Clio 2018-I | Race 3&4 Nogaro | 08-03-2018

Wordt tweewekelijks verreden op donderdag met rFactor 2
Gesloten
Gebruikersavatar
SRVN
Berichten: 1287
Lid geworden op: 10 sep 2011, 23:50

Clio 2018-I Race 3&4
Nogaro
08-03-2018


Tijdschema
20.15 - Kwalificatie (10 minuten, open, onbeperkt aantal ronden)
20.25 - Warmup (5 minuten)
20.30 - Race 1 (25 minuten, formatieronde, staande start)
21.00 - Race 2 (25 minuten, formatieronde, staande start, top 8 reversed grid)

Weerbericht

Afbeelding

Links
Algemene Informatie Clio 2018-I
Gebruikersavatar
René Hoogterp
Berichten: 4050
Lid geworden op: 09 sep 2011, 17:40
Locatie: Amsterdam
Contact:

Leuke race-avond gehad met hele leuke gevechten. Jammer van dat suffe foutje aan het begin van race 2. Anders wel om podium kunnen strijden, racepace was prima namelijk. Op naar de volgende!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Marcel Siegers
Berichten: 195
Lid geworden op: 22 nov 2013, 03:11
Racestuur: Fanatec
Locatie: Alphen aan den Rijn

Lekker race avondje achter de rug leuke gevechten gehad.

Race1
Toch wel een goeie start kon wat plekjes pikken en alles ging heel netjes de eerste bochten moet ik zeggen tot de voorlaatste bocht Ger Heuts iets te ver naar buiten ging en de controle verloor en mij meenam van de baan af, goed blijven kijken of ik niemand hinderde toen ik de baan terug op wilde komen maar door dat stukje rally cross was ik wel van P13 terug gevallen naar P19.
Behoorlijk moeten trappen tot ik ineens Roland in de eerste bocht over het gras voor mij langs zag schieten oeps was ff schrikken en kon hem net missen uiteindelijk op P14 geëindigd, denk zonder die crash met Ger in de eerste ronde had er wel wat meer in kunnen zitten maar ja das racen.

Race2
Een iets mindere start, maar had niet veel te klagen achter mij ging het mis zag ik maar voor me zag het er allemaal netjes uit en klampte ik me aan de bumper van Twan waar ik een ronde of 5 achter ben blijven hangen. In ronde 6 schrok ik een beetje van Joost die terug de baan op kwam, lekker Rene het leven zuur gemaakt maar uiteindelijk moest ik toch mijn meerdere in Rene erkennen en ging hij mij voorbij, en zo moest ik weer bij Twan in de buurt komen tot hij de eerste bocht van ronde 7 te ver naar buiten ging en zo voor mij langs schoot in bocht 2 Oeps.
En gelijk had ik Tony in mijn kofferbak hangen die ik ronde lang achter me kon houden tot ronde 10 waar hij het probeerde in de voorlaatste bocht en met behoorlijk wat verf uitgewisseld te hebben kon ik hem nog steeds achter me houden.
Ronde lang in een RFT sandwich gezeten, met Pim voor me en Tony achter me, het was maar lastig om Pim voorbij te gaan tot ik ronde 12 een gaatje zag en hem er voorbij kon steken met als eindresultaat P9.

Kortom best wel tevreden en op naar Snetterton over twee weken.

ROLLATER
Gebruikersavatar
Ruben Schenkel
Berichten: 120
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:46
Racestuur: Fanatec Wheel Base V2.5
Locatie: Braunschweig, Duitsland

Na een hele spannende quali op pole geëindigd en de eerste race goed mijn eerste kunnen consolideren. Niet onnodig gepushed. De mannen achter me waren het grootste deel van de race in gevecht, dus ik kon redelijk makkelijk wegrijden, bandenslijtage controleren en een overwinning bijschrijven! Deze keer lukte het dus wél in race 1.

In race 2 kon ik in het begin een aantal plekken pakken. Daarna was het een soort deja-vu van 2 weken geleden en kon ik wederom de kofferbak van Brak gaan bestuderen... Ik was duidelijk sneller en Bram reedt af en toe wel érg verdedigend - ik heb in meerder bochten moeten "duwen". Omdat Paul Holt ook was komen aansluiten wilde ik ook geen onnodig risico nemen en moest ook goed in mn spiegels blijven kijken.
Maargoed, Pole, P1 en P4, mij hoor je verder niet klagen ;)
Ger Peeters
Berichten: 2878
Lid geworden op: 19 sep 2011, 17:32
Racestuur: Fanatec CSL Elite
Locatie: brunssum

het blijft gewoon leuk racen in de clios :thumbs_up: . heerlijke close gevechten gehad in beide races.
beetje contact kan best wel met de clio's zeker als er daarbij dan wat extra rekening met elkaar wordt gehouden.
Was zeker zo, stevige knokpartijen maar ging volgens mij heel fair aan toe, top!!!

race een leuk gevecht in een groepje met Nino, Dennis en vervolgens hele tijd klem gezeten achter de zich breed makende Broert Wilcoot :D. In bocht een kon ik harder (betere bandjes?), dus na lang proberen op allerlei plekken daar uiteindelijk aan binnenkant een uitremactie die lukte.

kon in race twee lang de snellere Joost achter me houden. Maar toen Rene zich er ook nog mee kwam bemoeien kwam bij mij in de laatste laps toch de stoom uit het veiligheidsoverdrukventiel van de banden. voorkant werd net te warm, ging wat glijden en daar hadden beide heren net genoeg aan om vlak voor de geblokte vlag voorbij te komen.
Nino Stuivenberg

Mijn debuut bij SRVN!

In de kwalificatie kwam ik tot de 13e tijd, wat me op zich niet tegenviel voor de eerste keer. Bij de start was ik goed weg en kon ik na een goede start meteen twee man passeren, waarna ik lange tijd op P11 reed. Uiteindelijk in een groepje gekomen met Wilco, Dennis en Ger, en later ook Twan. Mooie gevechten gehad, zat erg dicht bij elkaar. Tegen het einde tikte ik Dennis een keer licht aan, ging net goed maar toch voor de zekerheid de plek teruggegeven. Uiteindelijk P13 na een leuke race.

Bij race 2 was ik minder goed weg, waardoor er meteen twee man aan de binnenkant langszij dook. Ik wist dat ze daar zaten dus nam een ruime lijn om genoeg ruimte te laten, maar werd toch aangetikt. Daardoor met achterstand en schade aan de race begonnen, maar wel mijn rondjes uitgereden. Net voor het eind Bert nog in kunnen halen en uiteindelijk P17.

Al met al een toffe ervaring om hier een keer mee te doen! Smaakt zeker naar meer, dus ik heb besloten om mij hier aan te melden en zal de rest van het seizoen 2018-I ook meedoen in de Clio.
Gesloten

Terug naar “SRVN Clio 2018-I”