DTCC 2020-I | Race 3&4 Assen | 12-03-2020

Gesloten
Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

Afbeelding
DTCC 2020-I Race 3&4
Assen
12-03-2020

Tijdschema en meer informatie
Algemene Informatie DTCC 2020-I

Weerbericht
Afbeelding

Aanmelden als gastrijder?
Je kunt je aanmelden als gastrijder door een berichtje achter te laten in het Aan- en Afmeldtopic .

Algemeen Racereglement
Dit SRVN evenement wordt gehouden volgens het Algemeen Racereglement, neem dit nog goed door voorafgaand aan de raceavond.
Gebruikersavatar
Jacco Visser
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 jun 2018, 21:24
Racestuur: TM TS-PC

Ben, sorry als ik je race 2 heb verknald (of was het de ingang van de pitstraat?).
En heren commentatoren... Jacco is Visser zonder "de"... :-). Maar wel bedankt voor het verhaal.
Gebruikersavatar
Peter Venema
Berichten: 253
Lid geworden op: 19 sep 2011, 20:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Nieuw Buinen

Twee mooie races gehad r1 15 de en r2 12
alleen in q en in de beide uitloop rondes conections lost
gehad nooit geen problemen mee gehad
maar ff uitzoeken waar dit van komt
Onno Nieuwenburg
Berichten: 331
Lid geworden op: 12 jun 2017, 20:56
Locatie: Den Haag
Contact:

Peter Venema schreef: 12 mar 2020, 22:12 Twee mooie races gehad r1 15 de en r2 12
alleen in q en in de beide uitloop rondes conections lost
gehad nooit geen problemen mee gehad
maar ff uitzoeken waar dit van komt
Heb je ziggo?
Zoja dan was dat het probleem vanavond.
Gebruikersavatar
Peter Venema
Berichten: 253
Lid geworden op: 19 sep 2011, 20:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Nieuw Buinen

ja heb Ziggo inderdaad
Onno Nieuwenburg
Berichten: 331
Lid geworden op: 12 jun 2017, 20:56
Locatie: Den Haag
Contact:

Dan kan dat wel eens het probleem geweest zijn dennis had ook problemen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Björn van Vulpen
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 jan 2020, 15:34
Racestuur: Thrustmaster T300RS
Locatie: Zwijndrecht

Zelf verloor ik de verbinding drie keer. De eerste keer was ik net een paar seconden op de server en daarna twee keer in de uitronde na beide races. Zelf zit ik bij KPN.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

twee leuke races op Thialf gehad.
Sorry van de duw bij de start in race 1 Broert, je verraste me wel heel erg met je poepstart.
Dat doet ie anders nooit.....;)
Gebruikersavatar
Björn van Vulpen
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 jan 2020, 15:34
Racestuur: Thrustmaster T300RS
Locatie: Zwijndrecht

Maar even een klein verslagje van mijn kant.

Als je een spoedcursus wilt hoe je 3 potentiele top 10 classificaties verpest, kijk dan mijn races terug. :x

---

Het ging al mis in de kwalificatie. In het begin was het nog droog en was ik goed onderweg om vervolgens mijzelf flink te verremmen in de Geert Timmer. Dag goede tijd. :byebye: Daarna begon het harder te regenen en ik was gezien. Uiteindelijk slechts als 17de gekwalificeerd.

Race 1:
Tijdens de start kwam ik klem te zitten achter twee persoon die elkaar raakte. Hierdoor verloor ik veel plekken. Uiteindelijk mijzelf in nog geen 2 ronde op gewerkt naar p13, door voornamelijk om de problemen van andere te rijden. Daarna ging het mis en verloor ik de controle en lag ik weer laatste. :teards: Daarna toch weer terug gereden naar het veld om vervolgens bij ramshoek wijd te gaan en gelijk een drive-through aan mijn broek te hebben. Uiteindelijk toch de race op P13 uitgereden.

