GT 2020-I | Race 9&10 Nordschleife | 19-04-2020

Nanno van der Poel
Berichten: 72
Lid geworden op: 21 jul 2017, 00:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite F1
Locatie: Veendam
Contact:

Edward Hoekstra schreef: 20 apr 2020, 10:08 Heren,

Naar aanleiding van de GT3 race van gisteren, hier vanuit de wedstrijdleiding even een opheldering.

Zoals ook in het algemene racetopic van iedere klasse staat beschreven, moet iedereen om 20.00u aanwezig zijn bij de briefing. Op dat moment maakt de WL een lijstje van wie aanwezig is in de raceserver van de vaste rijders. Dit wordt aangevuld tot 35 man met de reserverijders die aanwezig zijn en daarna de aangemelde gastrijders. Ben je op dat moment dus niet in de server en je ook niet in de server bent geweest, word je niet meegenomen in de lijst. Dit betekent dus dat je uitgesloten bent van deelname als we op de maximale aantal van 35 man zitten.
Ben je wel aanwezig op Teamspeak met de briefing, maar nog niet in de server aanwezig geweest, kom dan even bij de dienstdoende wedstrijdleider langs om je te melden. Meld je je niet bij ons, weten we ook niet dat je de intentie hebt om mee te doen.
Dat verhaal gaat over mij. Ik was van Almere naar Groningen geracet om op tijd te zijn voor de kwali. Heb hierbij iets meer stikstof de lucht in gegooid dan toegestaan. 5 voor 8 kwam ik binnen gerend, schatje een kus gegeven en nee ik hoef niet te eten, geen tijd, daarna meteen de pc aangeslingerd, teamspeak aan voor de briefing en ondertussen rfactor opstarten. En dan....duurt het me toch lang om het circuit te laden...maar goed, ik zat ondertussen de briefing te luisteren dus wat kon mij gebeuren hé..... ik was niet op de hoogte van de regel. Weer wat geleerd. Volgende keer blijf ik wat korter hangen als ik bij de Birk koffie zit te drinken. 😁
Gebruikersavatar
Martin Baltus
Berichten: 707
Lid geworden op: 14 dec 2013, 09:46
Racestuur: TM T300 Ferrari 599XX EVO

vervelend ja en bekend, bij mij ook een keer gebeurd, 5 voor 8 opstarten is een groot risico

ieder geval vrouwtje blij dat je snel weer op de bank zat :D :kiss_ani:
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Nanno reed wel degelijk mee omdat degene die de 2e opstartfase van de kwali eruit klapte geen zin had om achteraan te starten of er was technisch wat meer aan de hand.

Maar die plek werd afgestaan in ieder geval.

Team owner Castrol Racing Team
#18 #24 #71 #177

Nanno van der Poel
Berichten: 72
Lid geworden op: 21 jul 2017, 00:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite F1
Locatie: Veendam
Contact:

Ik heb zeker kunnen rijden doordat Kai zijn plek aan mij afstond. Mijn vrouw ook weer blij, kon ze ongestoord boer zoekt vrouw kijken🤣
Gesloten

Terug naar “SRVN GT 2020-I”