NK F3 2020-I | Race 3&4 Bahrein | 08-03-2020

Gesloten
Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

Afbeelding
NK F3 2020-I Race 3&4
Bahrein
08-03-2020

Tijdschema en meer informatie
Algemene Informatie NK F3-I

Weerbericht
Afbeelding

Algemeen Racereglement
Dit SRVN evenement wordt gehouden volgens het Algemeen Racereglement, neem dit nog goed door voorafgaand aan de raceavond.
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

op de race server is het gewoon dag.
Staat de tijd verkeerd ingesteld?
Berry Witman
Berichten: 312
Lid geworden op: 18 mar 2016, 17:47
Racestuur: 4 DOF Motion + Directdrive
Locatie: Kampen

Matige race voor mij
Excuus voor Jeroen Huisers mocht ik je gehinderd hebben ( denk het niet )
Ik kreeg een lag stoot van 5 sec! Nadat ik terug kwam was je al een half recht stuk verder
Dit is nu al de 2e weekend dat ik dat heb
Ik weet niet waar het weg komt, Ik heb voorheen nooit echt last gehad van lag
Niemand thuis die bv download of streamt
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Berry Witman schreef: 09 mar 2020, 11:18 Matige race voor mij
Excuus voor Jeroen Huisers mocht ik je gehinderd hebben ( denk het niet )
Ik kreeg een lag stoot van 5 sec! Nadat ik terug kwam was je al een half recht stuk verder
Dit is nu al de 2e weekend dat ik dat heb
Ik weet niet waar het weg komt, Ik heb voorheen nooit echt last gehad van lag
Niemand thuis die bv download of streamt
Geen last gehad hoewel ik even een andere lijn reed op dat rechte stuk in geval je ineens weer tevoorschijn zou komen.

Heb jij onlangs een windows update gehad of een nieuw programma geïnstalleerd?
Het zou b.v. kunnen dat precies op dat tijdstip je PC een check doet of er updates zijn.
Berry Witman
Berichten: 312
Lid geworden op: 18 mar 2016, 17:47
Racestuur: 4 DOF Motion + Directdrive
Locatie: Kampen

Jeroen Huisers schreef: 09 mar 2020, 11:24
Berry Witman schreef: 09 mar 2020, 11:18 Matige race voor mij
Excuus voor Jeroen Huisers mocht ik je gehinderd hebben ( denk het niet )
Ik kreeg een lag stoot van 5 sec! Nadat ik terug kwam was je al een half recht stuk verder
Dit is nu al de 2e weekend dat ik dat heb
Ik weet niet waar het weg komt, Ik heb voorheen nooit echt last gehad van lag
Niemand thuis die bv download of streamt
Geen last gehad hoewel ik even een andere lijn reed op dat rechte stuk in geval je ineens weer tevoorschijn zou komen.

Heb jij onlangs een windows update gehad of een nieuw programma geïnstalleerd?
Het zou b.v. kunnen dat precies op dat tijdstip je PC een check doet of er updates zijn.
Net als ieder ander een automatische Windows update, Tevens valt mijn middescherm 1 x per avond voor 4 sec uit
Zou het dan toch die Laatse Nvidia update zijn? Mijn VR bril had ook al tracking problemen ( flitsende zwart scherm beelden )
Op onderzoek maar weer. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Jos van der Sterren
Berichten: 1222
Lid geworden op: 09 sep 2011, 19:12
Racestuur: Fanatec
Locatie: Horst

Een raceavond om snel te vergeten.
Race 1 aangetikt waarna mijn ophanging krom was linksachter en daarna de auto verloren in een bocht.
1 minuut reparatie en als 25ste uitgereden.
Race 2 een indentiek geval en deze keer maar meteen in de pits geparkeerd.
Jammer dat dit soort tikjes je raceavond compleet vergald.
Laatst gewijzigd door Jos van der Sterren op 09 mar 2020, 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Kevin Heijnen
Berichten: 261
Lid geworden op: 03 dec 2015, 01:24
Racestuur: Logitech G27
Contact:

Bij mij ook een tikje achterin van een oranje-blauwe auto, race 1 bocht 1, voorvleugel er af doordat dat tikje mn auto liet draaien richting iemand naast me. FF onthouden dat dat harmonica effect ook in de racerij van toepassing is, dus ietsje eerder remmen des te verder je achteraan de grid staat, en je wint de race niet in bocht 1 enzo etc ;)
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:


