F4 2019-II | Race 11 & 12 Zandvoort | 15-12-2019

Gesloten
Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

Afbeelding
F4 2019-II Race 11 & 12
Zandvoort
15-12-2019


Tijdschema
19:30 - 19:40: F4 kwalificatie
19:50 - 20:15: F4 race 1 (20 minuten)
20:20 - 20:45: F4 race 2 (20 minuten) (reversed grid top 8 uitslag race 1)

Weerbericht
Afbeelding

Startprocedure
Volgt. (Staande start)

Aanmelden als gastrijder?
Aspirant leden of SRVN-leden met de rookie status, die niet staan ingeschreven bij het F4 kampioenschap, kunnen deelnemen aan de F4 evenementen als gastrijder in de voor dat doel ter beschikking gestelde gastrijdersauto's. Je kunt je aanmelden als gastrijder door een berichtje achter te laten in het Aan- en Afmeldtopic.

Wil je als rookie je startbewijs halen voor het NK GT kampioenschap, vergeet dan niet om vooraf een mail te sturen naar RC@SRVN.NL

Algemeen Racereglement
Dit SRVN evenement wordt gehouden volgens het Algemeen Racereglement, neem dit nog goed door voorafgaand aan de raceavond.

Links
Algemene Informatie F4 / F3 2019-II
Bram Krekels
Berichten: 36
Lid geworden op: 03 aug 2019, 14:55

Wanneer gaat de oefenserver over op Zandvoort?
Glenn Bontenbal
Berichten: 47
Lid geworden op: 28 jan 2016, 15:36
Racestuur: Fanatec Formula Carbon

Is Zandvoort wel mogelijk om te rijden? Aangezien ze druk aan het verbouwen zijn :shock:
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Hele seizoen geen last van gehad en nu was het er weer: geen gas terwijl ik het pedaal stijf naar beneden duw. In de eerste race een ronde last van gehad en in de tweede was het vanaf ronde 5 ellende. Beeld haperde ook (sorry Giel als je daar last van hebt gehad) en aan het einde van de volgende ronde liep het beeld compleet vast bij uitkomen eerste bocht. Escape hielp ook niet meer en maar via taakbeheer Steam beëindigd. Jammer om het seizoen zo af te moeten sluiten. Iedereen bedankt voor de leuke wedstrijden en vooral een woord van grote dank aan Roel Palmers voor het sturen van de setups, waarmee ik zeer redelijk uit de voeten kon! Tot volgend seizoen.
Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 994
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Leuke races gehad, en een leuk seizoen. Top gevechten gehad en ook zeker gezien.
Ook goed om te zien dat mensen die in het begin achteraan of in het middenveld reden nu voorin of in het midden te vinden waren, dat maakt het veld alleen maar competitiever en dus spannender.
Voor het eerst dat ik mee deed aan een openwheeler kampioenschap en vond het wel leuk om te doen.

Roy, gefeliciteerd met het kampioenschap. Ik ben tevreden met mijn 2de plek.
René de Ruijter
Berichten: 411
Lid geworden op: 31 mar 2016, 20:45
Racestuur: Logitech G27

De races die ik mee heb kunnen doe veel plezier gehad met deze auto.
Helaas maar de helft mee kunnen doen waar ik wel van baalde.

Op Zandvoort weer leuke races gehad. Helaas gooide een ontstoken oog wat roet in het eten. Concentreren viel niet mee.
Dat was dan ook terug te zien in een aantal fouten.
Had ook wederom geen tijd gehad om te trainen en dus ook geen setup gemaakt. Dat was duidelijk te zien op het rechte stuk waar ik in de slipstream niet eens dichterbij kwam. Had dus veel te veel vleugel staan.
Race 2 nog een momentje gehad met Roy. Maar dat veranderde gelukkig de uitkomst voor het kampioenschap niet meer.

Ook hier organisatie, streamers en mederacers weer bedankt.
Gesloten

Terug naar “SRVN F4 2019-II”