NK GT3 2018-I | Race 6 Sebring | 13-05-2018

Wordt tweewekelijks verreden op zondag met rFactor 2
Gebruikersavatar
Mark Verwer
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 okt 2017, 22:11
Racestuur: G25

Johan van Doren schreef: 14 mei 2018, 07:03 laatste race Sebring gaaf baantje,had me er veel van voorgesteld.
Not dus.
Start chrash kunnen ontwijken. en wist dat ik een goede race zou kunnen rijden.
zat in rondje 3 geloof ik en zag een bentley en 1 van de friesland mercedessen in de verte vechten.
In de laatste bocht op komen rechte stuk dat ze iets teveel met mekaar aan het stoeien waren.
Ik dacht 2 vechten om 1 been de derde gaat ermee heen.
kon ze makelijk voorbij totdat de mercedes dacht ik zal eens gaan afknijpen,en hem de muur in duwen.WAAROM
Neem ff je verlies.kon hem niet corrigeren met als gevolg de bandestapel in.
Gellukig viel de schade mee.
En kon ik door,daarna nog wat mensen in kunnen halen.
Volgend seizoen hopen op meer..............

Hallo Johan,

ik denk dat wij elkaar geraakt hebben!
Dat afknijpen was zeker niet! de bedoeling, want ik kon niet zien waar je zat aan mijn rechterkant, en ging voor mijn gevoel maar een klein beetje naar rechts om de auto links te ontwijken........had met verlies nemen niet zo veel te maken in dit geval.....Maar andersom gezien is rechts inhalen voor een snelle linker sowieso tricky als je al met zijn 3en naast elkaar op zo'n bocht afstormt ;)
Anwyway, dat was dus zeker ook niet wat ik er van had voorgesteld, want mijn race was daarna gewoon klaar, auto scheef en rond de 90 seconden pitsstop vanaf p17 of wat het ook was! Doodzonde, had eindelijk een goede start en ging gewoon lekker met veel fuel en harde banden dus had het ook uit kunnen rijden. Maar ja, jammer, volgende keer beter dan maar!!

gr
Gesloten

Terug naar “SRVN NK GT3 2018-I”