LMP3 2018-II | Race 2 Suzuka | 20-09-2018

Gesloten
Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

Afbeelding
LMP3 2018-II Race 2
Suzuka
20-09-2018


Tijdschema
20.15 - Kwalificatie (10 minuten, open, onbeperkt aantal ronden)
20.25 - Warmup (5 minuten)
20.30 - Race (50 minuten, formatieronde, staande start)

Weerbericht

Afbeelding

Links
Algemene Informatie LMP3 2018-II
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Bij het inloggen in de server kunnen geen auto's meer gekozen worden. Zodra de baan is geladen, word ik geboot voor het niet matchen met de juiste auto's. Ik heb wel gewoon de Suzuka v1 geïnstalleerd. Staat er iets niet goed op de server, of gaat er aan mijn kant wat fout?
Kevin Heijnen
Berichten: 261
Lid geworden op: 03 dec 2015, 01:24
Racestuur: Logitech G27
Contact:

Yoeri Gijsen schreef: 14 sep 2018, 21:50 Bij het inloggen in de server kunnen geen auto's meer gekozen worden. Zodra de baan is geladen, word ik geboot voor het niet matchen met de juiste auto's. Ik heb wel gewoon de Suzuka v1 geïnstalleerd. Staat er iets niet goed op de server, of gaat er aan mijn kant wat fout?
Geen problemen hier. Zojuist even op de server geweest om 22:10u. Matsusaka versie verschil? SRVN LMP3 mod die niet goed binnen komt?
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Je wagen mod is niet goed hoor ik van server beheer. Verwijder die even een download em opnieuw van de server

Castrol Racing Team

Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Lijkt te werken. Thanks for the tip.
Bert Philippi
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 okt 2017, 14:27
Racestuur: thrustmaster ts-pc racer
Locatie: Voorhout

ik krijg iedere keer foutmelding bij het inloggen mod could not by installed.error trying to install mod.try manual installation weten iemand er iets op ?
Onno Nieuwenburg
Berichten: 331
Lid geworden op: 12 jun 2017, 20:56
Locatie: Den Haag
Contact:

Bert Philippi schreef: 17 sep 2018, 20:54 ik krijg iedere keer foutmelding bij het inloggen mod could not by installed.error trying to install mod.try manual installation weten iemand er iets op ?
Verwijder even de oude mod door op doosje te kliken in de launcher en dan moet je de SRVN lmp3 mod hebben als je dat doet en vervolgens inlogd moet hij het weer doen.

Gr Onno
Bert Philippi
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 okt 2017, 14:27
Racestuur: thrustmaster ts-pc racer
Locatie: Voorhout

alles werk weer thanks
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

okee dat was dus voorbij voor het goed en wel begonnen was.vr-loading in beeld en rf2 hung.
Rf2 met een volledige cpu in gebruik laten lopen en niet gekilled om lag stoot te voorkomen enstream gaan kijken.
stond netjes in grinbak en had stuurtje aan baan stewards overhandigd. dat ze daar dan vervolgens rollend achteruit de baan op mee zouden gaan had ik niet verwacht.
Dus toen ik mijn auto op de videoschermen zonder mij aan boord weer de baan op zag rollen toch rf2 maar afgeschoten. helaas dat daar mensen zoals al gevreesd last van hadden. wordt een heel kort video verslag dit keer, wel een lekkere start....


alsnog een paar plaatjes van een leuke eerste en minder leuke tweede lap. bij bekijken replay was wel duidelijk waarom auto opeens toch ging rollen
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... WxtEHnEm18
Laatst gewijzigd door Ger Peeters op 24 sep 2018, 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.
William Geuze
Berichten: 1147
Lid geworden op: 07 aug 2014, 17:13

Heel de dag ziek op de bank thuis gelegen...

Rudy Cuppen ging keurig buitenom bij de start en Serge Bakker bleef er prima voor.
Helaas net toen ik tegen mijn teamgenoten zei "let op in verkeer met koude banden op voor turn 1" zag
ik die diezelfde Rudy te wijd gaan. Zo kwam ik achter Serge die ik bij de hairpin ineens kwijt was, leek mwel alsof hij 5 meter te vroeg
instuurde en in het gras kwam.

