeld
-

Niet afgemeld


Aangemelde gastrijders
Ger Peeters
André Geuze
Berichten: 97
Lid geworden op: 27 mar 2016, 16:52
Racestuur: Fanatec CSW Base 2.5 + Formula
Locatie: Almere-Stad
Contact:

Wegens onvoorziene omstandigheden moet ik me afmelden voor 09-07: Circuit Zandvoort
Gebruikersavatar
Rene Vos
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 jul 2019, 09:12
Racestuur: Fanatec Podium DD1
Contact:

Ik moet mij helaas afmelden ivm een nog altijd niet werkende DD1 :( voor het evenement van iig 09-07 en ivm vakantie ook 23-07
Hopelijk heb ik een nieuwe DD1 voor Bathurst :P
Edwin Wils
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 mei 2020, 20:24

Wegens andere verplichting moet ik mij afmelden voor 09-07: Circuit Zandvoort
Ad Dumont
Berichten: 36
Lid geworden op: 08 aug 2017, 12:19
Racestuur: Fanatec CSW

Ik kan er op Zandvoort helaas niet bij zijn
Gebruikersavatar
Patrick Smit
Berichten: 95
Lid geworden op: 20 mar 2020, 00:22
Racestuur: Fanatec CSL elite
Locatie: Kampen

Ik moet tot grote spijt ivm techische problemen mij afmelden voor de race van morgen. Ik hoop tegen het weekend een vervangend apparaat tot mijn beschikking hebben.
Jur Verlouw
Berichten: 42
Lid geworden op: 30 dec 2019, 21:43
Racestuur: Fanatec DD1

Ook ik moet mij vanwege werkverplichtingen helaas afmelden :( voor de Zandvoort race van 09-07
Gebruikersavatar
Jacco Visser
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 jun 2018, 21:24
Racestuur: TM TS-PC

Helaas hier nog zo'n zwakkeling. Het gaat me niet lukken om vanavond aanwezig te zijn. Suc6 allen!
Gebruikersavatar
Kevin Setz
Berichten: 36
Lid geworden op: 22 jul 2017, 18:29
Racestuur: Fanatec Direct Drive 1
Locatie: Zuidhorn / Groningen
Contact:

Hier ook een afmelding niet mijn auto
Gebruikersavatar
Lars Koldeweij
Berichten: 1742
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:54
Racestuur: CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Wat?
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Leuk!
Peter van Rossum
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mar 2020, 21:01

Zie net de stream voorbij komen, Shit mannen helemaal vergeten door prive situatie, zie de straf te gemoet komen. Nogmaals sorrie
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Kevin Setz schreef: 09 jul 2020, 19:04 Hier ook een afmelding niet mijn auto
Ha Kevin, mag ik je dan verzoeken je uit te schrijven voor dit kampioenschap? Dit kan op dezelfde wijze zoals je je destijds hebt aangemeld voor dit kampioenschap, via Mijn SRVN > Kampioenschappen > Porsche Cup > Uitschrijven.

Dank!
Gebruikersavatar
Kevin Setz
Berichten: 36
Lid geworden op: 22 jul 2017, 18:29
Racestuur: Fanatec Direct Drive 1
Locatie: Zuidhorn / Groningen
Contact:

René Hoogterp schreef: 10 jul 2020, 11:50
Kevin Setz schreef: 09 jul 2020, 19:04 Hier ook een afmelding niet mijn auto
Ha Kevin, mag ik je dan verzoeken je uit te schrijven voor dit kampioenschap? Dit kan op dezelfde wijze zoals je je destijds hebt aangemeld voor dit kampioenschap, via Mijn SRVN > Kampioenschappen > Porsche Cup > Uitschrijven.

Dank!
Oh dat is top geregeld ga ik dat even doen :) hij stuurt namelijk heel anders dan de gte of het ligt ergens anders aan maar goed
Gebruikersavatar
Edward Hoekstra
Berichten: 313
Lid geworden op: 15 jul 2017, 18:04
Racestuur: Thrustmaster T300
Locatie: Broeksterwoude

Meld me af voor komende donderdag op de Nurburgring
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Afmelding voor 23-07: Nurburgring vanwege een knie blessure :pc_nerd:
Gebruikersavatar
Patrick Smit
Berichten: 95
Lid geworden op: 20 mar 2020, 00:22
Racestuur: Fanatec CSL elite
Locatie: Kampen

Afmelding ivm technische malheur. Excuses
Ad Dumont
Berichten: 36
Lid geworden op: 08 aug 2017, 12:19
Racestuur: Fanatec CSW

Kan er morgen niet bij zijn.
Gebruikersavatar
Sebastiaan ten Brink
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 apr 2020, 11:16
Racestuur: Clubsport V2.5 + Formula V2

Ik kan het helaas niet bij zijn morgen :(
Hoop dat iemand anders blij is met mijn plekje!
Gebruikersavatar
Jacco Visser
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 jun 2018, 21:24
Racestuur: TM TS-PC

Ik weet niet wat het is, maar kennelijk mág ik geen Porsche rijden. Ook de race van vanavond op de Nürburgring moet ik helaas voorbij laten gaan.
Suc6 allen
Gesloten

Terug naar “SRVN ZomerCup 2020”