Race 2:
Bij de start kwam ik goed weg al kreeg ik een aardige dreun van rechts waardoor ik op het gras kwam en gelijk laatste lag. Besloot aan het einde van ronde 1 gelijk naar binnen te gaan. Plan was om uit de spray van andere te blijven, mijn eigen tempo te gaan rijden en ze 1 voor 1 te pakken tijdens de pitstops. Dit plan leek goed te werken, lag laatste maar wist mij op te werken naar P13 terwijl er voor mij, op 1 persoon na, iedereen nog naar binnen moest. Helaas maakte ik weer eens een fout en verloor wat plaatsen. Uiteindelijk toch 13de geworden.
Gebruikersavatar
Ben Fennema
Berichten: 18
Lid geworden op: 16 dec 2018, 09:41
Racestuur: Simucube

Jacco Visser schreef: 12 mar 2020, 22:09 Ben, sorry als ik je race 2 heb verknald (of was het de ingang van de pitstraat?).
En heren commentatoren... Jacco is Visser zonder "de"... :-). Maar wel bedankt voor het verhaal.
Hey Jacco geen probleem, race 1 was peter volgens mij gedupeerd door mijn spin..
Gebruikersavatar
Peter Venema
Berichten: 253
Lid geworden op: 19 sep 2011, 20:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Nieuw Buinen

Jacco Visser schreef: ↑Ben, sorry als ik je race 2 heb verknald (of was het de ingang van de pitstraat?).
En heren commentatoren... Jacco is Visser zonder "de"... :-). Maar wel bedankt voor het verhaal.
Hey Jacco geen probleem, race 1 was peter volgens mij gedupeerd door mijn spin

Klopt maar daar kon jij ook niet veel aan doen.
Ik reed net op de verkeerde plek.
Gebruikersavatar
Wilco Smit
Berichten: 828
Lid geworden op: 18 sep 2011, 21:49
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Pernis/ Perneutel
Contact:

Ger Peeters schreef: 13 mar 2020, 10:45 twee leuke races op Thialf gehad.
Sorry van de duw bij de start in race 1 Broert, je verraste me wel heel erg met je poepstart.
Dat doet ie anders nooit.....;)
Tja, dat krijgt je ervan als in de 2e versnelling begint omdat het regent, vantevoren natuurlijk wél eerst uitgeprobeerd, en dat werkte oke en zonder wielspin weg.
Maar je weet het hè, moment supreme laat het 't altijd afweten.

2 Fijne races gehad.....
Poepstart dus, en van 2 naar 8 voor eerste bocht, maar gelukkig hiero direct het goeie spoor gekozen en met uitkomen krappe Linkerdoordraai al weer terug op de 2e stek.....
Fijn ook dat het best lekker ging in de regen, en gezellig ff met Jeroen Brink op 1 en 2, en 2 en 1 gereden.
Helaas 1ste Race Pitstraat iets te enthoedingesgeval, en boem beetje schade, maar schade uitgelaten en voor Slicks gekozen, hopende dat het droge weer door zou zetten, Helaas.....

2e Race.....
Was in ieder geval beter weg.....
Maar weersomstandigheden waren klein beetje anders als eerste race, dus vond het ritme niet direct, kon wel beetje meekomen, en aangehaakt in strijd van Brinkhuizen en Friemann, afwachtend op een foutje bij hun om er langs te kunnen, maar kozen ervoor de Pit in te gaan.
Bij de Pitstop dezelfde fout maken als je Teammaat in Race 1, en dat is van Wets naar Wets, maar vergeten om je achterste bandjes Niet te laten vervangen, dus 10 seconde het putje in.....
Twan nog ingehaald in de chicane, opkomen start/finish, omdat ik deze lekkerderdert nam als Twan, Yeeeehaaaa.....

8ste en 7e, niet verkeerd.

Jeroen Brink doet nog betere zaken, door Alle Races op het Podium te eindigen, Nurburgring 3e en 2e, en dat herhaalde hij hier nogmaals met eveneens een 3e en 2e plaats, daardoor staat hijnu Nummer 1 in het Kampioenschap van het DTCC..... :thumbs_happy:
Gesloten

Terug naar “SRVN DTCC 2020-I”