DTCC 2019-I | Race 1&2 Botniaring Short | 28-02-2019

Gebruikersavatar
Patrick Smid
Berichten: 352
Lid geworden op: 07 aug 2013, 00:06
Locatie: Hoogezand

Als we het dan toch over lag hebben. Had em ook 1x donderdagavond, in de opwarmronde van race 2.
Ik hoop ook dat het opgelost kan worden, maar geloof zeker (en lees ook het 1 en ander) dat er alles aan gedaan word :bierglas:

Zelf gebruik ik Simhub als extra plugin.
Heb deze wel eens als boosdoener gezien. Maar kan het alleen voor mezelf testen en heb dat dan ook gedaan.
Maar in een race zonder extra plugins (geen simhub en geen crew chief) had ik nog steeds een beste lagstoot. En LMP3 races vorig seizoen waar ik helemaal niet meedeed was ook lag.
Neemt niet weg dat er tijdens die races anderen misschien Simhub gebruiken. Andere kant zullen er bij VEC ook vast personen zijn die CrewChief en Simhub (tegelijk) gebruiken.

Ik ben nog wel in voor een testrace met een man of 20 op een willekeurige avond en dan iedereen alles uit. Geen Crewchief of wat voor extra plugins dan ook. Iedereen alleen RF en alle externe plugins uit, en dan ook daadwerkelijk helemaal uit in het "Rfactor Plugins" menu, en niet alleen het externe programma niet starten. (In het geval van Simhub en Crewchief is het dus de "RF2Sharedmemoryplugin.dll")

Zomaar een idee.... misschien valt hier weer iets volledig mee uit te sluiten :byebye:
Gesloten

Terug naar “SRVN DTCC 2019-I”