Kevin Heijnen schreef: je wint de race niet in bocht 1 enzo etc ;)

Heb het nog zo gezegd op de stream AfbeeldingAfbeelding


Castrol Racing/Rally/Trucking/Farming Team
#18 #24 #71 #177

Gebruikersavatar
Johan van Doren
Berichten: 399
Lid geworden op: 19 jul 2015, 15:12
Racestuur: Thrustmaster T300 Alcantara

Leuke race avond weer.geen problemen,goede gevechten,vooral race 2 met 2 scuderia's en op het einde nog met Edward en Marcel,alhoewel ik die op veilige afstand kon houden.
Tot het einde.
Alleen jammer dat ze weer de voorste auto's in beeld hadden.
Je kan toch zien wie er dicht bij elkaar zitten,dan lijkt het me niet zo moeilijk om een keer te switchen.
Onno Nieuwenburg
Berichten: 331
Lid geworden op: 12 jun 2017, 20:56
Locatie: Den Haag
Contact:

Johan van Doren schreef:Leuke race avond weer.geen problemen,goede gevechten,vooral race 2 met 2 scuderia's en op het einde nog met Edward en Marcel,alhoewel ik die op veilige afstand kon houden.
Tot het einde.
Alleen jammer dat ze weer de voorste auto's in beeld hadden.
Je kan toch zien wie er dicht bij elkaar zitten,dan lijkt het me niet zo moeilijk om een keer te switchen.
Heb hier even een reactie op wat ik ook tijdens de stream vertelde....

Als er voor aan 5 man bij elkaar zitten en het achterveld 5sec bij elkaar vandaan zitten kan ik weinig anders doen.

Als er mensen zijn die het beter kunnen ga je gang.

Als je alleen zit mis je nou eenmaal gevechten kan er niets aan doen...

Afbeelding

Dit is een screenshot wat ik open heb staan tijdens een stream als ik beeld doe.
87987229_2854889007890023_688751018694934528_o.jpg
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Laatst gewijzigd door Onno Nieuwenburg op 10 mar 2020, 19:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Arjan Veltens
Berichten: 321
Lid geworden op: 06 mar 2016, 15:39
Locatie: Groningen
Contact:

Leuke eerste race gehad met Niek! In de kwalificatie kwam het er al niet helemaal uit en ook in de race ontbrak de snelheid eigenlijk. Desondanks Niek nog net achter me kunnen houden, leek wel een beetje op de Porsche cup races tussen ons in 2016/2017.

Race twee kwam ik vanaf de reversed grid P8 goed weg en reed na de eerste sector al meteen 5e, voor Niek, Lars en Denny.. dit bleek cruciaal. Een ronde later dook Jeroen Huisers gelijk de pit waarop ik gelijk de actie op Robin de Jong kon maken. Een Lewis-achtige inhaalactie buitenom William in bocht 4 en een foutje van Lennart later reed ik na ongeveer een kwartier rijden weer eerste.

Wat betreft het kampioenschap zeer goede zaken gedaan dus. Op naar Highlands, op naar chaos!



Verstuurd vanaf mijn GM1903 met Tapatalk


Jarno de Visser
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 jan 2017, 23:41
Racestuur: Fanatec CSW2.5, Formula V2

Onno Nieuwenburg schreef: 10 mar 2020, 14:36
Johan van Doren schreef: Alleen jammer dat ze weer de voorste auto's in beeld hadden.
Je kan toch zien wie er dicht bij elkaar zitten,dan lijkt het me niet zo moeilijk om een keer te switchen.
Heb hier even een reactie op wat ik ook tijdens de stream vertelde....

Als er voor aan 5 man bij elkaar zitten en het achterveld 5sec bij elkaar vandaan zitten kan ik weinig anders doen.

Als er mensen zijn die het beter kunnen ga je gang.

