Team gezocht

Gesloten
Arjen Bloemendaal
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mei 2020, 19:36
Racestuur: Logitech G25 + Buttonbox
Locatie: Diepenheim

Goedemorgen,

Ik heb gisteren voor t eerst eens getraind en moet zeggen dat het verschil in tijd nog meevalt. Ik denk dat ik in ieder geval nu in t begin aardig kan meekomen in de middenmoot, al zijn races altijd anders als trainen natuurlijk :lol:. Maar als deze races altijd op donderdag zijn zou ik ook supergraag willen gaan racen in de dtcc. Dus als er iemand nog eens iemand zoekt kom maar op.

Verder gisteren geprobeerd in teamspeak te komen maar dat lukte nog niet. Heb gisteren wel betaald maar weet niet of dat verwerkt moet zijn voor je erop kan?

Hopelijk tot snel op de baan!

Groeten Arjen
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Hoi, als je de juiste inlog en ip adres hebt moet je gewoon op teamspeak kunnen komen.

En een team zoeken.... Donderdag is de laatste race van dit seizoen dus daar kan je sws niet aan meedoen, je kan wel gewoon trainen en evt als je ts aan de gang krijgt wat hulp vragen aan mensen die er ook zijn.

Wat er in het seizoen 2020-2 gereden wordt is nog niet bekend, kan zijn Dtcc kan ook zijn wat anders mocht er iets leuks zijn of komen.
Arjen Bloemendaal
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 mei 2020, 19:36
Racestuur: Logitech G25 + Buttonbox
Locatie: Diepenheim

Bedankt voor je bericht @Albert.

Ik heb me aangemeld en geupgrade naar een betaald lidmaatschap en wil graag gaan racen. Momenteel train ik inderdaad op het atlanta circuit en kijk ik qua tijden hoe ik kan rijden. Dat gaat me redelijk af.

Ik wacht alles af tot alles is verwerkt enz. en hopelijk kan ik dan mee doen met bijv een dtcc of iets dergelijks
Gesloten

Terug naar “SRVN DTCC 2020-I”