NK GT 2019 | Race 12 Nordschleife | 24-11-2019

Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Sebastian Vettel schreef: 25 nov 2019, 09:09 Ik wilde uiteraard mee om de aansluiting met de kop niet nog meer te verliezen. Toen ik op het snelle stuk in de eerste sector met meer pace een bocht uitkwam kon ik hem er net een beetje naast zetten. Had dat (achteraf gezien is makkelijk lullen) daar dus beter niet kunnen doen, ik kwam naar binnen waar Charles over de de racelijn reed met een 'lichte touché' als gevolg. Ik hield hem nog recht maar voor Charles was het net genoeg om de auto kwijt te raken. Om voor Ferrari de ellende compleet te maken kon ik zelf ook niet meer door en was alles klaar met een big bang. Sorry, Binotto. We zullen het nooit meer doen......
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Niek Jacobs
Berichten: 137
Lid geworden op: 09 sep 2014, 16:57

Zou het klassement nog aangepast kunnen worden? Jeremy heeft maar 1 type banden gereden en zal dus wat plaatsen in moeten leveren.
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Er is door de wedstrijdleiding een officieel protest ingediend, die zal dus ook zoals zodanig behandeld worden.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Niek Jacobs schreef: 26 nov 2019, 07:47 Zou het klassement nog aangepast kunnen worden? Jeremy heeft maar 1 type banden gereden en zal dus wat plaatsen in moeten leveren.
Is het al Rc avond geweest dan? :shock:

:lol: :lol:

En btw, een post op het forum geeft geen rechten, een protest indienen wel.
De WL heeft het nu gedaan maar het staat jou ook vrij he b:)like
Niek Jacobs
Berichten: 137
Lid geworden op: 09 sep 2014, 16:57

Albert van Mourik schreef: 26 nov 2019, 19:21
Niek Jacobs schreef: 26 nov 2019, 07:47 Zou het klassement nog aangepast kunnen worden? Jeremy heeft maar 1 type banden gereden en zal dus wat plaatsen in moeten leveren.
Is het al Rc avond geweest dan? :shock:

:lol: :lol:

En btw, een post op het forum geeft geen rechten, een protest indienen wel.
De WL heeft het nu gedaan maar het staat jou ook vrij he b:)like
Ik was me even niet bewust dat dit ook via de RC ging, wat wel logisch is. Volgende keer volg ik netjes de officiele kanalen.
Gesloten

Terug naar “SRVN NK GT 2019”