DTCC 2020-I | Race 5&6 Sebring School | 26-03-2020

Gesloten
Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

Afbeelding
DTCC 2020-I Race 5&6
Sebring School
26-03-2020

Tijdschema en meer informatie
Algemene Informatie DTCC 2020-I

Weerbericht
Afbeelding

Aanmelden als gastrijder?
Je kunt je aanmelden als gastrijder door een berichtje achter te laten in het Aan- en Afmeldtopic .

Algemeen Racereglement
Dit SRVN evenement wordt gehouden volgens het Algemeen Racereglement, neem dit nog goed door voorafgaand aan de raceavond.
Gebruikersavatar
Peter Venema
Berichten: 253
Lid geworden op: 19 sep 2011, 20:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Nieuw Buinen

Kan Sebring niet laden.
Is dit misschien een betaalde versie
Kan hem op steam niet vinden
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Peter Venema schreef: 16 mar 2020, 17:58 Kan Sebring niet laden.
Is dit misschien een betaalde versie
Kan hem op steam niet vinden
Algemene Informatie topic:
https://forum.srvn.nl/viewtopic.php?f=164&t=3457
"DLC: Hou er rekening mee dat de Nürburgring en Sebring payware content vanuit S397 is."
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Klik in steam op rFactor2, klik op winkelitems, zoek Sebring

Castrol Racing/Rally/Trucking/Farming Team
#18 #24 #71 #177

Gebruikersavatar
Peter Venema
Berichten: 253
Lid geworden op: 19 sep 2011, 20:37
Racestuur: bv Logitech G25
Locatie: Nieuw Buinen

ok bedankt
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

had pace (weer eens) niet echt te pakken, bandjes gingen ook nog eens als sneeuw bij zon dus motto was nog meer als anders we zien wel wat er gebeurt.

quali ging nog best lekker maar meer als p12 zat er niet in. daarmee wel lekker vooraan in race een.
kwam goed weg en kon zowaar p2 pakken, maar al snel kwamen mensen met betere pace mijn spiegels opvullen.
bij een foutje aan mijn kant konden Wilco en Cas al snel voorbij. Na de stop nog een hele tijd lekker met Jeroen om p6 gevochten.
bij een klein moment aan mijn kant en mooie move van Jeroen moest ik die ook afstaan. Zeker tevreden met P7.

race twee begon perfect. Kwam als een raket van mijn plek en had de beste start uit mijn simcarriere so far en had binnen 50 meter 5 man te pakken :D . maar daar hield het abrupt op, licht kontakt was genoeg om me linksaf in de muur te laten gaan. Bak aan schade moeten laten repareren en saaie race op een lap achterstand uitgereden. gevalletje shit happens.....
Gebruikersavatar
Björn van Vulpen
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 jan 2020, 15:34
Racestuur: Thrustmaster T300RS
Locatie: Zwijndrecht

Door alle perikelen van de afgelopen twee weken weinig kunnen oefenen, had dan ook absoluut het tempo niet om lekker mee te komen.

Over de kwalificatie kan ik kort zijn, kwam er gewoon snelheid te kort. Al lag de auto lekker stabiel. Slechts p16.

Race 1:
Kwam prima uit de startblokken en recht voor mij ging het goed mis :shock: , wist dit allemaal prima te ontwijken en pakte zo een paar plaatsen. Alleen wat voorzichtig door de eerste paar bochten en verloor weer 1 plaats en kwam uiteindelijk op p14 terecht. Vervolgens kon ik slechts aanhaken zonder echt een bedreiging te vormen naar de personen voor mij. Van achteren werd ik onder druk gezet en na een paar twijfelachtig duwtjes ging het mis in de 4de ronde 1ste bocht, wij kwamen in aanraking en spinde (Weet niet precies met wie, moet de replay nog even bekijken). Gelijk flatspots en verkeken was mijn race, niet dat er veel eer aan te halen was :bierfles . Uiteindelijk als p15 over de finish gekomen.

Race 2:
Besloot voor deze race een kleine aanpassing te doen aan mij setting en dat werkte goed, al liet het resultaat dat niet zien. Kwam bij de start erg goed uit de startblokken en lag voor de 1ste bocht al op p8 (gestart van p16) :kwijil: , hierdoor lette ik even niet op en zag net te laat dat er geremd werd. Om een zware klap te voorkomen wist ik de ruimte te vinden om uit te wijken, maar verloor hierbij helaas de controle en viel zo weer ver terug. Daarna tot aan de pitstop terug gevochten naar p7, bedankt voor de erg leuke en cleane gevechten, weet even alleen niet wie het waren :thumbs_happy: . Tijdens de pitstop zag ik te laat dat er schade werd hersteld? en verloor hierbij 20 seconden en dus veel plaatsen. Kwam hierna in een gat terecht en gebeurde er niks meer. P14 was het resultaat.

Erg leuk om te weten dat de livery van mijn auto in de smaak valt. Moet de stream nog even terug kijken, maar kreeg wat berichten van mijn fanbase binnen. ;)
Gesloten

Terug naar “SRVN DTCC 2020-I”