NK F4 2020-I | Race 7&8 Circuit d'Azur | 16-04-2020

Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

Afbeelding
NK F4 2020-I Race 7&8
Circuit d'Azur
16-04-2020

Tijdschema en meer informatie
Algemene Informatie NK F4 2020-I

Weerbericht
Afbeelding

Aanmelden als gastrijder?
Je kunt je aanmelden als gastrijder door een berichtje achter te laten in het Aan- en Afmeldtopic .

Algemeen Racereglement
Dit SRVN evenement wordt gehouden volgens het Algemeen Racereglement, neem dit nog goed door voorafgaand aan de raceavond.
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Als ik deze server probeer te joinen krijg ik error: Circui_d'Azur_2019 v1.01 requires unknown base mod to be installed.
Ik heb met andere klasse al op deze baan gereden en zie circuit ook gewoon bij installed packages staan.
Is er iets fout met de server of weet iemand hoe ik de fout weg krijg (ik heb ook al de baan uninstalled, maar dat hielp niet).
Gebruikersavatar
Ruben Schenkel
Berichten: 120
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:46
Racestuur: Fanatec Wheel Base V2.5
Locatie: Braunschweig, Duitsland

Ik heb hetzelfde probleem...
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

is een betaalde mod van monaco.... dus los aanschaffen of net als mij afmelden
Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Twan Capellen schreef: 10 apr 2020, 12:47 Als ik deze server probeer te joinen krijg ik error: Circui_d'Azur_2019 v1.01 requires unknown base mod to be installed.
Ik heb met andere klasse al op deze baan gereden en zie circuit ook gewoon bij installed packages staan.
Is er iets fout met de server of weet iemand hoe ik de fout weg krijg (ik heb ook al de baan uninstalled, maar dat hielp niet).
Twan,

Heb je ook versie 1.00 als geinstalleerd in de lijst staan?
Dat is namelijk de vereiste basemod.

Martijn
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Ik ben gewoon achterlijk :kopstooot: ik dacht dat ik hem gedaan had, maar ik h ad hem niet gekocht... nu wel
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

Nog geen raceserver, terwijl de race over 2,5 uur start?
Gebruikersavatar
Kai Karreman
Berichten: 285
Lid geworden op: 24 jan 2016, 15:32

Is er wel een stream vanavond?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Twan Capellen schreef: 16 apr 2020, 17:28 Nog geen raceserver, terwijl de race over 2,5 uur start?
Oepsssss.

Opgelost
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Kai Karreman schreef: 16 apr 2020, 17:38 Is er wel een stream vanavond?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Yes, en ik hoop van harte dat we er geen spijt van krijgen. Na Assen wil ik dan ook graag dat iedereen zich weer eens af gaat vragen of ze sommige acties nu echt perse moeten doen of dat geduld bewaren meer oplevert over een hele wedstrijd gemeten..
Gebruikersavatar
Robin Baltus
Berichten: 110
Lid geworden op: 21 jan 2014, 23:42
Racestuur: Thrustmaster T300
Locatie: Soest

Leuke race 1 gezien En volgens mij werd er heel netjes gereden en is er geleerd van de vorige keer ..klasse!

Circuit ziet er mooi uit trouwens🚤🛥🚤🛥
Gebruikersavatar
Robin Baltus
Berichten: 110
Lid geworden op: 21 jan 2014, 23:42
Racestuur: Thrustmaster T300
Locatie: Soest

Robin Baltus schreef: 16 apr 2020, 21:26 Leuke race 1 gezien En volgens mij werd er heel netjes gereden en is er geleerd van de vorige keer ..klasse!

Circuit ziet er mooi uit trouwens🚤🛥🚤🛥
Gave race 2 ook mannen! :thumbs_up:
Jur Verlouw
Berichten: 42
Lid geworden op: 30 dec 2019, 21:43
Racestuur: Fanatec DD1

Race 1 was top! 5e geworden, by far mijn beste result ooit :). Tweede race vond ik het een beetje jammer dat de snelle mannen die dan achter je starten wat weinig respect hebben voor de gridpositie op Monaco. De eerste race hielden wij ook netjes positie terwijl wij best harder konden in de eerste 3 laps. Het Monaco harmonica effect helpt dan niet.