Als je alleen zit mis je nou eenmaal gevechten kan er jiets aan doen...
Helemaal niet negatief naar Onno of andere streamers, maar het boeit mij ook steeds minder als je telkens naar dezelfde rijders zit te kijken.
En ik volg toch bijna alle streams....
Ik hoor dit ook wel van andere mensen die de stream (voor een bepaalde rijder) zitten te kijken. Deze mensen haken dan ook af en dat is toch zonde van de inzet van de streamers.
René de Ruijter
Berichten: 411
Lid geworden op: 31 mar 2016, 20:45
Racestuur: Logitech G27

Jarno de Visser schreef: 10 mar 2020, 17:43
Onno Nieuwenburg schreef: 10 mar 2020, 14:36
Johan van Doren schreef: Alleen jammer dat ze weer de voorste auto's in beeld hadden.
Je kan toch zien wie er dicht bij elkaar zitten,dan lijkt het me niet zo moeilijk om een keer te switchen.
Heb hier even een reactie op wat ik ook tijdens de stream vertelde....

Als er voor aan 5 man bij elkaar zitten en het achterveld 5sec bij elkaar vandaan zitten kan ik weinig anders doen.

Als er mensen zijn die het beter kunnen ga je gang.

Als je alleen zit mis je nou eenmaal gevechten kan er jiets aan doen...
Helemaal niet negatief naar Onno of andere streamers, maar het boeit mij ook steeds minder als je telkens naar dezelfde rijders zit te kijken.
En ik volg toch bijna alle streams....
Ik hoor dit ook wel van andere mensen die de stream (voor een bepaalde rijder) zitten te kijken. Deze mensen haken dan ook af en dat is toch zonde van de inzet van de streamers.

-Robert Kubica imitatie 2019-
Gebruikersavatar
Dennis Wierenga
Berichten: 125
Lid geworden op: 06 jun 2016, 22:34
Racestuur: thrustmaster tx leather
Contact:

Jarno de Visser schreef: 10 mar 2020, 17:43
Onno Nieuwenburg schreef: 10 mar 2020, 14:36
Johan van Doren schreef: Alleen jammer dat ze weer de voorste auto's in beeld hadden.
Je kan toch zien wie er dicht bij elkaar zitten,dan lijkt het me niet zo moeilijk om een keer te switchen.
Heb hier even een reactie op wat ik ook tijdens de stream vertelde....

Als er voor aan 5 man bij elkaar zitten en het achterveld 5sec bij elkaar vandaan zitten kan ik weinig anders doen.

Als er mensen zijn die het beter kunnen ga je gang.

Als je alleen zit mis je nou eenmaal gevechten kan er jiets aan doen...
Helemaal niet negatief naar Onno of andere streamers, maar het boeit mij ook steeds minder als je telkens naar dezelfde rijders zit te kijken.
En ik volg toch bijna alle streams....
Ik hoor dit ook wel van andere mensen die de stream (voor een bepaalde rijder) zitten te kijken. Deze mensen haken dan ook af en dat is toch zonde van de inzet van de streamers.
Misschien verkeerde plek om deze discussie te voeren, maar mocht mensen willen weten hoe het is om te streamen en commentaar te doen, nodig ik een ieder van harte uit om langs te komen. Als er gevechten zijn, hebben de volgende dingen prioriteit: Gevecht om P1, top 10 en daarna de rest. Als er in het achterveld gevechten zijn, worden ze wel eens mee genomen. Maar als er gevechten zijn op P20 en voor de leiding, dan gaat het gevecht om de leidende positie voor.

We proberen iedereen aandacht op de stream te geven, maar dat gaat niet altijd.
Gebruikersavatar
Johan van Doren
Berichten: 399
Lid geworden op: 19 jul 2015, 15:12
Racestuur: Thrustmaster T300 Alcantara

was race 2:P7,8 en 9.zoals ik al eerder aangaf.
Was dus geen achterveld.klopt arno ik hoor dat ook van andere.
En ja onno als je het normaal met zijn 2e doet zal het inderdaad moeilijker zijn.om alles in de gaten te houden.
en wat ik dan ook wel durf te zeggen,is dat ik het commentaar wat jullie geven toch wel goed vind.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

in race twee was het inderdaad in het begin een tijdje heel gezellig net achter het kopveld, deed me een beetje denken aan spitsuur verkeer in Mumbay :D, iets met crisscross enzo......
Misschien dat daar nog een snel kort clippie van maak voor het eigen archief :).
Gesloten

Terug naar “SRVN F3 2020-I”