F2000 2019-I | Race 1&2 Road America | 24-02-2019

William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Remco Majoor schreef: 25 feb 2019, 20:46 Waarom moet je 20 auto's kunnen zien als we single file starten?
Je hebt een punt, als er iemand het voor elkaar krijgt om met 100 meter vrij zicht nog op een stilstaand wrak te klappen (VOL op de stream) dan heeft dat ook niet bijster veel nut meer :kopstooot:
Remco Majoor
Berichten: 102
Lid geworden op: 27 jan 2014, 22:25

Ik vind het eerlijk waar goed dat jarno die maatregen heeft getroffen om lagg te voorkomen. Zo is lag tot op heden een groter probleem geweest dan het zien van een bepaalde hoeveelheid auto's. Ik rijd ook in VR en heb FSR world championship gereden met 12 visible. En daar zijn starts gewoon staand en 10 keer chaotischer (zeker als je van achteren start).
Jarno de Visser
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 jan 2017, 23:41
Racestuur: Fanatec CSW2.5, Formula V2

Remco Majoor schreef: 26 feb 2019, 17:40 Ik vind het eerlijk waar goed dat jarno die maatregen heeft getroffen om lagg te voorkomen. Zo is lag tot op heden een groter probleem geweest dan het zien van een bepaalde hoeveelheid auto's. Ik rijd ook in VR en heb FSR world championship gereden met 12 visible. En daar zijn starts gewoon staand en 10 keer chaotischer (zeker als je van achteren start).
̶J̶a̶r̶n̶o̶ = Jur ;)
Gebruikersavatar
Kai Karreman
Berichten: 285
Lid geworden op: 24 jan 2016, 15:32

Wanneer komt de F2000 server weer beschikbaar? Anders wil ik graag weten op welke baan van de Glen er gereden word. Kan deze ergens binnen gehaald worden bijvoorbeeld op de workshop? Ik zie er daar 2 staan dus twijfel...

Dank!
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Heb even de laatste ronde van race 1 bekeken voor wat betreft lagstoten.

Lagstoot van Lennart Lippens na de openingsronde wordt duidelijk veroorzaakt door wegvallen Donny de Waal uit de server.

(naam/servertijd/wat gebeurt er op dat moment op de baan)
Kai Karreman: geen
Pascal de Birk: geen
Jaime Langeweg: geen
Denny Mateman: 1821 (gebeurt verder niks op de baan op dat moment)
Walther Berk: geen
Dennis Wierenga: geen
Bram de Snaijer: geen
Gert Hagedoorn: 1801 (op dat moment spint Heine Kort)
Jelle Schroor: geen
Giel de Haan: 1822 (gebeurt verder niks op de baan op dat moment)
Jarno de Visser: niet, slachtoffer van Giel
Nanno van der Poel: 1803 (op dat moment staat Heine Kort in het gras)
Paul Holt: geen
Rutger van Penderen: 1816 (gebeurt verder niks op de baan op dat moment)
Manuel Willems: geen
Serge Bakker: geen
Danny Ernst: 1805 (op dat moment rijdt Heine Kort in het gras)
Ger Heuts: geen
Heine Kort: geen
Rick Penders: geen
Gebruikersavatar
Manuel Willems
Berichten: 137
Lid geworden op: 27 jun 2018, 21:57
Racestuur: Fanatec Clubsport V2.5
Locatie: Eijsden

Road Atlanta waren mijn eerste races bij SRVN. En ik ben vol lof over de professionaliteit van deze vereniging. De briefing van Rene was erg duidelijk maar vond het overigens wel jammer dat er mensen de baan opgingen tijdens deze briefing, maar goed dat is mijn mening. Race een ging redelijk goed, kleine tik gehad van iemand die last had van lag, maar dat werd in de chat na de race goed opgelost met excuses. Met wat schade en een onrustige auto toch mijn race kunnen vervolgen, en op een 15de positie gefinisht. De tweede race ging een stuk makkelijker in het begin, ik zat een stuk relaxter in de rig. Ik verloor wat plekjes op wat snelle mannen, maar daar schaam ik mij zeker niet voor. Ger Peeters had de druk er vol op staan, tot dat er voor me twee op elkaar klapte en ik en Ger geen kant meer uitkonden eigenlijk. De tweede race eindigde dus helaas in een DNF. Op naar de volgende.
Gebruikersavatar
Twan Capellen
Berichten: 967
Lid geworden op: 19 sep 2011, 19:37
Racestuur: Thrustmater T500RS
Locatie: Brunssum

In race 1 met iets meer dan 1 ronde te gaan had ik de bekende lagstoot, was op recht stuk met niemand in de buurt dus geen verdere gevolgen.
Overigens wel 2 leuke races gehad (afgezien van de mega crash op rechte stuk, waardoor ik relatief lichte schade had, maar wel topsnelheid miste).
Gesloten

Terug naar “SRVN F2000 2019-I”