GT 2020-I | Race 5&6 Sebring | 15-03-2020

Gesloten
Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

Afbeelding
GT 2020-I Race 5&6
Sebring
15-03-2020


Tijdschema en meer informatie
Algemene Informatie GT 2020-I

Weerbericht
Afbeelding


Aanmelden als gastrijder?
Je kunt je aanmelden als gastrijder door een berichtje achter te laten in het Aan- en Afmeldtopic .

Algemeen Racereglement
Dit SRVN evenement wordt gehouden volgens het Algemeen Racereglement, neem dit nog goed door voorafgaand aan de raceavond.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Aaahh booeee ligt het aan mij server is niet up to date nu kan ik niet oefenen....


Zo, dat is eruit

Er wordt bekeken of de update van vandaag gebruikt gaat worden.

Zo ja, dan komt deze vanavond op de server, zo nee, dan komt er een srvn variant beschikbaar met de huidige instellingen.

Castrol Racing/Rally/Trucking/Farming Team
#18 #24 #71 #177

Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Na de GT3 update van vannacht zijn er nieuwe mods gemaakt en is de server weer online.
Gebruikersavatar
Johan van Doren
Berichten: 399
Lid geworden op: 19 jul 2015, 15:12
Racestuur: Thrustmaster T300 Alcantara

Kan ik vanavond toch niet meerijden.
Er is echt niks te doen met dat corona gedoe. :cry:
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Lekker de stream kijken van de race waar je aan mee had kunnen doen als je je gewoon aan regels had gehouden die je al jaren kent en waar je in het VEC nog harder voor gestraft wordt.

:eggstick: :kiss_ani:
Gebruikersavatar
Johan van Doren
Berichten: 399
Lid geworden op: 19 jul 2015, 15:12
Racestuur: Thrustmaster T300 Alcantara

William Geuze schreef: 15 mar 2020, 18:45 Lekker de stream kijken van de race waar je aan mee had kunnen doen als je je gewoon aan regels had gehouden die je al jaren kent en waar je in het VEC nog harder voor gestraft wordt.

:eggstick: :kiss_ani:
Nou ben blij dat ik niet mocht deelnemen William.
Heb inderdaad de streame gekeken.,heb de 2 races op mijn puntje van de stoel gezeten.
Vooral de kop van het veld was ontzettend spannend.
Met Jeroen en pascal. Ben benieuwt of hij zijn stuur niet heeft opgegeten pascal.
Ook mag ik de streamers kudo's geven voor het streamen..
Leuke gevechten gezien in het middenveld en achterhoede.
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Johan van Doren schreef: 16 mar 2020, 07:08
William Geuze schreef: 15 mar 2020, 18:45 Lekker de stream kijken van de race waar je aan mee had kunnen doen als je je gewoon aan regels had gehouden die je al jaren kent en waar je in het VEC nog harder voor gestraft wordt.

:eggstick: :kiss_ani:
Ben benieuwt of hij zijn stuur niet heeft opgegeten pascal.
Dat vraag ik me stiekem ook af :lol:
Roy de Muinck
Berichten: 274
Lid geworden op: 28 jan 2013, 20:48

Je zal maar in raceauto verzekeringen zitten :whoaoh:
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

ja dure grappen dit, race een kon ik nog net door het gras om de malaise heenkomen koste me alleen een paar plekken maar geen schade en in race twee had ik nog meer geluk zat aan de vrije kant en maakte stevig wat plekken goed met de klappers van het kopveld. Heb me beide races verder weer prima vermaakt met voornamelijk Serge steeds dichtbij :).
race een nog last gehad van een heel klein lagstootje vlak voor aanremmen van een bocht was net genoeg om me te laten spinnen, koste me de plek aan Serge waar ik net even los van was. Race twee maakte ik gewoon zelf een fout, even niet opletten en rempunt volledig gemist. Dat koste me net genoeg tijd om na de pitstop achter Jeroen en Serge te komen. Kon aan het eind wel nog wat druk zetten maar kwam er niet voorbij.
Gesloten

Terug naar “SRVN GT 2020-I”