DTCC 2018-II | Race 7&8 Barber Motorsports Park | 25-10-2018

Gesloten
Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

Afbeelding
DTCC 2018-II Race 7&8
Barber Motorsports Park
25-10-2018


Tijdschema
20.15 - Kwalificatie (10 minuten, open, onbeperkt aantal ronden)
20.25 - Warmup (5 minuten)
20.30 - Race 1 (16 ronden, formatieronde, staande start, reversed grid kwalificatie top 8, verplichte pitstop)
21.05 - Race 2 (16 ronden, formatieronde, staande start, verplichte pitstop)


Weerbericht

Afbeelding

Links
Algemene Informatie DTCC 2018-II
Bart Oosterveld
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 feb 2018, 17:07

ik ben wel benieuwd wat iedereen in de regen aan tijd rijdt.
kan nu helemaal niet vergelijken of ik iets rij wat in de buurt komt van anderen.
hoef geen exacte tijden te weten. maar beetje referentie is wel fijn
Ruben Correa Alves
Berichten: 1192
Lid geworden op: 22 sep 2015, 11:40
Racestuur: Fanatec DD1
Contact:

Ik zat rond de 1:40 op een redelijk natte baan, maar ik weet niet zeker hoeveel % dat was.
Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2637
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contact:

Zo, ook weer gehad. Best leuk baantje, ook in de regen, alleen apart dat in de regen de slicks het net zo lang volhouden als full wets alleen met meer grip.... heeeeel apart.

Dik Divebomb was ook weer actief vandaag, heb er in 1 race nog nooit zoveel gezien als vanavond.
Verder wel vermaakt op het natte asfalt, regenbanden brandden we race 1, dacht zelfs nog aan een 2 stopper maar toch gelukt op 1.
Race 2 gingen de procenten net zo hard naar beneden maar bleef de grip constant, dus halverwege maar gewisseld en toen waren de banden ineens weer ruk.

Is voor mij en mijn teamgenoten geen peil op te trekken, of er klopt iets niet in de mod, of in de banden of in een combinatie van beiden.


Verder (op Ger Peeters na dan) weer de (bijna gebruikelijke) lagspikes tussen 2100 en 2110 uur bij meerdere personen.
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Vermakelijk avondje gehad! Beetje geluk met de kwalificatie, maar ook wel eens prettig. Race 1 ging best prima, uiteindelijk naar een lekkere P2 kunnen rijden achter Pieter. Race 2 begon wat vreemd met die droge baan. Aangezien ik niet meer voor het kampioenschap kan strijden besloot ik voor een gokje te gaan, en mijn regenbanden aan de voorzijde te vervangen voor slicks, dat ging best aardig, maar na 1,5 ronde kwam dan toch de verwachtte regen en dus werd het vegen. Uiteindelijk P7 ofzo, maar mocht de pret niet drukken.

Felicitaties aan Pieter en Ruben!
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

Zat domweg geen pace in.
race een nog wat punten kunnen sprokkelen door veelal in niemandsland op de baan te blijven. Nog even spannend aan het eind omdat Thierry (een beetje) geholpen door een lagspike bij mij opeens erg snel dichtbij kwam. Had qua pace de p11 niet eens verdiend.

race twee eindigde in mineur met een glijer door de chicanes halverwege de bandenstapels In. Was een relatief zachte tik maar betekende toch meteen het einde voor de motor(was dit keer geen VR of lag issue dus Onno ;)). Bart (niet Gert :) ) nog sorry voor het kontakt in bocht een, raakte de auto kwijt bij insturen waar ik op de staight aan de binnenkant naast je zat.

Snel op naar atlanta.

en daar zijn ze weer : https://www.youtube.com/playlist?list=P ... _J50e8c_-A
Laatst gewijzigd door Ger Peeters op 26 okt 2018, 17:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Bart Oosterveld
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 feb 2018, 17:07

Mijn eerste regen race bij SRVN. erg leuk en leerzaam. mijn VR bril was op het eind aardig vochtig van het zweten.
race 1 in bocht 1 tikje op de achterkant dus achterstevoren later nog een keer achterstevoren en mijn race was een beetje verloren.
race 2 goeie start direct 5 plekken gepakt. lang doorgereden op de banden omdat ik hoopte op dat het weer ging regenen. dat gebeurde uiteindelijk maar had mijn banden daardoor te veel opgerookt. daarna de pace niet meer echt kunnen vinden.
Gesloten

Terug naar “SRVN DTCC 2018-II”