GT 2020-I | Race 11&12 Interlagos | 10-05-2020

Gesloten
Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

Afbeelding
GT 2020-I Race 11&12
Interlagos
10-05-2020


Tijdschema en meer informatie
Algemene Informatie GT 2020-I

Weerbericht
Afbeelding


Aanmelden als gastrijder?
Je kunt je aanmelden als gastrijder door een berichtje achter te laten in het Aan- en Afmeldtopic .

Algemeen Racereglement
Dit SRVN evenement wordt gehouden volgens het Algemeen Racereglement, neem dit nog goed door voorafgaand aan de raceavond.

Track-limits
Voor de pit-entry van Interlagos gelden track limits! Het is echter wel toegestaan om de lijn aan te raken. Wanneer je de pits-ingang betreed geldt hetzelfde vanaf de andere kant van deze lijn. Hieronder staan twee voorbeelden aangegeven.

AfbeeldingAfbeelding

Zie ARR 5.1.1, met de volgende aanvulling voor de kwalificatie: Een overtreding in de snelste ronde tijdens de kwalificatie resulteert in een tijdstraf van 3s op de uitslag van de race 1 (de race die is gestart volgens de kwalificatie-uitslag).
SRVN Racecommissie
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 okt 2011, 22:53

Let op!
De openingspost is aangevuld met tracklimit-richtlijnen voor de pit-entry.
Houdt er rekening mee dat dit na afloop gecontroleerd kan worden, ook de kwalificatie.
Zie ARR 5.1.1, met de volgende aanvulling voor de kwalificatie: Een overtreding in de snelste ronde tijdens de kwalificatie resulteert in een tijdstraf van 3s op de uitslag van de race 1 (de race die is gestart volgens de kwalificatie-uitslag).
Jeroen Dadema
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 jan 2020, 10:28
Racestuur: DD1
Locatie: Eindhoven

Vraagje: Staan de penalties uit ? Omdat er geen duidelijke pitlimiterlijn is dacht ik ik ga even testen. Maar ik ging met 200 door de pitstraat en kreeg geen drivethrough. Weet niet of dat aan de baan of instellingen ligt
Gebruikersavatar
Rene Vos
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 jul 2019, 09:12
Racestuur: Fanatec Podium DD1
Contact:

Dag om snel te vergeten, werd weer vrij agressief gereden met weinig respect. Geen woorden voor.
Berry Witman
Berichten: 312
Lid geworden op: 18 mar 2016, 17:47
Racestuur: 4 DOF Motion + Directdrive
Locatie: Kampen

Heren van de stream: Geweldig camera werk deze Race!
Veel replays super!
Nanno van der Poel
Berichten: 72
Lid geworden op: 21 jul 2017, 00:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite F1
Locatie: Veendam
Contact:

Als teambaas van Vanderpoel Racing wil ik natuurlijk Pascal de Birk feliciteren met het behalen van het kampioenschap!

Hij heeft het seizoen zeer sterk gereden en daarmee het eerste kampioenschap voor het team binnen gehaald.
Mede door de goede prestaties van Niels en Davy is ook het team kampioenschap veilig gesteld. Een prachtig resultaat!!

Namens Vanderpoel Racing wil ik Roy en Lennart bedanken voor de spannende strijd dit jaar waarbij hard en fair gestreden werd.
SRVN wederom bedankt voor het organiseren van dit geweldige kampioenschap en de livestreams.

Met het aantrekken van Glenn Bontebal en Kai Karreman is de verwachting dat wij ook volgend seizoen weer mee kunnen strijden om de prijzen.

De line-up voor komend seizoen zal zijn:

Vanderpoel Racing 1:

Pascal de Birk
Niels Hampsink
David Davine
Glenn Bontenbal

VanderpoelRacing 2:

Nanno van der Poel
Michael Jaggie
Kai Karreman

Hierbij melden wij direct dat er nog een plek vrij is binnen het team. Mocht je interesse hebben, laat dit dan via een PB weten.

Tot volgend seizoen.

Nanno van der Poel

ps Een dag om nooit meer te vergeten! :bierglas: :thumbs_happy:
Laatst gewijzigd door Nanno van der Poel op 11 mei 2020, 10:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Lekkere afsluiting van het seizoen. Een wat chaotische start in race een waar ik na een paar keer licht contact zowaar zonder schade weg kwam. Vooral lekker gevecht met Lennart gehad die me zelfs met een kromme auto tot aan het eind van de race prima achter zich wist te houden :).

Race twee prima start, kon lekker aanhaken en steeds dichterbij komen bij een clubje van vier voor me. Kreeg vlak voor de pitstops een jagende Jeroen achter me die ik diverse keren nog maar net achter me wist te houden. Helaas was zijn pitstop strategie een stuk beter want na de stop zat hij opeens een stuk voor me. Weer richting einde race een lekkere battle, ditmaal met David en vooral Marcel. In de laatste lap had Marcel wat last van een achterblijver waar ik net iets beter langs kwam maar daardoor hadden Marcel en ik wat licht contact. Vond het niet nodig om zo die plek te pakken al had dat wellicht gekund, dus achter Marcel aangesloten en kijken of het met een slipstream uit de laatste bocht zou lukken maar dat was net te veel gevraagd.

Iedereen op en rondom de baan bedankt voor weer een leuk seizoen!!
René de Ruijter
Berichten: 411
Lid geworden op: 31 mar 2016, 20:45
Racestuur: Logitech G27

Rene Vos schreef: 10 mei 2020, 22:35 Dag om snel te vergeten, werd weer vrij agressief gereden met weinig respect. Geen woorden voor.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... Q/viewform
Nanno van der Poel
Berichten: 72
Lid geworden op: 21 jul 2017, 00:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite F1
Locatie: Veendam
Contact:

Zou wel leuk zijn als er nog een verslag op de site komt..... :thumbs_happy:
René de Ruijter
Berichten: 411
Lid geworden op: 31 mar 2016, 20:45
Racestuur: Logitech G27

Nanno van der Poel schreef: 12 mei 2020, 09:21 Zou wel leuk zijn als er nog een verslag op de site komt..... :thumbs_happy:
Staat er met dank aan René Hoogterp op.
Ik zal er vanavond even een mooi plaatje bij zoeken zo dat het ook op de andere media terecht komt.
Nanno van der Poel
Berichten: 72
Lid geworden op: 21 jul 2017, 00:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite F1
Locatie: Veendam
Contact:

Top gedaan!! :thumbs_happy:
Gesloten

Terug naar “SRVN GT 2020-I”