Afmelding

Gesloten
Onno Nieuwenburg
Berichten: 331
Lid geworden op: 12 jun 2017, 20:56
Locatie: Den Haag
Contact:

Robin de Jong schreef: 29 okt 2018, 12:03 Aan alle leden die zich hier even voor de rest van het seizoen uitschrijven. Ik verwacht dat jullie allemaal een mail sturen naar het modteam dat nu voor Jan Doedel jullie auto's hebben gebouwd en in de mod hebben gezet. Ik begin mij aardig te ergeren aan al die mensen die één of soms geen enkele race rijden en vrolijk melden dat ze de rest van het seizoen niet meer in actie komen. Ga er ook maar vanuit dat dit gevolgen heeft voor toekomstige inschrijvingen.
Robin,

Plaats hem even niet in het afmeld topic waar het niet hoort.

Is dit een bestuursstandpunt of je eigen standpunt?
Dreigementen zijn niet slim om te plaatsen zonder dat je alle feiten en redenen kent van mensen.
Ga je dit ook melden aan alle mensen die niet opkwamen dagen zaterdag en tijdens alle andere races?
Inclusief mensen uit het modteam zelf!
Er is zaterdag niemand naar mij gekomen of ze misschien toch nog mee konden rijden.
Er zijn 42 inschrijvingen en er waren er maar 24 aanwezig mis ik toch nog wat afmeldingen....

Had me ook niet afkunnen melden en gewoon niet mee rijden (waar het niet dat ik zelf de wedstrijdleiding doe dus er die avonden gewoon ben.)

Hoop dat het bestuur hier goed over nadenkt en zeker bestuursleden die zelf op eigen hand maar wat posten terwijl ik me niet voor kan stellen dat dit besproken is met elkaar.
Gebeurt namelijk de laatste tijd te veel dat bestuursleden dingen posten en later alles toch weer anders is vertekend een beetje.

Gr Onno
Gebruikersavatar
Robin de Jong
Berichten: 2067
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:33

Ik heb niks gezegd dat zal worden tegengesproken door het bestuur. Misschien dat mijn geschreven tekst hard overkwam, zo was het niet bedoelt. Echter wilde ik wel graag een punt maken en heb ik dit geschreven. Je argument over dat de rest niet kwam opdagen zaterdag heeft niks te maken met het feit dat mensen zich uitschrijven uit een kampioenschap. Als ze niet konden hebben ze zich afgemeld en hebben ze dat niet gedaan dan volgt er een reprimande. Ik reageer hier nu op omdat ik zie dat er mensen zijn die heel gemakkelijk zichzelf uitschrijven uit een kampioenschap, waarbij ik wil benadrukken dat er gewoon werk inzit om jouw auto in de mod te krijgen. En natuurlijk kan er iets gebeuren waardoor je niet meer kunt meedoen, dat snap ik ook wel. Echter zoals jij, en in het verleden ook andere, aangeeft dat je niet meer mee gaat doen na 1 vervelende raceavond. Dan mag ik hier best op reageren en ook de consequenties benadrukken.

Ik vind het jammer dat hier dan zo fel op wordt gereageerd en ik wordt neergezet als bestuurslid die over de schreef gaat. Terwijl ik naast bestuurslid ook gewoon lid ben. Dus ja dit was mijn persoonlijke mening, maar tegelijkertijd is dit wel iets waar het bestuur van op de hoogte is.
Rudy Cuppen
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 jul 2015, 11:17

Wij willen wel graag mee doen!! Dus als het nog kan dan graag.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Rudy, zou je willen verklaren wat je precies bedoelt?

Beetje onduidelijk..
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Albert van Mourik schreef: 05 dec 2018, 19:52 Rudy, zou je willen verklaren wat je precies bedoelt?
Hij is natuurlijk groot genoeg om zelf te spreken (tikken), maar ik denk dat hij zich vergist heeft in het topic en zich in het aan- en afmeldtopic wil aanmelden voor de race zaterdag.
Maar we wachten wel even af wat hij zelf te melden heeft.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Maar wie is wij?

Heeft hij een handlanger? Een dubbele persoonlijkheid? Te diep in het glaasje gekeken en ziet dubbel?
Gesloten

Terug naar “SRVN Endurance 2018/2019”