Vervolgens kwamen Arjan en Ruben steeds dichterbij toen Ruben een foutje maakte, en vanaf toen was het als een zombie uitrijden.
Zit hier kletsnat van gaarheid, ik zoek mooi de bank weer op...
Gert Hagedoorn
Berichten: 37
Lid geworden op: 29 mar 2018, 21:31
Locatie: Groningen
Contact:

Vrouw Hagedoorn besloot vlak voor de kwalificatie nog even met lampen en stroom aan de gang te gaan in de woonkamer. Ook was de adapter van mijn modem 'de sjaak' daar hij een nieuw plekje moest krijgen in de stekkerdoos. Mijn router nam vervolgens alle tijd om rustig opnieuw op te starten waardoor ik dertig seconde te laat was voor de kwalificatie. Bedankt schat! :kiss_s:

Vervolgens maar het strijdplan aangepast, rustig blijven en geen gekke dingen doen. Achteraan gestart en uiteindelijk een achtste plek eruit kunnen slepen. Niet de avond waarop ik had gehoopt maar ik neem de puntjes graag in ontvangst. Inmiddels zijn de regels in huize Hagedoorn enigszins aangescherpt tijdens racedagen. :D

Rene en Onno, bedankt voor de livestream, felicitaties aan het podium en tot de volgende!
Gebruikersavatar
Yoeri Gijsen
Berichten: 3138
Lid geworden op: 09 sep 2011, 20:47
Racestuur: Logitech G29

Lekker avondje geracet. Er had meer in gezeten, maar de uiteindelijke P5 was prima.

Ik lette niet op bij het inloggen en kwam met restricted tires de server in. Toen de kwalificatie startte kwam ik erachter dat de softs niet meer geselecteerd konden worden. Euh... Oeps! Maakte er het beste van en rolde nog een 1:56.5 uit de mouw. Niet het strakste rondje ooit, maar op de mediums ook niet beroerd. P11 was mijn deel.

In de warm up snel voor unrestricted gegaan en de softs erom gelegd. De start was heerlijk. Ik ging gelijk een man of drie voorbij en had wellicht ook de volgende twee erbij kunnen lappen. Bas gaf in ieder geval gebroederlijk wat ruimte. Toen kwam bocht 1.

Helaas een iets te wijde lijn genomen, waardoor ik buiten de baan raakte. Kon wel weer netjes terugkeren, maar de positiewinst was teniet gedaan. Drie bochten later verloor ik er nog een paar toen ik moest uitwijken en bijna de auto spinde. Daarna begonnen aan de opmars, want er zat een goed tempo in. Ik reed gemakkelijk alle gaten dicht, al kwamen de meestal inhaalacties uit de fouten van anderen. Dat ging soepel tot ik achter Denny kwam te zitten. Een vreemde gewaarwording zo bleek. Ik had het gat naar hem in no time dichtgereden en leek tempo over te hebben. Een aantal ronden lang heb ik zitten pushen en steken, maar naar verloop van tijd ging zijn tempo omhoog terwijl het mijne gelijk bleef. Goed voor hem. We liepen beide in op de leiders en ook vooraan ging er voldoende mis.

Uiteindelijk dus P5. Voelt prima. Er had ongetwijfeld meer gezeten in de race als ik de kwalificatie op softs had gereden en niet zo gretig buitenom was geschoten in de eerste bocht. Lessons learned. Op naar het volgende treffen!
Gebruikersavatar
Marcel Siegers
Berichten: 195
Lid geworden op: 22 nov 2013, 03:11
Racestuur: Fanatec
Locatie: Alphen aan den Rijn

Lekker avondje achter de rug niet al te beste quali gehad maar dacht ach de race is lang dus je weet nooit.
sta ik op de grid de lampen gaan een voor een aan 1; 2; 3 ; 4 start alleen iets te vroeg JUMPSTART MET DRIVE TROUGH als straf dag leuke race avond dacht ik.
Niet getreurd en in de 3e ronde mijn penalty genomen al vergiste ik me in de pit ingang dus door het gras de pit in. Eigenlijk de rest van de race een beetje alleen gereden en 17punten gekregen voor de moeite denk ik en P10 in het klassement.
op naar de volgende.
Gesloten

Terug naar “SRVN LMP3 2018-II”