DTCC 2019-II | Race 5 Norschleife | 24-10-2019

Gebruikersavatar
Jacco Visser
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 jun 2018, 21:24
Racestuur: TM TS-PC

Jeroen Huisers schreef: 24 okt 2019, 19:56 zie je in de server dus gelukt
Yep... met geheel nieuwe stuursettings :driving:
Nu weer ff puzzelen.
Wel bedankt voor het reageren b:)like

Lekker gereden trouwens!
René de Ruijter
Berichten: 411
Lid geworden op: 31 mar 2016, 20:45
Racestuur: Logitech G27

Best een leuke race avond gehad.

Kwali ging niet zo lekker. Had de vorige 2 races moeten missen waardoor ik redelijk achterin het veld moest starten.

De race dan.
Uitrijden en wel zien waar het schip strand met zo min mogelijk schade was het doel.
Had veel te weinig ronden gereden om de baan goed op snelheid te kunnen nemen dus de verwachtingen waren niet heel hoog.
Zo min mogelijk schade... Ja.... dat was na een paar bochten al mislukt. Voor me konden Xiomar en Maurice hem niet houden op zo'n beetje het snelste stuk van de baan. Klapte er vol op. Daarna de muur in en flink schade op links. De auto trok wat voor al met aanremmen en was wat topsnelheid kwijt. Daarna toch lekker naar voren kunnen rijden en profiteren van de fouten van andere.
Uiteindelijk naar p5 weten te rijden. Prima resultaat met gehavende auto en te weinig baan kennis.
Cas Brinkhuizen
Berichten: 75
Lid geworden op: 27 nov 2018, 19:13
Racestuur: Fanatec Clubsport V2.5
Locatie: Meerssen

Nou de quali...oh wacht die hoefde dit keer niet, daardoor vertrokken vanaf P4 met vlak achter me mijn teamgenoot Cas vd Woestijne met de wetenschap dat hij waarschijnlijk sneller gaat zijn.
Nadat we los gingen zag ik dat jeroen in de eerste “esses” een mega moment had mer hem toch knap op de baan hield.
Na een halve ronde heb ik Cas mij ‘laten’ inhalen want ik had te veel vleugel gezet waardoor hij op de snelle stukken toch te snel bij me kwam.
Toen een ronde of 2achter Cas en Ruben gereden, mooi om dat zo van dichtbij te zien.
Achter me was het Ger Peeters die inliep op mij en net voor de pitstraat mij inhaalde en samen de pit ingingen waar ik me bijna verrem. Door een iets andere strategie maakte ik 3sec goed op Ger en wist zo, met de nodige spanning en adrenalie voor hem te blijven.
In de laatste ronde kon ik profiteren van de flinke klapper van Jeroen, waardoor ik op een verrassende P3 ben gefinished.

Al met al, super avond gehad!!!
SRVN Racecommissie
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 okt 2011, 22:53

Ter info: de stand zal morgen pas worden bijgewerkt.
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Was leuk Cas en feli met je podium.

In de stint voor de stop kon ik al snel Marc vermeer voorbij toen hij een klein foutje maakte en volgde daarna het drietal voor me op een afstandje, was zelf de bandjes een beetje aan het sparen. Zag dat er bij Cas zeker in de tweede en derde lap af en toe behoorlijk wat rubber werd verbrand bij het aanremmen :) mede daardoor kon ik in lap drie echt aansluiten. Lukte ternauwernood om op de backstraight voorbij te kruipen om de gewonnen plek vervolgens in de pitstop weer te verliezen (jij 2 bandjes gedaan Cas? was met de subaru (als je geen mark de v heet :) ) echt geen optie). Kon na de stop alleen nog maar bijblijven maar nergens meer echt dichterbij komen om iets te proberen, dus maar op relatief safe pace tevreden uitgereden naar p4.
Weet nog niet of hier een clip van komt, was (als verwacht) qua racen niet heel veel noemenswaardig aan anders dan een prima eindresultaat.

Ik voel me hier meestal wel thuis dus kan niet wachten om het met de GT te gaan proberen.
Cas Brinkhuizen
Berichten: 75
Lid geworden op: 27 nov 2018, 19:13
Racestuur: Fanatec Clubsport V2.5
Locatie: Meerssen

Ik heb inderdaad maar 2banden gewisseld Ger.
Was inderdaad leuk 😁
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Ger Peeters schreef: 25 okt 2019, 12:44 Weet nog niet of hier een clip van komt, was (als verwacht) qua racen niet heel veel noemenswaardig aan anders dan een prima eindresultaat.
kleintje dan...
David Davine
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 jul 2018, 14:32

Ger Peeters schreef: 25 okt 2019, 18:30
Ger Peeters schreef: 25 okt 2019, 12:44 Weet nog niet of hier een clip van komt, was (als verwacht) qua racen niet heel veel noemenswaardig aan anders dan een prima eindresultaat.
kleintje dan...
Leuke clip Ger!
Gesloten

Terug naar “SRVN DTCC 2019-II”