SRVN 2018-2: Raceklasse (Radical/LMP3/NASCAR)

Gesloten

2018-2: Interesse om deel te nemen aan:

Radical
12
21%
LMP3
32
55%
NASCAR
14
24%
 
Totaal aantal stemmen: 58
Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

Afbeelding

In deze zomermaanden is SRVN druk bezig met de voorbereidingen voor 2018-2. Waarbij de fraaie zomerevenementen gebruikt worden voor wat plezier in de warme dagen, maar ook voor serieuze testavonden voor 2018-2 wat begin september van start zal gaan.

De basisgedachte vanuit SRVN is: Genoeg aanbod voor beginners maar ook voldoende uitdaging voor gevorderde simracers.

Daarom hebben we de raceklasses ingedeeld in de volgende 'gewenste' categorieën.
- Toerwagens
- Simpele open wheeler
- High-end klasse

De F2000 lijkt zeker te zijn van een plekje op de kalender, daarom gaat deze poll expliciet over de Radical klasse, de LMP3 auto of de NASCAR. Zeer waarschijnlijk wordt dit op een donderdag verreden.

Radical
Een leuk, speels autootje… maar wellicht een iets te ingewikkelde gebruiksaanwijzing en daardoor minder geliefd. Ondanks dat waren de afgelopen 2 seizoen succesvol, vooral door een hele hechte groep aan deelnemers. Echter, zijn er zorgen of de klasse bij een eventueel 2018-2 voldoende inschrijvingen zal hebben.

LMP3
• Kan een optie zijn om de Radical te vervangen?
• Betaalde content

NASCAR
• Iets nieuws, maar daarom wel een specialiteit die wij namens SRVN kunnen aanbieden
• Alleen ovals, van shortovals tot superspeedways.

Interesse in:
- Radical
- NASCAR
- LMP3


Op basis van deze 'intentieverklaring' kan bepaald worden of hier een kampioenschap voor opgestart gaat worden. Je kunt je stem te allen tijde veranderen. Dank alvast voor jullie reactie!
Gebruikersavatar
Dennis Wierenga
Berichten: 125
Lid geworden op: 06 jun 2016, 22:34
Racestuur: thrustmaster tx leather
Contact:

Kan je geen multiklasse maken van de LMP3? Iets met LMP3 en een Clio? Of een LMP3 en Radical als Prototypes en Clio en Megane als touring.

Dan heb je een SRVNP klasse en een SRVNT klasse.
Gebruikersavatar
Lennart Lippens
Berichten: 688
Lid geworden op: 26 sep 2016, 20:21
Racestuur: Fanatec CSWv2.5/Formula v2
Locatie: Den Haag

Een multi-class kampioenschap lijk mij niet waarschijnlijk. Wel staan er deze zomer 4 multi-class evenementen op het programma: 2x Megane/Clio en 2x LMP2/GTE. Daarnaast komen er mogelijk meer multi-class evenementen door het jaar heen, zoals je in de laatste bestuursupdate hebt kunnen lezen. Maar laten we eerst eens kijken hoe de zomer-events verlopen, aangezien multi-class toch wel een vak apart is en voor velen nog onbekend terrein is.
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Als je aan multiclass zou beginnen zou ik de nieuwe LMP3 en de oude Radical SR3 samen doen. Dan krijg je het beste van beide kanten want je houdt een auto die voor een groepje geliefd is en creëert tegelijkertijd een voller veld door de interesse in een nieuwe auto + het multiclass racen.

Nascar zou ik persoonlijk wel leuk vinden als een losse reeks events door het jaar heen (maar dan met iets meer structuur dan afgelopen week, een soort mini series of zo). Een compleet Nascar kampioenschap zou ik zelf als deelnemer laten liggen.
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Ik kan slechts één klasse selecteren. Wat nu als ik in twee klassen interesse heb?
Gebruikersavatar
Ger Heuts
Berichten: 4367
Lid geworden op: 19 sep 2011, 16:41
Racestuur: Thrustmaster T300rs
Locatie: Landgraaf
Contact:

Yoeri Gijsen schreef: 09 jul 2018, 18:16 Ik kan slechts één klasse selecteren. Wat nu als ik in twee klassen interesse heb?
Het leven bestaat uit keuzes maken, Yoeri... :D
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Ger Heuts schreef: 09 jul 2018, 19:08
Yoeri Gijsen schreef: 09 jul 2018, 18:16 Ik kan slechts één klasse selecteren. Wat nu als ik in twee klassen interesse heb?
Het leven bestaat uit keuzes maken, Yoeri... :D
Ik wilde er vooral eentje niet kiezen, al kan ik eigenlijk prima met alle drie leven. :D
Gebruikersavatar
Paul van Leusden
Berichten: 86
Lid geworden op: 10 jan 2017, 20:21
Racestuur: Thrustmaster T500 RS
Locatie: Amsterdam

Nascar lijkt me intressant omdat ik dat nog nooit gedaan heb .
Gesloten

Terug naar “SRVN Polls 2018-2”