F3 2019-II | Race 5 & 6 Monza | 13-10-2019

Gesloten
Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

Afbeelding
F3 2019-II Race 5 & 6
Monza
13-10-2019


Tijdschema
21:00 - 21:10: F3 kwalificatie
21:20 - 21:55: F3 race 1 (30 minuten) (verplichte bandenstop)
22:00 - 22:35: F3 race 2 (30 minuten) (verplichte bandenstop) (reversed grid top 8 uitslag race 1)

Weerbericht
Afbeelding

Startprocedure
Volgt. (Staande start)

Aanmelden als gastrijder?
Aspirant leden of SRVN-leden met de rookie status, die niet staan ingeschreven bij het F4 kampioenschap, kunnen deelnemen aan de F4 evenementen als gastrijder in de voor dat doel ter beschikking gestelde gastrijdersauto's. Je kunt je aanmelden als gastrijder door een berichtje achter te laten in het Aan- en Afmeldtopic.

Wil je als rookie je startbewijs halen voor het NK GT kampioenschap, vergeet dan niet om vooraf een mail te sturen naar RC@SRVN.NL

Algemeen Racereglement
Dit SRVN evenement wordt gehouden volgens het Algemeen Racereglement, neem dit nog goed door voorafgaand aan de raceavond.

Links
Algemene Informatie F4 / F3 2019-II
Gebruikersavatar
Rene Vos
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 jul 2019, 09:12
Racestuur: Fanatec Podium DD1
Contact:

Krijg bij het joinen van de server een foutmelding

Checking server for missing components. Daar blijft hij op hangen
Zodra ik de F4 server probeer gaat hij wel Monza downloaden, echter daarna krijg ik de fout: Failed to get info from file.

Ik heb daarna via de workshop deze gekozen: https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... text=monza
Echter download deze ook niet zodra ik rfactor start.

Iemand anders ook issues? Kan eventueel de mod ergens gedownload worden zodat ik hem manueel kan proberen?
Martijn Huisers
Berichten: 472
Lid geworden op: 02 dec 2012, 16:37
Racestuur: Logitech G27
Locatie: Lelystad

Rene Vos schreef: 01 okt 2019, 22:16 Krijg bij het joinen van de server een foutmelding

Checking server for missing components. Daar blijft hij op hangen
Zodra ik de F4 server probeer gaat hij wel Monza downloaden, echter daarna krijg ik de fout: Failed to get info from file.

Ik heb daarna via de workshop deze gekozen: https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... text=monza
Echter download deze ook niet zodra ik rfactor start.

Iemand anders ook issues? Kan eventueel de mod ergens gedownload worden zodat ik hem manueel kan proberen?
Probeer eerst eens alle vmods te de-installeren en te verwijderen zodat de banen en auto's niet meer gekoppeld zitten.
Dan Monza unsubscriben vanuit Steam en bij packages de-installeren en verwijderen.
Voor de zekerheid kun je ook alle SRVN F4 en F3 mods de-installeren en verwijderen.
Dan is alles lekker schoon en kun je de server joinen.
In theorie lost dit de problemen op.
Gebruikersavatar
Rene Vos
Berichten: 141
Lid geworden op: 04 jul 2019, 09:12
Racestuur: Fanatec Podium DD1
Contact:

Thanks, maar helaas. Heb alle mods verwijderd maar de server blijft die melding geven. Ik kan wel de F4 server op waarna die gaat downloaden. Echter dan dus foutmelding 2 die verschijnt.
Hij komt dus ook nooit in mn packages terecht.
Is hij eventueel ergens te downloaden zodat ik hem kan proberen manueel te installen?

Heb ook nog een public server getest. Met dezelfde MOD. Daar krijg ik een failed verification error.. Dus begin nu toch te twijfelen aan de MOD download..



-edit-
Ik lees veel problemen met de workshop op dit moment. Van downloaden van tracks maar ook van cars. Hoop dat het hier mee te maken heeft... helaas nu niet oefenen dus :(


-edit-

WOrkshop is opgelost. De track krijg ik gewoon nu binnen na t opnieuw starten. Helaas nog altijd de melding in beeld.
err.png
De mod zelf download hij ook helemaal niet......


-edit-

gehele game en content opnieuw geinstalleerd. Werkt nog steeds niet.


-edit-

@martijn is een held

:thumbs_up:
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Al nazwetend als cooling down de stream bekeken, was weer mooi. Wat een heerlijke matpartij in race twee :thumbs_up: . jammer dat het in de laatste lap nog fout afliep.
Gebruikersavatar
Robert Bults
Beheerder
Berichten: 835
Lid geworden op: 14 jan 2010, 14:29
Racestuur: Thrustmaster T300RS + F1
Locatie: Bovensmilde
Contact:

1 minuut voor aanvang kunnen inloggen, en gelijk starten met de kwalificatie.
Daardoor te voorzichtig gereden, en slechts P19 op de grid.

Race 1 Door incidenten en vroege pitstops van anderen opgeklommen tot P9 tot ikzelf de pits in ging, en daar ging het allemaal mis. Om een of andere reden sloeg de motor af. Dus gauw knoppen bediend om te starten terwijl de VR bril nog gewoon op de neus zit, tja dan zie je de knoppen niet, en bediende dus ook de escape knop. Op zich nog niet een drama, maar ik klikte de escape met de muis “weg” . en toen was ik dus weg in de pitbox. Jammer maar helaas een DNF.

Race 2 vanaf P21 mogen starten en paar plekken gewonnen. Daarna opgeklommen tot P12 !
Door een incident in de laatste ronde nog kunnen profiteren van 2 extra plekken.
Als P10 over de finish. Tevreden mee.

En niet te vergeten, bedankt heren voor de livestream !
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Meteen maar even snel een clippie, in beide races in de drukke hectiek van de eerste paar laps toch redelijk veel kontakt links en rechts. Ook van mijn kant wat acties die wat netter hadden gekund. Daardoor twee races met wat schade rondgereden maar toch met diverse mensen lekkere gevechten gehad. Weer twee keer aardig punten gepakt door weg te blijven bij grote problemen, snelheid zat er zeker niet echt in.

Gesloten

Terug naar “SRVN F3 2019-II”