Maar mega veel plezier gehad! Monaco voelt echt goed als je een lekker ritme hebt!
Wopke Hoekstra
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 dec 2015, 22:13
Racestuur: Logitech G27

Race 1 was inderdaad top, de top was echt heel spannend! Mijn excuses voor de crash in race 2 Jur, ik dacht dat ik op je instuurde dus wilde je iets meer ruimte geven, maar vervolgens ging ik vol die muur in! Volledig mijn fout natuurlijk, dus sorry daarvoor.
Jurgen slechten
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 jul 2019, 00:00
Racestuur: Trustmaster t300
Locatie: Maastricht
Contact:

Top avond gehad, leuke races gehad ondanks het lastige circuit. T.o.v Assen weinig gekke dingen op de baan.
Persoonlijke Resultaten waren zeker niet top, maar dat komt nog wel💪

Thnx aan de raceleiders & streamers 👍
René de Ruijter
Berichten: 411
Lid geworden op: 31 mar 2016, 20:45
Racestuur: Logitech G27

Goed om te lezen dat het ook wel goed kan gaan.

Had me voor af al afgemeld omdat ik er na Assen geen vertrouwen in had dat het hier goed zou komen.
Uiteindelijk best veel afmeldingen en zodoende toch maar even achter het stuur gekropen.
Helaas had ik het toch beter bij mijn afmelding kunnen houden.....

Eerste rondes rustig aan gedaan en maar niet verdedigd bij de mannen die heeeeel erg veel haast hadden om in deze krappe straten toch zsm naar voren te komen. Na een paar rondjes wat tempo kunnen gaan maken en kon makkelijk aan sluiten bij het groepje voor me.
Maar het kon ook eigenlijk niet anders. Wederom in de rondte geduwd. Waarna er nog 2 boven op klappen.
Toen zsm maar op escape om de overige aanstormende auto’s wel nog een leuke avond te gunnen.

Hier door had ik race 2 van achteraf aan moeten beginnen. Wat ik niet zag zitten.
Dit was een prima keuze begreep ik. Aangezien het in het achterveld nogal chaos was.

Weet niet of ik nog zin heb om aan de andere races deel te nemen....
Gebruikersavatar
Dennis Wierenga
Berichten: 125
Lid geworden op: 06 jun 2016, 22:34
Racestuur: thrustmaster tx leather
Contact:

Wauw wat een race, zeker na Assen. Daarvoor ben ik, ook meer dan terecht, gestraft. Kortom P30 de race aanvangen.
Bij de start vrij snel naar voor kunnen komen en met nog 1.5 ronden te gaan stond ik 13e. Toen gebeurde iets wat ik nog nooit heb mee gemaakt. Ik schakel van 2 naar 3 en krak, mijn flipper kapot. Dus 1.5 ronden in z'n 3 gereden, maar alsnog als 14e over de streep gekomen.

Race 2 een rustige start, geen gekke dingen gedaan en zo van P14 naar P9 kunnen rijden. In totaal van P30 naar P9 in 2 races op Monaco, ik teken er voor haha. Alleen nu kijken of ik mijn stuur nog kan fixen. :teards:
Gebruikersavatar
Ruben Schenkel
Berichten: 120
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:46
Racestuur: Fanatec Wheel Base V2.5
Locatie: Braunschweig, Duitsland

Voor mij wederom een teleurstellende avond met 2 DNFs. Tot nu toe echt een seizoen om te vergeten!

Bij de start ging het allemaal nog wel netjes, maar na een paar bochten merk je al weer dat een aantal mensen toch ongeduldig worden en niet de eerste ronde gewoon even afwachten tot het veld ietwat uit elkaar gereden is. Zeker op een baan als deze moet je die eerste ronde gewoon even wachten ipv overal in en tussen te duiken… Ik stond dus na een halve ronde alweer verkeerd om met een kromme auto. later in de blinde linkse bocht op een gespinde Auto geklapt; ik kon het niet meer ontwijken, dus einde race.

2e race: zelfde verhaal, punt.

Wel bedankt voor de stream Cas en William, welkome aanvulling! :thumbs_up:
Gebruikersavatar
Rene Vos
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 jul 2019, 09:12
Racestuur: Fanatec Podium DD1
Contact:

Hier ook meer dan tevreden met race 1 EN race 2. Ik had vooraf een goed gevoel omdat de trainingstijden voldoende moesten zijn voor een top10 kwalificatie. Ook kon ik tijdens de test een goeie pace houden op versleten banden.
P6 en P5 uiteindelijk geëindigd wat dus meer dan voldoende is om iets op te schuiven in het klassement. Dit na dubbel pech te hebben gehad in Assen.
Ik deel wel de mening met Jur vwb race2. Er werd flink gepushed in ronde 1 vanuit de achterhoede in de top 8. Had heel anders kunnen aflopen.


En nog even dank voor de mannen die de live stream hebben verzorgd! b:)like
Tom Vos
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 dec 2018, 15:45

Leuke race gister, toch wel jammer dat de Racecontrol mij als p20 op de grid zette terwijl ik p14 kwalificeerde(met penalty's).
Gesloten

Terug naar “SRVN F4 2020-I”